Gothic na Scorpions.cz

Reklama

Banán Hosting
Anketa
Editorial
Screen dne

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /mnt/data/accounts/s/scorpions/data/www/scorpions.cz/webrs/gothic/!funkce.php on line 194

Aivoš
Spolupráce
Naše ikonka:
Gothic weby: Slovenská stránka o celej sérii RPG hry Gothic
Spolupráce: Českáý mod vývojařský team
Českáý mod vývojařský team

Zkuste FF: Zkuste Firefox!

 

Kapitola 1.

25.09.2006 | Ivo Vorek

 

Autor textu : Daniel "Esantin" Meister (esantin@centrum.cz) a WinCheater.cz  ©

 

Kapitola 1. - Vítej do kolonii

1) Cesta do Starého Tábora

Po pěkném přivítání pokecejte s Diegem o tom, jak to tu v kolonii chodí. Posbírejte par věcí kolem jezírka a vydejte se po cestě do Starého Tábora. Cestou sbírejte rostlinky a ostatní věci (šípy…). Nalevo vyberte truhlu. Po levé straně u vchodu do dolu je vaše první zbraň… krumpáč! Poté vyběhněte  nahoru a napravo přeběhněte most. Sejměte Mladého krysokrta sesbírejte věci hlavně Rezavý meč. Pokračujte v cestě k oběšenci, u nohou má Starý meč, je lepší ne Rezavý meč. Zabijte dva Mladé mrchožrouty a napravo seberte zase nějaké věci. Pokračujte v cestě, z dálky už uvidíte Starý Tábor (pokud máte viditelnost na 300% 8-)). Napravo ještě potkáte lovce Ratforda a Draxe, pokecejte o lovu a později vás mohou něco naučit. Pokračujte po mostě k bráně, od stráží ještě podstoupíte výslech a hurá do Starého Tábora.

2) Starý Tábor

Starý Tábor je nejstarší a největší ze všech táborů. Ve Starém Táboře šéfuje Gomez a Rudobaroni. Jsou zde dva kruhy - vnější kruh a vnitřní kruh, do kterého se dostanete později. Ve vnitřnim kruhu je hrad. Do vnitřního kruhu se dá dostat za 1000 nugetů, nebo se budete muset přidat k některému z táborů. Stínové a Stráže se zde starají o pořádek. Starý Tábor má dvě brány jižní a západní. U jižní brány je zřícenina věže, ve které můžete odpočívat. Horník Guy vám vysvětlí výhody každého tábora a taky vám ukáže chatrč, kde můžete taky odpočívat. Jackal a Bloodwyn po vás budou chtít peníze na ochranu, nic jim nedejte. Pokud nezaplatíte, Bloodwyn na vás pošle Grima, ten bude předstírat, že hledá amulet pro Gomeze, zavede vás před tábor a zaútočí na vás s dvěma dělníky. Horník Jesse vás bude před Bloodwynem varovat. Taky na vás zaútočí Herek. Taky zde je Gravo, ten urovnává za poplatek spory v táboře, ale je to celkem na nic. Baal Taran vám vysvětlí víru Bratrstva. Obchodovat můžete s Dexterem a Fiskem. Graham prodává mapy. U kováře Huna můžete koupit kovářské náčiní. Magické spisy lze koupit u mága Torreze ve vnitřním kruhu. Pokud jste s Mordragem neodešli do Nového Tábora, tak s ním můžete obchodovat taky.

1. Přijetí do Starého Tábora
Pokecejte s Thorusem a poté s Diegem, vysvětlí vám to tu v táboře chodí. Budete muset získat hlasy Stínů. Projděte vnější kruh Starého Tábora a prokecněte každého Stína, který má nějaké jméno.

Whistler chce koupit od Fiska zdobený meč. Fisk mu ho nechce prodat. Dostanete 100 nuget, Fisk vám ho prodá za 110 nugetů, kupte ho, Whistler vám těch 10 nugetů doplatí a dostanete jeho hlas.

Fingers po vás chce , abyste uměli alespoň jednu zlodějskou dovenost. Může vás naučit otvíraní zámků, vybírání kapes a plížení. Až budete umět jednu dovednost, dostanete jeho hlas.

Pro Scattyho musíte porazit Kirga a Kharima v aréně, tento úkol je velmi obtížný. Ale když splníte úkoly pro ostatní Stíny, kromě tohoto, přijmou vás stejně.

Pro Dextera musíte splnit úkol "Recept sekty".

