Starý tábor
25.09.2006 | Jan Hlaváček
1 - Úvod
2 - První kroky
Vaše první kroky by určitě měli vést k Diegovi, jděte přímo rovně. On vám řekne, jak to zhruba v táboře chodí a odkáže vás na Thoruse. Skočte tedy za Thorusem a prokecněte ho. On vám sám zadá jeden úkol. Pak se vraťte za Diegem a dokonale ho prokecněte.
3 - Přijetí do Starého tábora
Aby vás přijali do Starého tábora, musíte splnit tyto questy: Whistlerův meč, pro Fingerse se naučit jednu zlodějskou dovednost, pro Dextera úkol "recept sekty", pro Slyho úkol "Zmizelý strážce", pro Diega úkol "zkouška poctivosti" a pro Thoruse jeho úkol "Thorusova objednávka". Poslední podmínka je min. 5. úroveň.
Whistlerův meč - Až projdete tržištěm, narazíte na Whistlera sedícího před svou chatrčí. Stěžuje si, že prodal svůj meč Fiskovi a on mu ho nechce vrátit zpět. Nabídněte se tedy, že to uděláte a dostanete 100 nugetů. Jděte za Fiskem a chtějte nějaký zdobený meč. On ale už chce 100 nugetů. Tak se vraťte za Whistlerem, který vám to doplatí a meč kupte a dejte mu ho.
Recept sekty - Stín Dexter chce po vás jeden recept. Ten se nachází v chatrči chlapíka jménem Cor Kalom, který je v bažinném táboře. Nachází se v jedné z truhel, stačí jí vypáčit.
Zmizelý strážce - Od Slyho se dozvíte, že se ztratil jeho kamarád Nek. Vyjděte z tábora druhou branou, než jste sem přišli a kousek napravo je jeskyně se třemi krysokrty a v ní Nekova mrtvola. Prohledejte jí a nalezený amulet dejte jako důkaz Slymu.
Zkouška poctivosti - Tento úkol dostanete od Diega. Musíte dojít do Starého dolu a od Iana přinést seznam požadavků. Pokud se chcete přidat k Novému táboru, tak seznam nejdřív odneste Laresovi, ten ho trošku doplní, a až pak Diegovi.
Thorusova objednávka - Máte se zbavit chlapíka jménem Mordrag. Je u jedné z bran. Buď ho zabijte, ale je velice silný a okolní chlapi mu pomohou, nebo se od něj nechte dovést do Nového tábora. On tam potom zůstane v hospodě.
4 - Vnější kruh
Ve vnějším kruhu jsou jen chatrče kopáčů a stínů, aréna a kovárna. Když pujdete vnějším kruhem tábora, narazíte na spoustu NPC, které vám poskytnou informace nebo úkoly. Jak splnit úkoly se podívejte do návodu. Teď už seznam NPC:
Mud - Takovej blbeček, sedí před chatrčí na lavičce, a až k němu přijdete, přilepí se na vás a dokud ho nezmlátíte, tak nezmizí.
Snaf - Tohle je milý chlapík. Od rána do večera míchá lžící v hrnci, aby ostatní měli co jíst. Pokud pro něj splníte úkol "Snafův recept", každý den u něj dostanete jednu porci jídla zdarma.
Fingers - Pořád stojí před svojí chatrčí. Může vás naučit něco ze zlodějských dovedností.
Scatty - Buď sedí nebo postává u arény. Má na starosti souboje. U něj si můžete uzavřít sázky.
Gor Hanis - Vyslanec sektovního tábora, aby se v aréně bil za jejich víru.
Kirgo - Tohle je v souboji zástupce starého tábora. Snadno se nechá vyprovokovat k boji, ale je dost tuhý tak pozor.
Kharim - A tohle je vyslanec posledního, nového tábora. Také se s vámi na požádání bude bít.
Mordrag - Tak tohohle chlapíka v táboře moc dlouho neuvidíte, protože v rámci jednoho questu vás odvede do nového tábora. Jinak s ním můžete obchodovat.
Baal Parvez - Opět člověk sektovního tábora. Vysvětlí vám něco ze spáčovy magie a na požádání vás odvede do jejich tábora.
Dexter - Takový lúzák. Hrozně moc chce recept na hojivý lektvar ze sektovního tábora, který mu v rámci jednoho questu ukradnete.
Fisk - Tenhle chlapík vám nabídne brnění, jinak obchoduje i s jinými věcmi.
Whistler - Sedí smutně před chatrčí, protože prodal svůj meč Fiskovi a ten mu ho nechce prodat zpátky. Tak to uděláte vy.
Gravo - Tenhle kopáč za vás může vyžehlit vaše problémy, ale mě nikdy nebyl užitečný.
Fletcher - Jeden ze strážců, hlídá oblast kolem arény.
Guy - Ukáže vám, která chatrč je vaše.
Huno - Je to kovář, může vás naučit kovat meče.
Dusty - Tenhle kopáč sedí smutně na lavičce před chatrčí a rád by odešel z tábora. To mu nakonec v jednom questu splníte.
Jackal - Další ze strážců, bude po vás chtít peníze za ochranu. Když mu nezaplatíte, pošle na vás nějaké kopáče.
Herek - To je jeden z kopáču, kteří na vás, pokud nezaplatíte strážcům, zaútočí.
Bloodwyn - Opět další strážce a výběrčí peněz.
Jesse - Varuje vás před Herekem, pokud nezaplatíte Bloodwynovi.
Kyle - Takový chudák. Postavil si chatrč na špatnym místě a každy mu přez ní chodí.
Sly - Jeden ze stínů, postrádá svého kámoše.
Baal Taran - Vyslanec sektovního tábora, může vám o něm něco povědět.
Graham - Jeden z důležitých kopáčů, protože prodává mapy.
5 - Vnitřní kruh
Ve vnitřním kruhu se nychází chrám mágů ohně, kterým určitě hned odneste dopis, hrad Gomeze a rudobaronů, kovárna a vězení. Jo a velká věž je plná spousty užitečných věcí - určitě vybrat.
Důležité NPC:
Scorpio - Učitel stráží, později až se uzavře Starý tábor, bude stát poblíž lovce Cavalorna a prodá vám velice dobré zbraně.
Raven - Gomezova pravá ruka, jinak buzerant.
Balam - Jeden z kuchařů v Gomezově kuchyni.
Omid - Druhý z kuchařů v kuchyni Gomeze.
Syra - Dívka, která buď vytírá podlahu v kuchyni, nebo dělá společnost Gomezovi u jeho trůnu.
Bartholo - Další z buzíků na Gomezově hradě. Pokud ho zabijete, má u sebe asi 10 louten:(
Gomez - Vůdce Starého tábora, pěkný hajzl, který nedělá nic jiného než sedí na tom svém trůně a později nechá vyvraždit mágy ohně.
Seraphia - Další dívka, dělá to samé jako Syra.
Arto - Osobní Gomezova stráž.
Scar - Osobní Gomezova stráž. Jeho meč je nejlepší jednoručák ve hře.
Rodriguez - Jeden z mágů ohně.
Torrez - Další mág ohně, prodává kouzelné svitky a učí manu.
Milten - Jeden z vysoce postavených mágů vody, později váš přítel.
Corristo - Nejvyšší mág kruhu ohně.
Drago - Další z ohnivých mágů.
Damarok - Poslední z mágů ohně, míchá lektvary.
Skip - Prodává v kovárně zbraně a vybavení.
Stone - Mistr kovář, na konci hry ho osvobodíte z vězení.
Cutter - Jeden z docela příjemných žoldáků, poví vám informace o hradu.