Gothic na Scorpions.cz

Reklama

Banán Hosting
Anketa
Editorial

Vítejte na novém modulu Gothic centrály! Protože Risen je od stejné firmy jako první tři díly a Gothic 4 má zase název Gothic. Rozhodli jsme se udělat toto řešeší a vedle Gothicu 4 zprovoznit ještě Risen. Doufáme. že se vám zde bude líbit.

Jaroslav Řízek
šéfredaktor
Editorial
Screen dne

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /mnt/data/accounts/s/scorpions/data/www/scorpions.cz/webrs/gothic/!funkce.php on line 194

Spolupráce

Náš banner:



Spolupráce

Slovenská stránka o celej sérii RPG hry Gothic

Českáý mod vývojařský team

Českáý mod vývojařský team

Zkuste FF: Zkuste Firefox!


 

Kapitola II

21.02.2010 | Tomáš Gryč

KAPITOLA II
Kapitola 2: Inkvizitora plán

Kapitolu začnete při rozhovoru s inkvizitorem Mendoza. Ať už jste člen Řádu, zda Bandita, máte pro něj splnit jednu úlohu (Crystal disks for the Inquisitor). Je třeba najít pět disků, které otevírají dveře do hory sopky. Své tvrzení o discích podpoří tím, že jeden sám našel, no je poškozen. Poslal mága Cyrus, aby s ním zašel za druidů Eldricom, který zná magii, která by mohla opravit ten disk. Nabídněte se, že to zkontrolujete (Cyrus is late). Pro vaše nasměrování podotknu, že i Banditi mohli najít nějaký disk, protože rabují chrámy. I vy se zeptejte, kde byste mohli začít pátrat a doporučí vám Severinová farmu, protože tam shromažďují vykopávky (Where is the golden delivery?).

Zeptejte se Mendoza i na to, zda se sem dá dostat nejak rychleji a dá vám teleportačního kámen, který vás přemístí do Kláštera. Když budete v táboře banditů, zeptejte se na rychlejší cestu i Finchera a dá vám teleportačního kámen vedoucí do jejich tábora. Stejně se na to zeptejte i Belschwura a také dostanete teleportačního kámen vedoucí do Města (ten jako člen Řádu můžete dostat i od Carlose).

A. Klášter

Poté, co jste se stali bojovníkem / mágem Řádu, máte možnost učit se využívat moc tří magických krystalů. Ohně, magických střel a ledu. Ohnivý krystal jste našli v roli "The Fire Crystal" pro mistra Ignatius. Ten vám také řekne, že další dvě techniky vás mohou naučit Vitus a mistr Pallas. Krystal magických střel jste již mohli najít, pokud ne, zadá vám Mistr Vitus roli "The magic bullet". A mistr Pallas, pokud máte zájem o jeho učení, vám zadá úkol "The Frost crystal".

1. The Magic Bullet

Pokud se chcete učit magii Magických střel, zajděte na doporučení mistra Ignatius za mistrem Vitus. Ten vám řekne, že potřebujete krystal magických střel a že jeden je v klášteře, ale musíte si ho najít sami. Pokud jste podrobně přezkoumaly tajnou knihovnu, tak ho již máte. Je v tajné knihovny, za tajnými dveřmi v hlavní hale (potáhnout železný kruh nalevo od dveří) a tam je v uzamčeném truhlici. Podrobný popis je v předchozí kapitole v návodu.

Odměna: 50 xp, Krystal magických střel, možnost učit se od Vitus

2. The frost Crystal

Pokud se chcete učit magii mrazu, zajděte na doporučení mistra Ignatius za mistrem Pallasom. Je ochoten vás učit za příspěvek na Klášter v hodnotě 1000 zlatých. Je ochoten cenu snížit, pokud mu přinesete dva předměty, které také potřebuje. Prvním je ledové srdce z Močiarnikov (Bog Body). Ve hře narazíte i na dalších, ale pokud jste již byli v táboře banditů, tam jste mohli na pár z nich narazit (i tří zabít v Rhobartovej roli). Dejte mu srdce a sníží poplatek o 250 zlatých. Ještě chce safír. Safír jste mohli vzít z truhly při zlodějský gnome v úloze pro Severina "Thieving gnomes". Za safír sníží poplatek o dalších 250 zlatých, takže už jen zaplaťte zbývajících 500 zlatých a je to. Dostanete od Pallasa krystal ledu a budete se moci od něj i učit.

Odměna: 100 xp, ledový krystal, možnost učit se od Pallasa

B. Pět krystalových disků

Musíte najít pět zlatých, krystalových disků. První ukradli Gnómové ze Severinová farmy. Druhý nesl Cyrus opravit k druidů Eldricovi. Třetí se stal součástí pokladu pirátského kapitána Steelbearda. Čtvrtý je v chrámu na východě, který přezkoumávají bandité. Pátý má vůdce banditů, don Esteban. Splňte tedy úlohy v bodech B1 až B5 a získáte všech pět disků a otevřete dveře do nitra sopky.

B1. První disk ze Severinová farmy

1. Uprising of the gnomes

Když přijedete na Severinová farmu, tak se zeptejte Severina, co je nového. Řekne vám, že jejich sužují neustále útoky gnome, kteří nyní začínají útočit ve větších skupinách, což již představuje problém i pro zkušené bojovníky. Přímo během vašeho rozhovoru farmu napadne skupina deseti gnome. Bojujte s nimi. V boji vám samozřejmě pomáhají všichni členové farmy. Když všichni padnou, úloha je splněna. Řekněte o tom Severin.

Odměna: 400 xp, 100 xp a 200 zlatých od Severina

2. Where is the golden delivery?

Když dorazíte na Severinová farmu, pomozte s útokem gnome (Uprising of the gnomes). Pak si promluvte s Severin, který vám řekne, že útoky jsou stále častější a organizovaněji. Zaslechl dokonce zvěsti o tom, že gnómové jsou seskupení kolem jejich mocného vůdce, Gyrgera. Řekněte, že vás posílá Inkvizitor a zjistíte, že disk, který hledáte, ukradli právě gnome.