Pro Slyho musíte splnit úkol "Zmizelý strážce".

Pro Diega musíte splnit úkol "Zkouška poctivosti"

Další podmínkou je úkol pro Thoruse "Thorusova objednávka" a minimálně 5. úroveň.

2. Recept sekty
Dexter je obchodník. Chce po vás, abyste pro něj získali recept od Cor Kaloma z Bažinného Tábora. Běžte do Bažinného Tábora viz. Cesta do Bažinného Tábora. Promluvte si Cor Kalomem, řekne vám, že jeho recepty nejsou na prodej. Promluvte Cor Kalomovým učedníkem Cainem, zjistíte, že recept je v levé truhle, vyberte ji. Doneste recept Dexterovi a máte jeho hlas.

3. Zmizelý Strážce
Sly chce, abyste našli ztraceného Strážce Neka, máte si promluvit s Fletcherem. (Pozn. Když jsem s ním promluvil nesplnil se mi tento úkol. Když jsem s ním nemluvil úkol byl splněn.) Nekovu mrtvolu najdete blízko jižní brány v jeskyňce s Krysokrty. Sejměte je a seberte amulet z Nekovi mrtvoly a vraťte ho Slymu a máte jeho hlas.

4. Thorusova objednávka
Tento úkol dostanete od Thoruse 8-). Thorus postává u vchodu do vnitřního kruhu. Chce odstranit Mordraga kurýra mágů z Nového Tábora. Mordrag je u jižní brány, pokecejte s ním a řekněte, že chcete jít do Nového Tábora. Následujte ho. Zkušenosti za všechno, co zabije, přibudou vám 8-). Můžete obírat mrtvoly a sbírat byliny a houby, Mordrag na vás počká. Na cestě uvidíte chajdu, ve které bydlí Cavalorn. Vyberte mu truhlu a jeskyni za chatrčí, klíč byl v truhle. Cestou také potkáte lovce Aidana, který učí lovecké techniky. Před mostem ještě vyberte truhlu a za chvíli jste v táboře. Jakmile dorazíte do Nového tábora, Mordrag řekne, že tu nějakou chvíli zůstane. Vraťte se k Thorusovi a oznamte, že jste se Mordraga zbavili.

5. Snafův recept
Kuchař Snaf je nalevo od brány do vnitřního kruhu. Po vás chce tři žíravé štěnice a pět pekelných hub. Houby se dají nalézt v okolí tábora u jižní brány. Štěnice jsou u zříceniny věže v rozbořené chatrči. (Pozn. Špatně se do nich trefuje zbraní na blízko, doporučuji použít luk nebo samostříl.) Doneste to Snafovi, Dostanete ragú ze žíravých štěnic, to je mňamka. Myslím, že dostanete každý den tři porce ragú.

6. Zkouška poctivosti
Tento úkol dostanete od Diega, máte přinést seznam ze Starého Dolu. Skočte si za kartografem Grahamem. Má chatrč druhou napravo od západní brány. Bude se ji snažit prodat, zmáčkněte ho a on vám ji dá. Dojděte podle mapy do Starého Dolu. Ian je tři patra dole v hlavní šachtě. Bez problémů vám dá seznam. Vraťte se do Starého Tábora a předejte seznam Diegovi.


3) Cesta do Nového Tábora

Do Nového Tábora vás zavede Mordrag u jižní brány ve Starém Táboře. Za všechno, co zabije, dostanete zkušenosti vy. Cestou potkáte chatrč, vevnitř je Cavalorn. Vyberte mu truhlu, je v ní klíč. Klíčem otevřete jeskyni za chatrčí, také ji vyberte. V další chatrči je lovec Aidan, učí lovecké techniky. Před mostem vyberte truhlu. Nebojte se, že vám Mordrag uteče, vždy na vás počká. Až tam dojdete, dostanete prsten, který je potřeba pro úkol "Přijetí do Nového Tábora".

