Gothic na Scorpions.cz

Reklama

Banán Hosting
Anketa
Editorial
Screen dne

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /mnt/data/accounts/s/scorpions/data/www/scorpions.cz/webrs/gothic/!funkce.php on line 194

Aivoš
Spolupráce
Naše ikonka:
Gothic weby: Slovenská stránka o celej sérii RPG hry Gothic
Spolupráce: Českáý mod vývojařský team
Českáý mod vývojařský team

Zkuste FF: Zkuste Firefox!

 

Starý tábor

25.09.2006 | Jan Hlaváček


1 - Úvod


V celé kolonii, jak jistě víte, jsou tři tábory.  Na starý tábor narazíte jako na první z táborů. Prostě vás tam zavede cesta:). Ale hlavně tam na vás čeká váš přítel Diego, který vám pomůže v těžkých začátcích. Takže jak se tam dostat...hned na začátku hry se vydejte po cestě, poté co zabijete pár malých mrchožroutů, sejdete z kopce a narazíte na u cesty postávající lovce Draxe a Ratforda. Od nich se dejte doleva, přejděte most, který hlídají dva strážci a už uvidíte bránu. Tahle brána se jmenuje jižní. Strážce u brány vás osloví a pak můžete vejít.
 
Ve Starém táboře šéfuje Goméz se svými poskoky a obchoduje s králem venku mimo bariéru. Posílá mu rudu a od krále na oplátku dostává zásoby a sem tam i nějakou tu ženu. Jejich život narušují banditi a lidé z Nového tábora. Je to celkem nebezpečné místo, dokonce tu chtějí i platit za ochranu. 


2 - První kroky


Vaše první kroky by určitě měli vést k Diegovi, jděte přímo rovně. On vám řekne, jak to zhruba v táboře chodí a odkáže vás na Thoruse. Skočte tedy za Thorusem a prokecněte ho. On vám sám zadá jeden úkol. Pak se vraťte za Diegem a dokonale ho prokecněte.


3 - Přijetí do Starého tábora


Aby vás přijali do Starého tábora, musíte splnit tyto questy: Whistlerův meč, pro Fingerse se naučit jednu zlodějskou dovednost, pro Dextera úkol "recept sekty", pro Slyho úkol "Zmizelý strážce", pro Diega úkol "zkouška poctivosti" a pro Thoruse jeho úkol "Thorusova objednávka". Poslední podmínka je min. 5. úroveň.


Whistlerův meč - Až projdete tržištěm, narazíte na Whistlera sedícího před svou chatrčí. Stěžuje si, že prodal svůj meč Fiskovi a on mu ho nechce vrátit zpět. Nabídněte se tedy, že to uděláte a dostanete 100 nugetů. Jděte za Fiskem a chtějte nějaký zdobený meč. On ale už chce 100 nugetů. Tak se vraťte za Whistlerem, který vám to doplatí a meč kupte a dejte mu ho.


Recept sekty - Stín Dexter chce po vás jeden recept. Ten se nachází v chatrči chlapíka jménem Cor Kalom, který je v bažinném táboře. Nachází se v jedné z truhel, stačí jí vypáčit.


Zmizelý strážce - Od Slyho se dozvíte, že se ztratil jeho kamarád Nek. Vyjděte z tábora druhou branou, než jste sem přišli a kousek napravo je jeskyně se třemi krysokrty a v ní Nekova mrtvola. Prohledejte jí a nalezený amulet dejte jako důkaz Slymu.


Zkouška poctivosti - Tento úkol dostanete od Diega. Musíte dojít do Starého dolu a od Iana přinést seznam požadavků. Pokud se chcete přidat k Novému táboru, tak seznam nejdřív odneste Laresovi, ten ho trošku doplní, a až pak Diegovi.


Thorusova objednávka - Máte se zbavit chlapíka jménem Mordrag. Je u jedné z bran. Buď ho zabijte, ale je velice silný a okolní chlapi mu pomohou, nebo se od něj nechte dovést do Nového tábora. On tam potom zůstane v hospodě.


4 - Vnější kruh


Ve vnějším kruhu jsou jen chatrče kopáčů a stínů, aréna a kovárna. Když pujdete vnějším kruhem tábora, narazíte na spoustu NPC, které vám poskytnou informace nebo úkoly. Jak splnit úkoly se podívejte do návodu. Teď už seznam NPC:


Mud - Takovej blbeček, sedí před chatrčí na lavičce, a až k němu přijdete, přilepí se na vás a dokud ho nezmlátíte, tak nezmizí.

Snaf - Tohle je milý chlapík. Od rána do večera míchá lžící v hrnci, aby ostatní měli co jíst. Pokud pro něj splníte úkol "Snafův recept", každý den u něj dostanete jednu porci jídla zdarma.