Odměna: 250 xp

3. The stolen crystal disk

O ukradeném disku vám Severin řekne, že ho vzali GNOME a jediné vodítko, které má, je, že Gnomové přicházejí z východu a nejvíce se jich vyskytuje na východním, skalnatém poloostrově, na který se dostanete po provazový mostě. Tento poloostrov je vaším cílem. Podrobnější popis jak se tam dostat a co cestou najdete, je v následující části "Cesta na východní poloostrov a základna gnome". Pokračujte po cestě na východ až k krouceného mostu. Před ním tábor Henrik. Promluvte si a zjistíte, že také jde po Gyrgerovi a potvrdí, že se nachází na poloostrově za mostem. Nabídněte mu pomoc při lovu Gyrgera a Henrik se k vám přidá. Bude vás doprovázet a bojovat s vámi na celém poloostrově. Nemusíte ho brát s sebou, ale pomoc neuškodí.

Na poloostrově se jen probojujte do pevnosti na konci, je to v podstatě přímočará cesta. Na konci pobite velkou skupinu gnome před pevností a dalších na nádvoří pevnosti. Přejděte do zadní části a dolů po schodech až do velké haly, kde zabijte posledních GNOME a samotného Gyrgera. Zabijte ho a vezměte si od něho zlatý disk. Získáním disku je úkol splněn. Oznamte ještě Severin, že se vám ho podařilo získat.

Odměna: 400 xp a krystalový disk, 150 xp a 500 zlatých od Severina

3.1. The legend of the Gyrger

Když si promluvit s Henrikem, zjistíte, že lovena legendu Gyrgera. Když Gyrgera zabijete (že je také vaším cílem kvůli ukradenému disku), tak to oznamte Henrik, ať už je s vámi, nebo zda čeká před mostem.

Odměna: 1000 xp (+300 xp za Gyrgera), 150 xp, Luk Horn Bow a 30 šípů od Henrika

Cesta na východní poloostrov a základna gnome

- Cesta k jeskyni na východě

Zpod silnice vedoucí do Kláštera (kterou hlídá na začátku Stan) se dejte cestou na východ (jak jste mohli jít poprvé do města s Tellur). Na prvním rozcestí vidíte na mapě, že cesta se rozdvojuje a za okruhem se spojuje. Můžete jít cestou dolů, no tam je cesta slepá, protože ji protíná propast. Propast můžete prelevitovať, ale jednodušší je to obejít shora. Zde dole u propasti však tábora dva gnome (Tool bag). Při jejich táboře jsou i dvě mrtvoly a truhlica kde naleznete prsten duelistu (+5 ochrana před sečných i tupými zbraněmi), lopata, krompáče, zlatý talíř a pohár, trocha zlata a malý jantar.

Vraťte se tedy na rozcestí a pokračujte horní cestou k malému kruhu (jak to vidíte na mapě). Kruh je malé jezírko, nad kterým je dům, ve kterém žije Leon. Můžete si s ním promluvit a přijmout roli "The Cursed Lords". V truhlici v jeho domě je recept na masový guláš (Meat Stew), rum a nějaké zlatky. Pokračujte cestou dále popod jeho dům. Dorazíte na rozcestí se třemi směry. Cesta úplně napravo vede pod jeho dům az druhé strany k propasti, která rozděluje jižní cestu pod Leonovým domem. To jen pro orientaci.

Vy se dejte z rozcestí nad Leonovym domem střední cestou. Ta se o chvíli rozdvojuje. Cesta napravo vede dolů k městu a ta nalevo vás vede dále. Dovede vás k jezeru. Napravo nad silnicí u jezera je malý tábor tří gnome s ohništěm. Od jezera vedou dvě cesty, ta dolů vede ke zřícenině na jihu a ta horní vede do jeskyně v hoře. Je to přechodová jeskyně vedoucí na východním pobřeží. U jezera je pár mola a za jezerem je hromový ještěr. Při cestě, poniżej ještěra jsou dvě mrtvoly (lopata, krompáče, vidle, koště, Varech, zlato) a truhla (l, l, p, p; šípy, zlatý prsten, malý nápoj many).

- Jeskyně na východě

Ve vstupní části jeskyně jsou tři gnome (Tool Bag) a truhlica (p, l, l, p, perla, chleba, mince). Pokračujte dále a vejdete do hlavní části jeskyně. Jsou zde tři kostlivci. Napravo je zlatá žíla. Nalevo je vstup do hrobky. Nemusíte ji hned přezkoumávat. Jsou v ní čtyři KOSTLIVÝ bojovníci a Lord Patroscon (úkol "Kill Lord Patroscon" související s úkolem "The Cursed Lords"). Po prohlídce hrobky pokračujte nahoru. Nahoru je ještě menší jeskyně, v níž jsou tři Ghula. Je tu truhla (p, ě, p, P, PL, ľ, ľ; Prsten šermíř / +1 Meč /, láhev, zlato, levitace) a zlatá žíla. Také jsou zde dveře vedoucí do hlavní jeskyně, nad hrobku. Oproti vám je malá plošina. Můžete tam prelevitovať a najdete tam železnou žílu a truhlu (p, p, l, l; amulet ochrana / +10 magická ochrana /, láhev, rychlost, kyjak, zlato). Pak vyjděte ven. Při východě je napravo ještě jeden Ghul a truhlica (p, p, l, l; malý rubín, velký nápoj léčení, šipky, zlato). Pokračujte cestou k mostu. Před mostem tábor Henrik. Napravo za skalou jsou sudy a truhlica (l, l, p, p; křídla, voda, Ragú, malý nápoj léčení, zlato).