4) Nový Tábor

V tomto táboře žijí Žoldáci a Banditi. Nejdříve narazíte na pozemky Rýžového Lorda. Pokud půjdete po cestě zastaví vás primitiv Lefty, bude po vás chtít, abyste nosili rolníkům vodu. Pokud odmítnete zaútočí na vás. Odmítněte a zmlaťte ho. Pokud nejste dostatečně silní, normálně to obejděte. Dále je tu jezero, na kterém je ostrov a na něm je hospoda. Do ní vás vyhazovači pustí za 100 nugetů. Nakonec je tu jeskyně, hlavní část Nového Tábora. Na levé straně žijí banditi a napravo žoldáci. Žoldáky vede Lee a Lares je šéf tlupy banditů. Pokud chcete někde přespat, podívejte se na úkol "Shrikova chatrč". V Novém Táboře lze obchodovat s bandity Sharky a Wolf. Pokud jste přišli s Mordragem, tak s ním můžete obchodovat taky. Mág Cronos hlídá rudnou haldu, prodává nějaké magické věcičky. V hospodě obchoduje hospodský Silas.

1. Přijetí do Nového Tábora
Ve Starém Táboře pokecejte s Mordragem u jižní brány, který vás zavede do Nového Tábora viz. Cesta do Nového Tábora. Až tam dojdete, Mordrag vám dá prsten, je to vstupenka k Laresovi, který je šéf Banditů. Mordrag se odebere do hospody. Jděte tedy za Laresem, zastaví vás stráže, řekněte, že jdete za Laresem. Potom vás ještě osloví Roscoe. Řekněte, že vás poslal Mordrag a on vás pustí k Laresovi. Předejte mu prsten. Bude po vás chtít dvě věci. Zaprvé máte promluvit s Mordragem o Bažinném Táboře. Zadruhé chce, abyste získali drogu z bažin v ceně 400 nugetů a prodali ji. Nugety máte přinést Laresovi. Kousek od Larese je Baal Kagan z Bažinného Tábora, promluvte s ním. Zjistíte, že v hospodě je jeho kolega Baal Isidor, který propadl alkoholu, také dostanete úkol "Nábor zákazníků". Baal Kagan poslal o Baal Isidorovi dopis Cor Kalomovi. Žádá, aby Baal Isidor byl vyměněn. Běžte do hospody, vyhazovači vás tam vpustí za 100 nugetů. V hospodě je Mordrag i Baal Isidor. Mordragovi vzkažte zprávu od Larese. Teď si promluvte s Baal Isidorem, jestli by vám nesvěřil tu drogu z bažin. Nechce vám ji svěřit, tak mu dejte pivo a řekněte mu, že ho chce Baal Kagan vyměnit. Teď vám ji dá. Vy začněte prodávat. (viz. Úkol Obchodník s drogou) Potom odneste Laresovi 400 nugetů a dejte Baal Isidorovi 200 nugetů ze svýho.

Pokud se chcete přidat do Nového Tábora, potřebujete donést seznam z úkolu "Zkouška poctivosti" Laresovi. Seznam potom normálně dejte Diegovi.

Podmínkou přijetí je také min. 5. úroveň.

2. Rolník Horatio
U Rýžového Lorda je rolník Horatio, bývalý kovář. Pokecejte s ním, vyslechněte jeho příběh. Může vám zvýšit sílu, ale musíte najít odpověď na jeho otázku - Proč by vám ji měl zvýšit? Zajděte do hospody, pustí vás tam za 100 nugetů. Jděte dozadu za paličem Jeremiášem a pokecejte o Horatiovi. Vraťte se za ním a řekněte mu, že chcete dostat Rýžového Lorda a jeho tlupu. Zvýší vám sílu +5!

3. Shrikova chatrč
Promluvte si s Gornem u ohně, je to ten Žoldák s velkou sekerou. Řekne vám, že můžete spát v jedné chatrči, ale nejdříve z ní musíte vyhodit banditu Shrika. Bandita nemá, co dělat na pravé straně jeskyně. Chatrč je kousek vepředu od Gorna, Shrike do ní mlátí kladivem. Zmlaťte ho, až se zvedne promluvte s nim. Shrike odešel do jiné chatrče, oznamte to Gornovi. Teď zde můžete spát.

4. Roznašeč vody pro Leftyho
Tento úkol dostanete od primitiva Leftyho u Rýžového Lorda. Chce, abyste roznášeli vodu pro rolníky. Vůbec tento úkol nepřijímejte. Když odmítnete, Lefty na vás zaútočí, zmlaťte ho a promluvte s ním. (Pozn. Až na vás Lefty zaútočí popojděte kousek dál od Rýžového Lorda, ať vás nevidí, až pak zmlaťte Leftyho. Jinak na vás zaútočí i Rýžový Lord.)

