Gothic na Scorpions.cz

Reklama

Banán Hosting
Anketa
Editorial
Screen dne

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /mnt/data/accounts/s/scorpions/data/www/scorpions.cz/webrs/gothic/!funkce.php on line 194

AceRimmer
Spolupráce
Naše ikonka:
Gothic weby: Slovenská stránka o celej sérii RPG hry Gothic
Spolupráce: Českáý mod vývojařský team
Českáý mod vývojařský team

Zkuste FF: Zkuste Firefox!

 

Kapitola 4.

26.09.2006 | Ivo Vorek

Kapitola 4 - Lov draků

Jakmile vstoupíte do Údolí dolů, tak začne nová kapitola. Hlavní úkol této kapitoly je zabití čtyř draků, ale můžete se mezitím vrátit do Khorinidu. Také dostanete úkol "Drakobijci". Největší novinkou pro drakobijce v Khorinidu jsou jeskyně plné ještěránů. Většina jeskyní, které byli plné goblinů a banditů, jsou plné ještěránů. V některých naleznete dokonce dračí vejce. Pokud jste paladin, zde budou místo ještěránů skřeti.

Město Khorinis

U Abuyina si nechte zase předpovědět budoucnost za 500 zlatých, dostanete 800 zkušeností.

Pokud jste drakobijci, obchodník Baltram s vámi nebude chtít obchodovat. Když mu donesete deset lahví vína a deset kousků šunky, rozmyslí si to a bude obchodovat.

Hospoda U Mrtvé Harpie a okolí


Útlak (pouze paladinové)

Zajděte se podívat za ochlastou Randolphem. Už nechce chlastat a potřebuje lék. Zajděte za léčitelkou Sagittou a kupte od ní lék za 300 zlatých. S lékem se vraťte za Randolphem.

Innosův klášter

Pokud jste v minulosti poslali Jorgena za Miltenem, nyní ho přijali do kláštera. Dostanete nějaké zkušenosti.

Pozemky velkostatkáře a okolí

Až naleznete první dračí vejce, zajděte za Leem. Dostanete 200 zkušeností a pokud jste drakobijci, pošle vás za Bennetem. U Benneta jedno vejce můžete prodat až za 350 zlatých.

Údolí dolů


Začal velký lov draků a do údolí se nahrnula hromada lovců draků. Když půjdete dolů do údolí, potkáte skupinku lovců vedenou známým Gronem. Můžete s nimi obchodovat, Hokurn vás může vycvičit s meči na až 100! Tato skupinka se potom odebere do jeskyně vedle vodopádu, v předchozích kapitolách tam byli dva kopáči.

Pokud se zastavíte u dolu paladina Fajetha, uvidíte boj se skřety. Vybijou téměř celý tábor, ale můžete je zachránit.

Honem pryč

Pamatujete na dva lovce Talbina a Engroma? Sídlili v táboře vedle potoka. Nyní tam najdete pouze Talbina, Engrom prý utekl i s jeho číhavčí kůží. Mrtvého Engroma naleznete před jeskyní paladina Marcose, oberte ho o číhavčí kůži, kterou doneste Talbinovi (200 zkušeností). Ukažte mu ji a on se vydá k průsmyku, kde s ním zase promluvte. Bude po vás chtít, abyste ho provedli průsmykem. Projděte průsmyk a Talbina naleznete před bránou, kde hlídali dva paladinové. Promluvte s ním a dostanete 600 zkušeností a kousek rudy.

MÁGOVÉ : Pokud hrajete za mága, tak Engrom nebude mrtvý, ale posedlý od pátračů. Od rozhovoru s Talbinem se dozvíte, že ho navštívili chlapi v temných kápí. Normálně zajděte za Engromem, promluvte s ním a zmlaťte ho, zase s ním promluvte a on začne utíkat. Nyní zajděte za Talbinem, který po rozhovoru s vámi uteče k opuštěnému dolu. Potom Talbin po vás bude chtít doprovod průsmykem. Jděte tedy do nového světa, Talbina najdete před bránou, kde strážili dva rytíři a dostanete magickou runu. 