Fingers - Pořád stojí před svojí chatrčí. Může vás naučit něco ze zlodějských dovedností.

Scatty - Buď sedí nebo postává u arény. Má na starosti souboje. U něj si můžete uzavřít sázky.

Gor Hanis - Vyslanec sektovního tábora, aby se v aréně bil za jejich víru.

Kirgo - Tohle je v souboji zástupce starého tábora. Snadno se nechá vyprovokovat k boji, ale je dost tuhý tak pozor.

Kharim - A tohle je vyslanec posledního, nového tábora. Také se s vámi na požádání bude bít.

Mordrag - Tak tohohle chlapíka v táboře moc dlouho neuvidíte, protože v rámci jednoho questu vás odvede do nového tábora. Jinak s ním můžete obchodovat.

Baal Parvez - Opět člověk sektovního tábora. Vysvětlí vám něco ze spáčovy magie a na požádání vás odvede do jejich tábora.

Dexter - Takový lúzák. Hrozně moc chce recept na hojivý lektvar ze sektovního tábora, který mu v rámci jednoho questu ukradnete.

Fisk - Tenhle chlapík vám nabídne brnění, jinak obchoduje i s jinými věcmi.

Whistler - Sedí smutně před chatrčí, protože prodal svůj meč Fiskovi a ten mu ho nechce prodat zpátky. Tak to uděláte vy.

Gravo - Tenhle kopáč za vás může vyžehlit vaše problémy, ale mě nikdy nebyl užitečný.

Fletcher - Jeden ze strážců, hlídá oblast kolem arény.

Guy - Ukáže vám, která chatrč je vaše.

Huno - Je to kovář, může vás naučit kovat meče.

Dusty - Tenhle kopáč sedí smutně na lavičce před chatrčí a rád by odešel z tábora. To mu nakonec v jednom questu splníte.

Jackal - Další ze strážců, bude po vás chtít peníze za ochranu. Když mu nezaplatíte, pošle na vás nějaké kopáče.

Herek - To je jeden z kopáču, kteří na vás, pokud nezaplatíte strážcům, zaútočí.

Bloodwyn - Opět další strážce a výběrčí peněz.

Jesse - Varuje vás před Herekem, pokud nezaplatíte Bloodwynovi.

Kyle - Takový chudák. Postavil si chatrč na špatnym místě a každy mu přez ní chodí.

Sly - Jeden ze stínů, postrádá svého kámoše.

Baal Taran - Vyslanec sektovního tábora, může vám o něm něco povědět.

Graham - Jeden z důležitých kopáčů, protože prodává mapy. 


5 - Vnitřní kruh


Ve vnitřním kruhu se nychází chrám mágů ohně, kterým určitě hned odneste dopis, hrad Gomeze a rudobaronů, kovárna a vězení. Jo a velká věž je plná spousty užitečných věcí - určitě vybrat.


Důležité NPC:


Scorpio - Učitel stráží, později až se uzavře Starý tábor, bude stát poblíž lovce Cavalorna a prodá vám velice dobré zbraně.

Raven - Gomezova pravá ruka, jinak buzerant.

Balam - Jeden z kuchařů v Gomezově kuchyni.

Omid - Druhý z kuchařů v kuchyni Gomeze.

Syra - Dívka, která buď vytírá podlahu v kuchyni, nebo dělá společnost Gomezovi u jeho trůnu.

Bartholo - Další z buzíků na Gomezově hradě. Pokud ho zabijete, má u sebe asi 10 louten:(

Gomez - Vůdce Starého tábora, pěkný hajzl, který nedělá nic jiného než sedí na tom svém trůně a později nechá vyvraždit mágy ohně.

Seraphia - Další dívka, dělá to samé jako Syra.

Arto - Osobní Gomezova stráž.

Scar - Osobní Gomezova stráž. Jeho meč je nejlepší jednoručák ve hře.

Rodriguez - Jeden z mágů ohně.

Torrez - Další mág ohně, prodává kouzelné svitky a učí manu.

Milten - Jeden z vysoce postavených mágů vody, později váš přítel.

Corristo - Nejvyšší mág kruhu ohně.

Drago - Další z ohnivých mágů.

Damarok - Poslední z mágů ohně, míchá lektvary.

Skip - Prodává v kovárně zbraně a vybavení.

Stone - Mistr kovář, na konci hry ho osvobodíte z vězení.

Cutter - Jeden z docela příjemných žoldáků, poví vám informace o hradu.

Bullit - Tak tenhle chlap vás přivítal v kolonii ránou do obličeje, tak mu to koukejte vrátit.
 
pozn. Pokud máte viditelnost na 300%, určitě vylezte na výše zmiňovanou věž až nahoru, naskytne se vám nádherný výhled na kolonii, v dálce dokonce uvidíte Xardasovu věž.