5. Čihavec z hráze
Chlápek vyhlížející na hrázi se jmenuje Homer, je to stavitel a zakladatel tábora. Trápí ho jeden číhavec, který útočí na hráz. Chce po vás, abyste ho zabili. Přeplavte jezero na druhou stranu, tam sejměte přehradního číhavce a seberte mu drápy. Vraťte se za Homerem a oznamte mu, že číhavec je mrtvý.

6. Nábor zákazníků
Tento úkol vám dá Baal Kagan z Bažinného Tábora, je nalevo v jeskyni u kotle. Dá vám úkol rozdávat drogu z bažin. Rozdejte deset kousků drogy mezi lidi, kteří nemají jméno (např. Bandita, Žoldák…), potom si vyberte odměnu.

7. Obchodník s drogou
Promluvte s Baal Kaganem z Bažinného tábora, který je v levé části jeskyně. Dozvíte se, že jeho kolega Baal Isidor se utápí v alkoholu. Baal Kagan poslal dopis Cor Kalomovi, protože chce Baal Isidora vyměnit. Zajděte za Baal Isidorem do hospody. Promluvte s ním, požádejte ho o zásilku drogy, že ji prodáte a že mu dáte polovinu (200 nugetů). Nebude vám ji chtít dát, dejte mu pivo a povězte mu, že ho Baal Kagan chce vyměnit. Dá vám zasilku a vy můžete začít vesele prodávat. Potom  mu doneste 200 nugetů.

8. Balorova zbraň
Tento úkol vám zadá žoldák Balor, který je u Svobodného Dolu. Když mu doneste pět jablk, dvě rýžové pálenky, pět piv, tři chleby, dva sýry a dva hrozny, slíbí vám mocnou zbraň. Když mu to doneste, nic vám nedá, akorát se vám vysměje. Můžete ho zmlátit.  

5) Cesta do Bažinného tábora

Ze Starého Tábora vás tam dovede Baal Parvez, kterého naleznete u ohně jako je Fisk, Dexter atd. Za jeho zabíjení dostáváte zkušenosti vy jako u Mordraga viz. Cesta do Nového Tábora. Nakonci vás opustí a vrátí se do Starého Tábora.

6) Bažinný Tábor

Tak jste v bažině. V tomto táboře sídlí sekta, která uctívá boha Spáče. Spáč je ve skutečnosti démon, ale k tomu později. Říkají tomu "Bratrstvo". Jsou zde Novicové,Guru a Templáři. Všechny lidi z Bažinného Tábora poznáte, že mají vyholené hlavy. Jsou vidět v Novém i Starém Táboře. Za branou je Lester, který vás provede po táboře. V Bažinném Táboře obchodují Fortuno a kovář Darrion. Pokud jste získali pozornost Baal Cadara bude s vámi obchodovat se svitky a kouzly.

1. Přijetí do Tábora v bažinách
Baal Parvez vás dovede do Bažiného  Tábora. Hned za branou je Lester, promluvte s ním. Dozvíte se, že musíte udělat dojem na Guru. Guru mají před jménem "Baal" a většina se s vámi nebude bavit. Jako každý příchozí si můžete od Fortuna vyzvednout svůj denní příděl trávy. Potom jdete za Joru a pokecejte s ním, je u Melvina nedaleko brány. Dejte vás příděl trávy a on vám poradí jak na každého z Guru.


Baal Namib je hned za branou s Lesterem. Nechte se Lesterem odvést někam od Baal Namiba, pormluvte a zeptejte se ho, jak zapůsobit na Baal Namiba. Domluvte se na malém divadélku. Baal Namib se bojí, že Novicové se modlí nejen k Spáčovi, ale i k ostatním bohům. Vraťte se k bráně, Lester na vás začně mluvit. Řekněte, že jste se zřekli starých bohů a že modlíte jen ke Spáčovi. A že jste měli jste vizi, ve který k vám Spáč promluvil a řekl vám, že máte jít do Bažinného Tábora a přidat se k Bratrstvu. Potom k vám promluví Baal Namib. Tím získáte jeho přízeň.

Jděte za Baal Tondralem, bude mít pěknou řeč. Musíte pro něj splnit úkol "Nové duše pro Bratrstvo".

Baal Tyon je na chrámovém nádvoří. Pokud jste v Novém Tábře při úkolu "Nábor zákazníků" vybrali za odměnu přímluvu u Bažinného Tábora, dostali jste upravenou trávu pro Baal Tyona. Dejte mu ji a on usne. Vraťte se až se probudí a on se za vás přimluví.