- Východní poloostrov

Promluvte si s Henrikem a zjistíte, že také jde po Gyrgerovi a potvrdí, že se nachází na poloostrově za mostem. Nabídněte mu pomoc při lovu Gyrgera a Henrik se k vám přidá. Bude vás doprovázet a bojovat s vámi na celém poloostrově. Nemusíte ho brát s sebou, ale pomoc neuškodí. Přejděte mostem a na první plošině je devět Gnóm ve skupinkách po třech (1 Tool Bag). Cesta z plošiny vede pomedzi dvě velké skály. Napravo od cesty ještě před skalami je truhlica (perlový náhrdelník, perla, svitek nautilus). Přejděte mezi skály na malou palouček s třemi vlky.

Zaměřte se na skálu nalevo, kolem níž jste šli. Slyšet z ní rev. Můžete se na ni dostat strmou cestičku zepředu (od mostu), nebo odsud zezadu, slaňovat po malých plošinách. Nahoru je Ashbeast, silná to potvora. Kromě ní je zde truhla (ě, p, l, l, p, ě, p, p; zlatý nuget, liliochvostec, láhev, zlato) a železná žila.

Pokračujte dále kaňonem a po chvíli bude napravo cesta vzhůru. Cesta vede horní plošinou a nakonec se spojuje dole s tou, po níž byste šli spod. Nahoru čeká hromový ještěr, truhlica (p, l, l, p; kámen, zlatý kalich, malý nápoj léčení, zlato) a dost rostlin. Dále vás cesta zavede ke dvěma gnome (Tool Bag) u táboráku a Ogrovi. Mají tu i truhlu (P, PL, ľ; zlatý talíř, bobule, nápoj léčení, zlato). Od jejich tábora vede cesta dolů k velké skupině gnome.

K této skupině gnome by vás dovedla i spodní cesta, na níž však již nemáte žádných jiných nepřátel, jen zlatou žílu na pravé straně. Takže je na vás, zda chcete riskovat souboje na horní plošině. No souboji s gnome se nevyhnete. Je jich tu 10, 5 obyčejných gnome, a 5 šéfík (1 Tool bag). Při jejich táboře je na skalní stěně i jedna Obsidiánová žila.

- Pevnost východního poloostrova

Ve vstupní části zabijte 9 gnome (Tool Bag). Na nádvoří je také truhla, která obsahuje recept na bramborové ragú (hotpot). Za rozboreným zdí za touto truhlu je kamenná tabule (+4 Wisdom) a druhá truhlica (ě, p, p, p, l, l; stříbrný kalich, pochodně, nápoj léčení). Napravo od vstupu je věžička. V horní části jsou jen dva další gnome. Ve spodní části je pouze truhlica (p, p, l, l; bobule, nápoj léčení, šípy, prsten lovu (+1 střelba)). No je tu i železný kruh na stěně, který otevírá tajný přechod do hrobky. V ní je pár KOSTLIVÝ bojovníků a nemrtví lord, jeden z pěti pro roli "The cursed lords". Zničte ho a vezměte si jeho meč a prsten. Je zde i truhlica (l, l, p, p; svitek vyvolat kostlivce, malý nápoj léčení, šípy), v níž je i Sword tip, součást unikátního meče Stormwind. Kromě ní je tu ještě jedna (ě, p, l, l, p, ě, p, p; malý safír, svitek telekineze, Pixie hat). Prohledejte i zbytek hrobky a najdete různé věci (takové zajímavosti, 5 perel, perlový náhrdelník, Fine Swrod) a knihu (+3 Wisdom).

- Gyrgerova pevnost

Konečně vstoupíte přímo do zadní budovy ruiny pevnosti. V první části zatáhněte železný kruh a otevře se tajná místnost s truhlu (šípy, svitek světla, stříbrný kalich). Zbehni dolů, za dveřmi je skříň (voda, Ogreroot, malý nápoj léčení, zlato). Nad schody je ještě jedna tajná místnost, také otvoriteľná železným kruhem av místnosti je skříň (mince, rum, voda, ostny) a truhlica (p, ě, p, ě, p, p, l, l; svitek pakľúč, zlatý svícen, nápoj many a zlato). Pod schody je druhá tajná místnost, na začátku chodby železný kruh, kterým ji otevřete a místnost je na konci chodby. Jsou v ní dvě truhly (stříbrný talíř, víno, zlatý prsten, amulet magické ochrany / +10 obrana před magie /), (l, l, p, p; malý jantar, rychlost, léčivý kořen). Nakonec vstupte do poslední sálu, kde je pár gnome (Tool Bag, runa páčení) a samotný Gyrger. Po jejich zabití ještě zatáhněte železný kruh na jednom ze sloupů a otevřou se vám dvě tajné místnosti. Nalevo je jedna truhlica (ľ, ľ, ľ, p, ě, p, p, p; dvě vlčí kůže, malý anti-magický krystal, pakľúč, vejce, mince a nápoj regenerace). Napravo jsou dvě truhlice (p, p, l, l; svitek berserker, prsten akrobacie, sipi, kyjak, mince), (l, l, l, l, p, p, p, p; Nápoj zdraví / +10 život / , malý nápoj many, láhev, svitek vtip, zlatý kalich). Je tu ještě jedna místnost, která má normální dveře, ani nejsou zamčené. Za nimi je kotel a na poličce je kamenná tabule (+4 Wisdom).

Pokud jste brali s sebou Henrika, tak mu řekněte, že je po Gyrgerovi. Poděkuje vám za pomoc při likvidaci legendy a odmění vás. Opustí vás a vydá se do svého domu. Ten je pod kopcem, na němž položil, při provazový mostě. Tam ho pak můžete najít při jeho přítelkyni Jasmine.
 
B2. Druhý disk, oprava poškozeného disku u druida Eldrica

1. Cyrus is late

Od Inkvizitora Mendoza víte, že jeden disk se mu podařilo najít, no byl poškozen. Poslal mága Cyrus (jako člen Řádu jej již znáte) za druidů Eldricom, který má moc opravit ten krystal. No Cyrus se stále nevrátil, tak se nabídněte, že se po něm poobzerat. Řekne vám jen, že Eldric žije na východním pobřeží.