Lov draků

Tak toto je hlavní úkol kapitoly. Musíte zabít čtyry draky. Po zabití jednoho draka se Innosovo oko vybije. Nabijete ho tak, že na alchymistické aparatuře použijete dračí srdce a prázdnou láhev. Pokud jste drakobijci, doporučuji se naučit vyjímat dračí šupiny a dračí krev. Také se zde vyskytuje jeden nepříjemný bug. Po zabití tří draků se úkol jeví jako splněn a nemůže zabít posledního draka. Zabijte draky v následujícím pořadí - bažinný drak, ohnivý drak, ledový drak a kamenný drak, tím tomu předejdete.

Bažinný drak sídlí nedaleko hradu, je to blízko jeskyně s paladinem Marcosem. Před bažinou sedí dva drakobijci Rod a Cipher. Můžete je požádat o pomoc, podpoří vás kušemi. Přes hromadu ještěránů se dostaňte do srdce bažiny, kde sídlí Pandrodor. Po rozhovoru ho sejměte (3500 zkušeností), je to opravdu primitivní. Promluvte si s Cipherem, dostanete 600 zkušeností.

Další váš cíl je ohnivý drak, který sídlí v nitru sopky. Sopka je v místech, kde v jedničce byla Stará citadela. Je to nejvyšší místo v okolí, je to také zakresleno na mapě. Zase probijte skrz ještěrány a ohnivé golemy až k drakovi. Nezapomeňte dobít oko. Zase si promluvte s drakem Feomatharem, kterého následně sejměte (4500 zkušeností).

Nyní zamiřte k zamrzlé oblasti, býval tam Nový tábor. Před branou potkáte staré známé dva bastardy Bullca a Sylvia, dostanete úkol "Dva ledoví obři pro Sylvia". Zase vás budou obtěžovat ještěráni a pro změnu ledoví golemové. Probojujte se až do ledové jeskyně, kde vás čeká další drak. Promluvte si s drakem Finkreghem a zabijte ho (5000 zkušeností). Až se budete vracet Sylvio a Bullco vás napadnou, Sylvia zabijte a Bullca můžete nechat žít.

Poslední kamenný drak se schovává v jeskyni nad horskou pevností. Pevnost je úplně na jihu. Mimochodem v pevnosti je tajná místnost, stačí zatáhnout za páku. Drak je nad pevností, postupujte stejným způsobem. Dostanete 4000 zkušeností.

Každý z draků má svůj poklad. Nejdůležitější je poklad kamenného draka, je tam úkolový předmět pro úkol "přístroj". Nakonec vše oznamte veliteli Garondovi na hradě, dostanete 2000 zkušeností a 1200 zlatých. Pokud budete chtít později získat šupiny nebo krev, nevadí to, protože mrtvoly draků nemizí.

Drakobijci

Tento úkol dostanete se začátkem čtvrté kapitoly. Do údolí se vydali lovci draků, kteří chtějí zbohatnout. Splníte ho během úkolu "Lov draků".

Dva ledoví obři pro Sylvia

Až půjdete na ledového draka, určitě si narazíte na dva drakobijce Sylvia a Bullca. Promluvte se Sylviem, vyzve vás, abyste zabili dva ledové golemy stojící v cestě. Slíbí vám 1000 zlatých. Zabijte dva golemy, pozor jsou docela dobří. Sylvio vám slíbených 1000 zlatých nedá. Prý si je můžete vzít z pokladu ledového draka. Až zabijete draka, tak na vás oba zaútočí.

Dračí vejce (pouze drakobijci)


Další úkol, který dostanete během lovu draků, obdržíte od jednoho draků. Je to spíš taková informace, že do Khorinidu přepašovali dračí vejce. Nyní většina jeskyní je plná ještěránů a v některých naleznete dračí vejce, která můžete přinést Bennetovi. Úkol by měl časem zmizet.