Abyste získali Baal Oruna, musíte splnit úkoly "Ghorimovo nahrazení" a "Sklizeň drogy z bažin".

Na Baal Cadara, zapůsobíte tím, že předvedete něco ze Spáčovi magie. Použijte kouzlo spánek na jeho žáka. Kouzlo dostanete za úkol "Sklizeň drogy z bažin". Až zakouzlíte, budete mít jeho přízeň.

Potom si jděte promluvit s Cor Kalomem. Přijme vás a dostanete lepší zbroj.

2. Nové duše pro Bratrstvo
Tento úkol vám zadá Baal Tondral. Chce, abyste přivedli někoho, kdo se přidá Bratrsvu. Ve Starém Táboře je nedaleko Fisk a Dextera kopáč Dusty. Jeho kamarád Melvin odešel do Bažinného Tábora. Dusty přemýšlí, že taky odejde. Ale rád by slyšel, jaké to je v Bažinném Táboře. Běžte zpátky do Bažinného Tábora. Zajděte za Melvinem, je kousek od hlavní brány, promluvte s ním. Řekne vám, že je to tu skvělý. Vraťte se za Dustym do Strarého Tábora. Povězte mu, co Melvin říkal. Dusty bude chtít odejít, ale potřebuje 100 nugetů na podplacení stráží. Řekněte, že mu to zaplatíte a ať jde za váma. Podplaťte stráž a doveďte ho do Bažinného Tábora k Baal Tondralovi. (Pozn. Tento úkol můžete začít, také tím že promlůuvíte s Dustym ve Starém Táboře.)

3. Ghorimovo nahrazení
Ghorim je u Baal Oruna, promluvte s ním, stěžuje si, že ho Harlok měl nahradit a jestli byste za ním nemohli dojít. On tam nemůže, protože mu Baal Orun nedovolí odejít. Harlok hulí u Fortuna vodní dýmku. Promluvte s ním, ale nebude chtít jít. Zmlaťte ho a on si to rozmyslí 8-).

4. Sklizeň drogy z bažin
Tento úkol dostanete po úkolu "Ghorimovo nahrazení" od Baal Oruna. Máte donést denní sklizeň drogy z bažin Cor Kalomovi. Nedaleko Baal Oruna je Nyras a vedle něho molo, vydejte se po molu a za chvíli narazíte na Balora a jeho pomocníky. Promluvte s ním dostanete 50 kousků. Musíte najít ještě Virana, který je hlouběji v bažině. Viran vám drogu nebude chtít dát, dokud nevybijete všechny krvavé mouchy v okolí. Až je vybijete bez problémů vám dá dalších 50 kousků. Doneste to Cor Kalomovi a vraťte se k Baal Orunovi. Od něho dostanete svitek spánek.

7) Starý Důl

Důl se zdá na první pohled nepřehledný, ale je celkem přehledný. Na začátku narazíte na Drakea. Promluvte s ním, když mu dáte pivo, řekne vám toho ještě o trošku víc. Dále je tu Santino, s ním můžete obchodovat. Kopáč Glen vám ještě něco řekne o důlních červech. Sestupte o úroveň níž, vejděte do vedlejší šachty a slezte po žebříku dolů. Tam se fláká kopáč Aleph, promluvte s ním a dejte mu 2x 10 nugetů. Dozvíte různé informace, např. že kopáč Glen prodává paklíče. U Brandvicka můžete Alepha prásknout, ale nedělejte to. Vraťte se do hlavní šachty a sestupte zase o patro níž. Zde je Snipes a Aaron, od Snipese dostanete úkol "Aaronova truhlice". O patro níže je sklad, kde můžete udělat úkol "Ulbertův sklad". V tomto patře je boss dolu Ian. Vedle Iana je Alberto, se kterým můžete obchodovat. Kopáč Grimes vám může povědět svůj příběh. Ve postraních šachtách se můžete pokočkovat s důlními červy. V jedné postraní šachtě je ozubené kolo s porouchanou drtičkou, který budete potřebovat později. Pokecejte si s Templáři o lovu důlních červů. Na dně dolu je hlavní tavič Viper, se kterým můžete obchodovat. Dole je taky Strážce Asghan, ten je zatím jen na pokec.