V předchozí úloze (získání odcizeného disku ze Severinová farmy) jste potkali lovce Henrika při provazový mostu za jeskyní, vedoucí na východní pobřeží. Pod místem, kde položil je dům, kde žije se svou přítelkyní Jasmin. Zajděte k tomu domu a pokračujte jedinou možnou cestou, na sever. Vedle pár molům a vlkoch. Napravo budete utrácet převrácený vozík při kterém je grog, cibule a pět mincí. Nahoru při zatáčce je nalevo na okraji hromový ještěr, ale můžete se mu vyhnout, pokud s ním ještě nechcete bojovat. Povyšuje nad zatáčkou mají nad cestou tábor čtyři gnome (Tool Bag). Při jejich truhlici je šest mincí av truhlici rezavý meč, kouzlo iluze a zlatá čaša. Pokračujte na rozcestník. Nalevo vede cesta dolů k plošině s vodopádem a rovně přes dikobraza k Eldricovmu domu. Nalevo zatím nechoďte, můžete akorát prozkoumat kousek cesty ponižuje. Tam najdete obřadní oltář, při kterém jsou akorát čtyři houby. Napravo od silnice pár dikobraz, železná žila a truhla s kusem železa, kyjem a mincemi. Odtud se také dá dostat k Eldricovmu domu, silnice se tam sbíhají. Za jeho domem ještě můžete vyrabovat truhlu v polojaskynnom příbytku (ľ, ľ, p, p; páčidlo, Viliam klobouk, láhev, silný nápoj many, šípy a mince) a pak jděte k domu.

Před jeho stanem stojí Cyrus. Promluvte si s ním a úloha s nalezením Cyrus je splněna.

Odměna: 250 xp

2. Searching the druid's hut

Cyrus vám řekne, že Eldric je pryč, no máte zkusit prohledat jeho stan a možná něco najdete. Pod rozbitým stolem najdete recept na nápoj trvale rostoucí manu. No hlavně si vezměte ze země rukáv (Sleeve), čímž najdete stopu. Oznamte to Cyrus.

Odměna: 150 xp, 50 xp od Cyrus

3. No sign of Eldric

Ukažte Cyrus Eldricov rukáv a řeknete, že ho musíte najít. Nechce se mu velmi pobíhat po divočině, tak připomene, že je to vaším úkolem. Vy si vzpomenete na Jasmínu, dívka, co žije s Henrikem. Mohla by něco vidět. Vraťte se tedy za ní a zeptejte se na druida. Zná ho, ale neví, kde by mohl být. No možná by jí vlk Rufo mohl zachytit jeho stopu a vypátrat ho. Odmítá vlka prodat, no je ochotná vám ho pronajmout, pokud si od ní koupíte kůže v hodnotě 200 zlatých. Nemusíte kupovat z její nabídky v "prodeji", rovně máte možnost koupit kůže za 200 zlatých, tak je kupte (2 divokých, 3 vlčí). Tím vám Rufa pronajme a dodá, že byste si měli získat jeho důvěru, nejlépe kusem syrového masa. To jistě máte, pokud náhodou ne, má ho Jasmin na prodej.

Dejte Rufovi kus masa. Potom ho znovu oslovte a dejte mu oňuchať Eldricov rukáv. Rozbehne se, tak ho následujte. Nejprve vás zavede zpět k Eldricovmu stanu (můžete vzít na sledování Cyrus s sebou). Pak k magickému oltáři nedaleko jeho stanu. Poté se přesunete na plošinu pod oltářem, přes kterou protéká řeka. Rufo vás zavede ke skupině Gnome. Společně jejich zabite. Řekněte Rufovi, ať pokračuje. Provede vás přes most za řeku a na druhé straně vás dovede až k ruine. Ta je blokována magickou bariérou. Tam zkuste Rufa ještě popohnat k dalšímu hledání, ale když vidíte, že se tam neodvažuje, tak ho pošlete domů za Jasmínou. Oskúšajte magickou bariéru a zjistíte, že je běžně neproniknutelná.

Pokud jste nebrali Cyrus s sebou, tak se za ním vraťte. Cestou zpět můžete prozkoumat tuto malou luční plošinu na obou stranách řeky. Nedaleko ruin tábor pár goblinů (Tool Bag). Při řece je pár divokých prasat a mola. Pár rostlin, nic víc tu není.

Cyrus řekněte o magické bariéře (50 xp). Chce se na ni podívat osobně, tak ho zaveďte k ruinám. Tam se ho zeptejte na bariéru. Oskusi ji. Znovu ho oslovte a dá vám tři svitky na odstranění magické červené bariéry. Jeden použijte na odstranění této konkrétní bariéry.

Ruiny

Nyní vás čeká průzkum ruiny. Cyrus vás bude doprovázet. Uvnitř vás čekají noví nepřátelé, jašteriaci. Vstupní hala má tři východy. Choďte nejprve napravo. V chodbě je MANOVÁ rostlina a za ní tři místnosti. V první nalevo je truhla, v níž mimo jiné (mince, ještěři meč, svitek nautilus, svitek léčení) najdete i mapu této ruiny. V místnosti napravo je jen Greenleaf. V druhé místnosti nalevo je truhlica (p, p, l, l; svitek telekineze, dva nápoje léčení, mince). Nalevo ze vstupní místnosti je jen jedna místnost s ještěrů. V ní je díra, kterou se můžete dostat do menší místnosti hlavního sálu (pokud změníte kouzlem Nautilus), no je to zbytečné, protože se tam prebijete také hlavní cestou.