Ur-Shak
     

Nad dolem paladina Fajetha postává známý skřetí šaman Ur-Shak, je to starý známý z jedničky. Až splníte úkol "Hosh-Pak", oznamte mu Hosh-Pakovu smrt. Smutně odejde na místo, kde byl Hosh-Pak. Znovu s ním promluvte a dostanete 750 zkušeností. Řekne vám, že až se znovu potkáte, tak už nebudete přátelé.

Pán draků

Tady to je ten typ úkolu, který se splníte až v další kapitole. Pamatujete na Innosovo oko? Zjistíte, že existuje nějaký vůdce draků.

Hrad

Do hradu také přišli nějaký drakobijci, jinak je tu vše při starém. Také tu naleznete známého Angara, býval to Cor Angar z jedničky.

Pokud jste drakobijci a splníte úkol "Jan a kovárna", můžete mu donést 20 dračích šupin a za 12000 zlatých vám udělá středně těžkou zbroj drakobijce. Musíte umět vyjmutí dračích šupin.

Jan a kovárna


Promluvte si s drakobijcem Janem, není to válečník ale kovář. Nechtějí mu povolit používat kovárnu. Zajděte za velitelem Garondem a za Jana se přimluvte (200 zkušeností). Oznamte to Janovi.

Ferův meč

Zajděte za drakobijcem Ferem. Když utíkal, ztratil svůj meč. Slibte mu nalezení meče. Vydejte se z hradu. Naproti hradu je výběžek, na kterém jsou skřetí stany, mimochodem sídlí tam skřet Hosh-Pak. Tam se nalézá Ferův meč, který mu vraťte (400 zkušeností).

Záludný mizera


Zajděte za Brutem ve věži. Svěří se vám, že se obává žravých štěnic. Zabijte čtyry štěnice a od něho dostanete 150 zlatých a 350 zkušeností. Je to prostě hrdina. Můžete si z něho udělat legraci a on neuvěřitelně rychle vyběhne ven 8-).

Krádež


Promluvte si s paladinem Kerelothem, někdo ho okradl. Jeho zlato naleznete u kovárny, které mu vraťte (400 zkušeností). Pokud jste drakobijec, tak vás napadne a vy ho následně zbijte.

Angarův amulet

Promluvte si s chlápkem v podivné zbroji, je to Anagar šéf templářů z jedničky, nebude si vás pamatovat. Ztratil svůj amulet, kterého si velmi cení. Amulet naleznete v jeskyni pod kamenným kruhem. Kruh je na jihu, dostanete se tam, když půjdete ze zmrzlé oblasti doprava po kamenném ochozu. V jeskyni je kostlivý mág, který má Angarův amulet. Vraťte ho svému vlastníkovi a dostanete 750 zlušeností.

Hosh-Pak 

V trůnním sále je paladin Oric. Zadá vám úkol zabít vysoce postaveného skřetího šamana Hosh-Paka. Šaman sídlí naproti hradu, kde jsou ve vyvýšenině skřetí stany. Zabijte ho a oznamte to Oricovi, který bude potěšen. Tento úkol souvisí s úkolem "Ur-Shak".

Hlad

Promluvte si s paladinem Geroldem, který střeží vězení. Garond jim zase už snížil příděly jídla. Slibte mu, že mu něco dáte a domluvte si schůzku o půlnoci v chrámu ohně. Běžte se vyspat do půlnoci a vydejte se do chrámu, dejte mu všechno, co máte. Zkušenosti dostanete podle toho, kolik jste mu dali jídla.

Ztracen v temnotách

Paladin Udar vyhlížející u beranidla vám poví o Sengrathovi, kterému spadla v noci kuše dolů a on se vydal za ní. Máte ho najít. Sengrath je asi uprostřed skřetí palisády, ale je mrtvý. Vezměte jeho kuši a odneste ji Udarovi, dostanete 600 zkušeností. V minulých kapitolách jste s ním mohli obchodovat, nyní bude mít všechny věci, které jste mu prodali.

Kapitola končí po splnění úkolu "Lov draků", když přejdete zpět do Khorinidu.