1. Aaronova truhlice
V hlavní šachtě o pár pater níž je kopač Snipes a Aaron. Snipes chce, abyste Aarona odlákali. Promluvte si s Aaronem a odlákejte ho. Řekněte, že vás má jít za Ianem, ale že netušíte, co mu chce. Promlvute se Snipesem, dostente 10 nugetů. Hned kupte od něho klíč za 30 nugetů a vyberte truhlu. Sestupte o další patro níž, tam potkáte naštvanýho Aarona,, je blízko Iana, prodejte mu klíč za 20 nugetů.

2. Ulbertův sklad
Ulbert je v tom patře, jak je Ian. Promluvte s ním, dejte mu něco k pití a potom ho odlákejte. Zajděte si za Alephem, je ve vedlejší šachtě nahoře. Kupte od něho klíč za 30 nugetů. Vraťte se do skladiště a vyberte ho. Jděte směrem k Ianovi, je tam Ulbert a bude trochu naštvanej. 

8) Úkoly za Nový Tábor

1. Velký plán bratrstva
Jak vás přijmou dostanete od Laresa tento úkol. Máte zjisti, co má v plánu bratrstvo. Zajděte za Mordragem, je v hospodě. Musíte splnit úkoly "Ohnisko pro Guru" a "Výměšek důlních červů". Potom pokecejte s Mordragem.

Cestou se stavte u mága Cronose, jestli nemá nějaký dopis pro mágy ohně. Dostanete dopis a odznak mágů vody. Takhle vás pustí na hrad. Mágům dejte dopis od Cronose a ze žačátku hry.

9) Úkoly za Starý Tábor

1. Velký plán Bratrstva
Až se přidáte do Starého Tábora, dostanete od Ravena tento úkol. Máte zjistit, co chystá Bratrstvo. Až splníte úkoly "Ohnisko pro guru" a "Výměšek z důlních červů", tak už toho budete vědět dost. Vraťte se za Ravenem a podejte mu hlášení.

10) Úkoly za Bažinný Tábor

1. Předání drogy Gomezovi
Tento úkol dostanete od Cor Kaloma. Máte donést drogu Gomezovi. Jděte tedy do Starého Tábora. Řekněte Thorusovi, že neste drogu Gomezovi a on vásm pustí. Ještě vás zastaví stráž a potom Raven. Všichni vás vpustí. Promluvte s Bartholem a dejte mu drogu, dostanete 500 nugetů. Vraťte se zpět do Bažinného Tábora za Cor Kalomem.

Při tomto úkolu předejte dopis ohnivým mágův z počátku hry.

2. Drogový monopol
Tento úkol dostanete taky od Cor Kaloma. Máte zamezit výrobě bažinné drogy v Novém Táboře. Jděte do Nového Tábora. Od brány Nového Tábora jděte po pravé straně podél skály, nejdříve narazíte na jeskyni s vodou u který je Krysokrt, ale ta nás nezajímá. Pokračujte, dokud nenarazíte na druhou jeskyni, kde je tajná výrobna Nového Tábora. Promluvte si Jacko a řekněte mu, že tam jsou Templáři a on strachy zdrhne. Vraťte se za Cor Kalomem a úkol je splněn.

Kapitolu ukončíte, tak že půjdete kolem Lestera a on na vás promluví.

11) Cizinec

1. Cizinec
Toto je jeden z nejzáhadnějších úkolů Gothicu. Dostanete ho v Zamlžené věži na východním pobřeží u moře. Býval to asi kdysi maják. Najdete tam kostlivého mága, u kterého najdete první Chromanin, to je knížka. Celkem jich je šest a všechny je musíte přečíst. Musíte je najít všechny popořadě. Po každém přečtení dostanete v deníku nápovědu, kde je další kniha.

První je v té Zamlžené věži u kostlivého mága, tím dostanete úkol.

Druhá je v Staré Citadele ve věži, jak tam byl Ur-Shak. Špatně se tam dostává.

Třetí je u Starého Tábora na ostrůvku se skálou v potoce. Je to na východním cípu ostrůvku.

Čtvrtý je u jezera, které leží před Novým Táborem. Jsou tam nějaké chatrče, je to na druhém břehu.

Pátý je na pláži ve vraku, kde jsou ohnivé ještěrky. Je to severovýchodě kolonie.

Šestý je na tom samém místě, kde byl první. Najdete tam mrtvolu, která má poslední knihu.

 

Tento návod nebyl sepsán mnou (Ivo Vorek) ale

Daniel "Esantin" Meister (esantin@centrum.cz) bez jeho svolení a svolení Scorpions.cz nesmí být tento článek zkopírován!