Prostřední cesta ze vstupní místnosti vás dovede do hlavní haly ruiny. Zde vás čeká asi osm jašteriakov, tak pozor na ně. Dejte se napravo ke schodům. Napravo od schodů je Weed a Obsidiánová žila. Nalevo od schodů je malá místnost, ve které je truhla (svitek světlo, prsten života / +10 život /, mince). Pak jděte nahoru po schodech. Nalevo je klika, kterou potočte a otevřou se dveře ve zdi. Vběhněte do chodby, kde zabijte dvou jašteriakov. Na stěně napravo je železný kruh, který zatáhněte a otevře se tajná místnost. V ní je ještěři kněz. Zabijte ho a vezměte si od něj ještěři amulet (+10 ochrana před čepelemi a ohněm) a teleportačního kámen do severovýchodního chrámu, tedy sem. Je zde i truhlica (p, ě, p, ľ; liliochvostec, svitek magické ochrany a vtip) a skříň (svitek slabého léčení, syrové maso, liliochvostec, tesák). Než se s ním popovídat, můžete prozkoumat zbytek ruin. Pokud nechcete, tak jen přeskočte následující odstavec.

Vraťte se do hlavní haly. Kanálové vstupních dveří vidíte na mapě dva výčnělky dolů a nahoru. Horný vede do slepé chodby, na jejímž konci je kamenná tabule (+4 Wisdom) a voda. V dolní části je malá místnost, do níž az níž se dá dostat kouzlem nautilus přes díru ve zdi do místnosti nalevo od vchodu do ruin. No to nepotřebujete, zastavte se tu jen kvůli truhlici (ě, p, l, l, p, p; svitek iluze, velký nápoj many, mince). Na konci čeká ještě vězení a propast s lávou. Ve vězení jsou dva ještěři, z nichž jeden je strážcem vězení (Watchman). Zabijte ho a vezměte mu klíč. Tím můžete otevřít všechny cely ve vězení. Tady dole v přízemí je v rohu na kamenném stole kamenná deska (+4 Wisdom). Na patře otevřete celu s ogromne. Je v ní ogr Drok, který vám poděkuje za záchranu. Pokud jste ještě nenašli Eldrica sami, tak vám řekne, že je v tajné místnosti, který je třeba otevřít. Když ho pustíte, tak jen vyjde ven k řece a bude tam vysedávat. Nakonec ještě můžete prelevitovať přes lávu na malou plošinu za propastí. Tam čeká nemrtvý kněz, kterého můžete zabít. Má u sebe nějaké mince, svitek malého léčení a levitace, abyste se měli jak dostat zpět. Roste zde Greenleaf a na zemi je svitek Inferno. To je všechno.

Vraťte se do místnosti, kde byl kněz a pákou na stěně otevřete Eldricovu celu.

Odměna: 500 xp, + 200 xp za cestu s Rufom a 50 xp od Cyrus za odhalení magické bariéry

3.1. Druid staff found

Při pátrání po Eldricovi vás vlk Rufo zavede k řece, k pár Gnome. Zabijte je a prohlédněte si jejich tábořiště. O skalu je opřena Eldricova druidskou hůl. Vezměte si ji a splníte tento úkol. Když budete později s Eldricom, můžete mu hůl vrátit a dostanete za ni Amulet Moci. Pokud si chcete hůl nechat, můžete, nic se neděje, úloha už je splněna.

Odměna: 300 xp, možných 200 xp a amulet moci (+5 síla a obratnost) od Eldrica

4. Get damaged disk from Cyrus

Když zachráníte druida Eldrica, požádejte ho o pomoc s opravou disku. Není proti, ale když uslyší, že je s vámi Cyrus, tak odmítá. Nemá mágů v lásce a chce, aby se Cyrus nezúčastnil. Jen si promluvte s Cyrus, který vám disk dá. Úkol splněn. Momentálně bude čekat Cyrus zde, v ruinách, ale později po obnově disku ho najdete zase v Kláštore.

Odměna: 200 xp, poškozený disk

5. Follow Eldric to his hut

Když máte disk od Cyrus, tak to oznamte Eldricovi a vraťte se s ním do jeho stanu. Jen ho proste následujte ven z ruin a do stanu.

Odměna: 100 xp

6. The Broken disk

Když jste konečně zpět v Eldricovom stane i s ním, tak si promluvte a dejte mu poškozený disk, aby jej opravil. Řekne vám, že na opravu krystalu potřebuje nějaký další magický krystal, no ten po použití ztratí svou, moc, tak na to pamatujte. Krystal získáte přes "Eldric needs a magic crystal". Když mu dáte krystal a promluvit si o jeho případné další úloze, tak ho následujte k nedalekému oltáři, kde proběhne obnova disku.

Odměna: 250 xp a krystalový disk

6.1. Eldric needs a magic crystal

Eldric vám řekne, že na opravu krystalového disku potřebuje nějaký další magický krystal, no ten po použití ztratí svou, moc, tak na to pamatujte. Nějaký magický krystal můžete mít z Kláštera, no je zbytečné používat ty. Eldric vám dá klíč od své truhly, v níž má víno, láhev, mince a krystal magických střel (jaký jste také mohli získat v tajné knihovně v Kláštore). Proste dejte Eldricovi tento jeho a je to.

Odměna: 200 xp

6.2. Report to the druid about the temple

Při rozhovoru se vás Eldric zeptá, načo vám ten disk je. Řekněte, že pro Mendoza a otevření dveří do sopky. Než se vydáte obnovit magický disk, tak vám řekne, že vám pomůže, protože jste mu zachránili život, ale velmi by ocenil, kdyby jste ho informovali o tom, co zjistíte v nahoru, když do ní vstoupíte i s Mendoza. Můžete souhlasit. Pak tento úkol splníte až o hodně později, když získáte všech pět magických disků.

Když budete ve třetí kapitole v útrobách chrámu, tak musíte přečíst pět popsaných sloupů. První je před zavřenou bránou, postává při něm Mendoza. Když otevřete bránu a Mendoóza ní projde, můžete ho prostudovat. Hned za branou jsou dva další sloupy, jeden těsně za branou napravo a druhý Kanálové při zvednutí mostu. Když pak později získáte mapu a vrátíte se inkvizitorem, tak s ním i Ethanem vejdete do místnosti, která byla dříve zavaleni. Zde je čtvrtý sloup. Když pak později začne Ethan kopat, tak vás Mendoza zavede do místnosti s ještěři knězem, kde je pátý sloup. Pro splnění úkolu je potřeba je prostudovat. Eldricovi to ani netreba hlásit. Jemu můžete říct, co má Mendoza v plánu (klidně i po splnění tohoto úkolu) a dostanete pár svitků.

