Gothic na Scorpions.cz

Reklama

Banán Hosting
Anketa
Editorial
Screen dne

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /mnt/data/accounts/s/scorpions/data/www/scorpions.cz/webrs/gothic/!funkce.php on line 194

Spolupráce
Naše ikonka:
Gothic weby: Slovenská stránka o celej sérii RPG hry Gothic
Spolupráce: Českáý mod vývojařský team
Českáý mod vývojařský team

Zkuste FF: Zkuste Firefox!

 

Jharkendar

06.02.2010 | Martin Petříček

Je oblast na severovýchodě ostrova Khorinis. Je to takové obrovské údolí ve kterém se náchazejí zříceniny a pozůstalosti po prastaré kultuře. Tuto kulturu studují mágové vody. Do této části ostrova není možné se dostat, protože tuto část ostrova zakrývá mohutný masiv velehor.  Dá se sem dostat jedině po moři přes západní pláže které obývají piráti anebo magickým portálem, který zkoumají mágové vody. Ten ústí do epicentra rozvalin této části ostrova. Na východě se rozprostírá veliká bažina, kde se usadily bandité. Na západě této oblasti jsou pláže, kde mají tábor piráti. Na jihu jsou převážně serpentiny a kopce. Na severozápadě se rozkládá velký kaňon, který se táhne východním směrem k severním skalám, kterými je tvořena severní část ostrova. Tato oblast byla dříve obrovským prastarým městem, které neslo jméno Jharkendar. Lid tohoto města věřil v Adanna.  Spravovalo jej 5 kast:
1. Léčitelé: léčili lid, měli svoje sídlo na severovýchodě blízko tábora banditů v bažinách.
2. Válečnická kasta: bojovala za lid, ale také zapříčinila jeho zkázu. Její pevnost se dochovala a leží jihovýchodně kousek od domu léčitelů v bažinách.
3. učenci: pečovali o knihovnu a strážili védomosti jejich lidu, obývali knihovnu, kde se kloubí kaňon a kde mají skřeti svůj tábor.
4. kněží: kázali lidu a byly jim vždy ku pomoci, jejich dům leží v jižní oblasti serpentin kousek západně od domu strážců mrtvích.
5. strážci mrtvích: vyvolávali a komunikovali se svými předky, kterých se ptali na radu. Sídlo strážců mrtvích leží v jižní oblasti serpentin kousek od domu kněží.
 
Zkáza lidu započala návratem prince-válečníka Quarhodrona do Jharkendaru z výpravy. Z výpravy přivezl domů Beliarův dráp-meč zkázy. Když jeho syn Rhademes usedl za jeho stolec jako hlava válečnické kasty, přivlastnil si meč. Meč zkazil jeho vůli a donutil ho konat zlo. V tom okamžiku se válečnická kasta obrátila proti lidu a začala ho vyvražďovat. Ze všech 5 kast se rozhodli jednat jen 3. Léčitelé, učenci a kněží-Khardimon + Quarhodron. Strážci mrtvích podlehli svým schpnostem. 3 zbylé kasty se rozhodli na zkaženého Rhademese políčit past. Quarhodron nalákal Rhademese do Adanova chrámu, kde 3 kasty políčili pasti a tam jej navěky uvěznil. Pak Léčitelé uzamkli magický portál a rozčtvrtili prsten. Jeho kousky rozmístli po Khorinisu aby se nikdo do Jharkendaru nedostal. Avšak poté se Adannos rozhodl ztrestat nevěřící a smetl město povodní z moře.