Odměna: Když Eldricovi řeknete o tom co je v chrámě a co Mendoza plánuje, dá vám dva svitky Rychlosti a dva svitky transformace na Ashbeast. Když prostudujete všech pět sloupů, tak úkol splníte a získáte 300 xp.

B3. Třetí disk, Patty a poklad starého Oceľbradu

1. Patty in trouble

Při vstupu do Donoval chrámu vás osloví Balturo, chce vám něco říct. Pokud se na něj zeptáte Finchera, řekne vám, že je to člen posádky pirátského kapitána Romanova. Oslovte ho a řekne vám, že jeho šéf chce od vás něco. Ukažte mu, že víte, že pracuje pro Romanova a netají to a rovnou vyklopí, že chce, abyste šli za Patty a pomohly jí s tím, čím potřebuje. Za Patty potřebujete jít tak, či tak, takže nic neztratíte. Zeptejte se jí na Baltura a řekněte jí o něm. Pokud jste se také s Balturom nezhovárali, tak po splnění Pattyinej první úlohy bude tato automaticky splněna.

Odměna: 250 xp

2. Off to the west coast

Jděte za Patty, krčmárkou z města. Pokud jste jí v předchozí kapitole pomohli, tak je na břehu, u hradeb města, nedaleko tajného přechodu. Pokud jste jí nepomohli, tak je ve městě, ve své hospodě a stále čeká, abyste splnili její úkoly a dostali ji z města. Když je už ven, tak ji tu na břehu oslovte a řekněte jí, ať vyklopí pravdu o jejím otci. Myslí si, že už z ostrova odešel, no něco tu ukryl a mělo by to být schované v hrobě. Řekněte jí, že ji budete doprovázet a nic nenamítá. Dokonce je ochotná vás učit (Akrobacia, páčení 3).

Řekněte, že můžete vyrazit a Patty se rozběhne. Vám ji stačí následovat. Pokud jste ještě nevyčistili cesty, tak vám jejich ztíží dikobraz, mole, supi a vlky. Půjdete od města vedle Tristanovej farmě, popred Janov dům a popred odboček k Rudolfova táboru ak bažin banditů. Cestou můžete narazit pod odbočkou do kláštera na dvou ještěrů (teleportačního kámen jižních ruin) a na dvou povyšuje Janova domu (teleportačního kámen západních ruin).

Před vstupem do močiara banditů odbočte s Patty vlevo a tam dorazíte na malý hřbitov. Pokud jste zde ještě nebyli, tak tu čeká kostlivec a pod stromem zamčená truhla (p, ě, p, ľ; křídla, nápoj léčení, šípy). Při rozkopanom hrobě je i lopata (kdybyste náhodou neměli svou). Při pohřební hranici je kamenná deska (+4 Wisdom), mince, rezavý obojručiak a malý štít. Řekněte Patty, že jste tu a úloha je splněna.

Odměna: 300 xp, možnost učit se od Patty

2.1. Steelbeard's next clue

Patty vám dá klíč, kterým otevřete zakopané truhlice starého Oceľbradu. Věří, že u vás bude klíč v bezpečí. Jděte k hrobu nedaleko ní, je tam taková rozkopaná půda. Vykopejte (třeba mít lopatu) odtud truhlu a otevřete ji klíčem od Patty. Z truhly si vezměte malou truhlička a tu dejte Patty.

Odměna: 200 xp

3. The Legacy of the great pirate

Z malé truhlička Patty zjistí, že její otec, Oceľbrada tu někde na ostrově zanechal svou kořist a cestu k ní pečlivě ukryl. Můžete se Patty zeptat i na krystalové disky, které hledáte. Neví sice o nich nic, ale věří, že by mohla být součástí kořisti jejího otce. Podotknu také, že je jasné, že Romanov známo, že pátrá po pokladu svého otce a že ho bude chtít získat pro sebe. Abyste se dostali k pokladu, musíte najít indicie v pěti neoznačených hrobech. Neoznačené hroby vám Patty označí na mapě, tak splňte úkol "Nameless graves" a najděte pět hrobů, vykopejte z nich pět truhlic a zvolte jejich obsah včetně pěti indicií k pokladu.

Pak se vraťte na hřbitov při bažinách banditů, kde jste nechali Patty. Teď tam však není Patty, ale čeká tam Ergon, Romanova poskok, který vám řekne, že Patty unesli a máte ho následovat za Romanova ( "Follow Ergon to Romanov"). Odvede vás jen dolů k první truhlici z neoznačeného hrobu, kterou jste našli (dle návodu) a tam vás nechá. Pokračujte za Romanova, je to celkem přímá cesta a pokud se nechcete zdržovat jejím průzkumem, tak přeskočte o tři odstavce dál.

Jen přejděte těmito rozvaliny staré pevnosti (a nezapomeňte, že tato pevnost je čtvrtou věží z úkolu "The Cursed Lords"). Za ní pokračujte jedinou cestou dolů. Za pár dikobraz budete povyšuje mostu. Napravo je silná houština vegetace. Přejděte ní a narazíte na dvou gnome. Mají zde sporák s pánví, truhlu (l, l, p, p; zlatý nuget, víno, Runa Telekinéza) a na stěně naleznete i zlatou žílu. Pak jděte k mostu. Ve vodě jsou dva rootworm. Napravo pokud chcete, můžete prozkoumat vodopád.

Je za ním jeskyně (ještě do ní pouze budete muset jít, je tam nepřístupná část, ale její většinu můžete prozkoumat už nyní). Ve vstupní části jeskyně jsou čtyři Ghula a dva dikobraz. Mrtvola (grog, pivo, meč, mince) a truhlica (svitek rychlost, kost, zlatý talíř). Pokračujte nahoru, treba vyskákal po plošinách. Tam doběhnete k Ashbeast. Při ní jděte tunelem napravo do místnosti s Nautile a Ghulam. Zde můžete vylézt nahoru, přes díru ve stropě do místnosti nad vámi. Tam jsou čtyři Ghula. V místnosti je obsidiánová žila, v zasypané chodbě kamenná tabule (+4 Wisdom) a při sloupu je meč Berserker. Poslední místnost chrání magická bariéra, kterou zatím nevíte odstranit. Vraťte se dolů a pokračujte chodbou, dovede vás opět do vstupní části JASYKO, abyste se nemuseli vracet. Jděte zpět ven a za mostem pokračujte po silnici.

Napravo bude dřevěná rozhledna, v níž jsou tři kostlivci a truhlica (ě, p, ě, p; nápoj many, náhrdelník, mince). Odtud se za chvíli bude cesta rozdvojoval a tam na rozcestí čekají tři bojové modlivky. Horní cesta vede do páté věže nemrtvých lordů ( "The Cursed Lords"). Pokud si jejich úlohu necháváte na později, nemusíte tam teď jít a můžete jít spodní cestou, ta vás dovede podél zlaté žíle za věž, kde už čeká Romanov a jeho posádka.

- Závěr 1: nesobecké dohoda s Romanova

Romanov vám rovnou řekne, co od vás chce. Dostanete Patty, pokud mu získáte poklad ukrytý v jeskyni za nimi. Jsou tam pasti a jeden z jeho lidí už při nich zemřel, takže protože jste našli všechny indicie, měli byste vědět, který hrob je bezpečný a tak získat poklad. Můžete souhlasit a přistoupit na dohodu s Romanova, čímž získáte roli "Romanov's deal". Vejděte do jeskyně, kde leží mrtvola piráta Pigana, při níž je i kamenná deska (+4 Wisdom). Vy jděte přes dvou Ghulam nahoru k hrobu označeném "Dillinger". Vykopejte truhlu a vezměte poklad (svícen, liliochvostec, perlový náhrdelník, rum, láhev, zlatý prsten, 900 zlatých) včetně Oceľbradovej námořní mapy a zlatého krystalového disku pro Inkvizitora Mendoza. Poklad si můžete nechat, Romanova odevzdejte jen mapu a dostanete klíč od Pattyinej cely. Řekne vám, že je v západních ruinách, tedy v rozvalinách, kterými jste šli sem, v těch prvních před nimiž byl i bezejmenný hrob. Vraťte se tam a pod schody najdete zamčené dveře, které klíčem otevřete. Za nimi je samozřejmě Patty, zamčená truhla (ě, p, ě, p, ě, p; kost, svitek kostlivec, mince) a na sude kamenná tabule (+4 Wisdom). Sice je ráda, že jste ji zachránili, ale je naštvaná, že jste dali mapu Romanova, protože o tu hlavně její šlo. Řekne vám, že Romanov se jistě pokusí s mapou utéct, zřejmě loďkou při tajném východu z města ( "Steelbeard's nautical map"). Můžete Patty vzít s sebou a poběží tam, nebo se sami teleportovat do města a vyběhnout na pobřeží. Tam je již Romanov a jeho skupina (Erikson, Vasili, Balturo, Ergon). Pobite je a vezměte si z Romanovová těla mapu. Tu odevzdejte Patty.

- Závěr 2: sobecká dohoda s Romanova

Romanov vám rovnou řekne, co od vás chce. Dostanete Patty, pokud mu získáte poklad ukrytý v jeskyni za nimi. Jsou tam pasti a jeden z jeho lidí už při nich zemřel, takže protože jste našli všechny indicie, měli byste vědět, který hrob je bezpečný a tak získat poklad. Můžete říci, že kašlete na Patty a navrhnout jen rozdělit si poklad, čímž přistoupíte na jeho dohodu a čím získáte roli "Romanov's deal". Vejděte do jeskyně, kde leží mrtvola piráta Pigana v níž je i kamenná deska (+4 Wisdom). Vy jděte přes dvou Ghulam nahoru k hrobu označeném "Dillinger". Vykopejte truhlu a vezměte poklad (svícen, liliochvostec, perlový náhrdelník, rum, láhev, zlatý prsten, 900 zlatých) včetně Oceľbradovej námořní mapy a zlatého krystalového disku pro Inkvizitora Mendoza. Poklad si můžete nechat, Romanova odevzdejte pouze mapu. Ta byla jeho hlavním cílem a řekne vám, že zbytek si můžete nechat.

- Závěr 3: nekompromisní přístup

Romanov vám rovnou řekne, co od vás chce. Dostanete Patty, pokud mu získáte poklad ukrytý v jeskyni za nimi. Jsou tam pasti a jeden z jeho lidí už při nich zemřel, takže protože jste našli všechny indicie, měli byste vědět, který hrob je bezpečný a tak získat poklad. Nebavte se s ním a rovnou mu řekněte, že ať tasí zbraň. Napadne vás a také jeho pomocníci, Erikson, Vasili, Balturo a Erongo. Zabijte je az těla kapitána Romanova si vezměte klíč od Pattyinej cely. Pak jděte ještě získat poklad. Vejděte do jeskyně, kde leží mrtvola piráta Pigana v níž je i kamenná deska (+4 Wisdom). Vy jděte přes dvou Ghulam nahoru k hrobu označeném "Dillinger" (Jména z ostatních náhrobků se zmiňují v dopisech, kromě tohoto). Vykopejte truhlu a vezměte poklad (svícen, liliochvostec, perlový náhrdelník, rum, láhev, zlatý prsten, 900 zlatých) včetně Oceľbradovej námořní mapy a zlatého krystalového disku pro Inkvizitora Mendoza. Nyní jděte za Patty. Ta je v západních ruinách, tedy v rozvalinách, kterými jste šli sem, v těch prvních, před kterými byl i bezejmenný hrob. Vraťte se tam a pod schody najdete zamčené dveře, které klíčem otevřete. Za nimi je samozřejmě Patty, zamčená truhla (ě, p, ě, p, ě, p; kost, svitek kostlivec, mince) a na sude kamenná tabule (+4 Wisdom). Odevzdejte její námořní mapu z truhlice s pokladem.

Konečně se od Patty dozvíte, že námořní mapa jejího otce ukazuje všechny ostrovy, na nichž zakopal své poklady. Ona si nechá mapu, která vede k mnoha pokladům a vy si za odměnu můžete nechat zbývající kořist z truhlice jejího otce a můžete si nechat i jeho dům ve městě. Dokud trvají nebezpečné magické bouře, tak se rozhodne vrátit zpět do hospody ve městě, ale jen co pomine hrozba, je odhodlána ostrov opustit. S tím se s vámi rozloučí. V dobrodružných filmech by to skončilo minimálně vášnivou nocí, tu si ani ruce nepodají.

Odměna: 500 xp, zlatý krystalový disk, zbytek pirátské kořisti

3.1. Nameless graves

Patty vám označí na mapě pět neoznačených hrobů, které musíte navštívit (Pokud ještě nemáte mapu od Nelsona, zda Finchera, tak dostanete i celou mapu ostrova).

- První hrob

První hrob je hned vedle vás, nedaleko hřbitova, na kterém jste s Patty. Jen Zbehni dolů na křižovatku a zahněte doprava. Tam při cestě stojí Vasili, člen Romanova posádky. Pokud si s ním pohovoru, vytáhnete z něj, že má na vás dohlížet, aby se vám nic nestalo, protože pracujete na něčem, co chce Romanov a co tedy chce, abyste našli "pro něj". Pokud chcete, můžete mu říct, ať vám pomůže a bude vás provázet po tento první hrob, ale není extra silný, takže je to na vás. Jen co hrob najdete, tak vás opustí (100 xp).

Vydejte se dolů. Po chvíli se cesta rozdvojuje na cestu vedle vlkoch a molům, ale obě cesty se o chvíli opět spojují. A opět se rozdvojuje aby se ponižuje opět spojili a zároveň vedly dvěma směry. Cesta nalevo vás dovede k ohnisku a truhlici (mince, léčivá rostlina, dva kusy obsidiánovej rudy). Cesta napravo vede vedle dvou bojových Kudlanky, kde je zlatá žíla a truhlica (malý nápoj léčení, prsten obratnosti / +5 obratnost /, šípy). Obě tyto poslední cesty se sbíhají na nádvoří při věži nemrtvého Lorda ( "The Cursed Lords"). No jděte levou cestou, pod plošinou s ohništěm a Truhla je ještě prostor před nádvořím věže, kde je zlatá žíla a při ní hrob, v němž vykopejte truhlu (dopis a 400 zlatých).

- Druhý hrob

Jděte k městu před přední bránu. Oproti bráně je za cestou vůz a tělo ženy. Od něj jděte vedle skalní stěně a na konci plošiny (prostor u skalní stěně se mění na plošinu nad silnicí) je hrob. Vykopejte z něj truhlu (200 zlatých, zlatý náhrdelník, list).

- Třetí hrob

Třetí hrob je na malém ostrůvku pod městem. Jděte k zadnímu vstupu do města, který hlídá léto. Tam jděte cestou dolů až na pláž. Při pláži postává Erikson. Z rozhovoru zjistíte, že na vás dohlíží, jak Vasili na západě. Na pláži je pár molů, kopec mušlí a na pravé straně truhlica (ě, p, p, ľ; ocelový plát, jablko, láhev, mince).

Přejděte vedou až na malý ostrůvek. Na začátku jsou čtyři dikobraz a truhlica (p, p, l, l; houba, malý nápoj many, mince). Nahoru na vrcholu ostrova je pár supů a obrovský škorpión. Je tu truhla (malý nápoj léčení, šípy, mince) a roste zde Hrdinova koruna. Na vyschlém stromě rostoucím z útesu je zlatý kalich (můžete získat pouze telekineze). Kvůli hrobu však nahoru ani nepotřebujete jít, protože na pravé, dolní části je hrob. Vykopejte z něj truhlu (250 zlatých, list).

Ještě můžete prozkoumat vnitřek ostrova, když už jste tady. Kanálové hrobu je malý prostor vody s vyschlým větvím a rozbitým sudem. Tam zlezte do vody a přejděte chodbou za rostlinami a dostanete se do útrob ostrova. Uvnitř jsou dva KOSTLIVÝ bojovníci. Je tu truhla (ľ, ľ, ľ, ľ, p, p, p, p, zlatý svícen, Smaragd, kyjak, mince, zlatnické kleště), v níž najdete Broken bastard sword, druhou část unikátního meče Stormwind. Za truhlu jsou ve vodě mušle a perla. Na vyvýšeném místě je na skále kamenná tabulka (+4 Wisdom) a při kamenných kvádrů pod tímto místem je malý safír. Cestou zpět můžete ještě říci Erikson, že jste svůj cíl na ostrově našli (100 xp).

- Čtvrtý hrob

Čtvrtý hrob je u domu, v němž žije Leon (role "The cursed Lords"). Můžete tam jít krátkou trasou rovně od třetího. Jděte nahoru vedle městě, cestou, kterou jste přišli a při první příležitosti zahněte doprava. Tato cesta vede k Leonovmu domu. Po pravé straně poroste Hrdinova koruna a povyšuje ní je truhla (liliochvostec, Weed, malý nápoj many). Nahoru pod Rozcestím můžete jít na plošinu nad cestou, kterou jste přišli napravo i nalevo. Na plošině nalevo je kopec vlků na konci Ashbeast. V truhlici při něm je recept na vydatný masový guláš (Hearty meat stew), mince a malý nápoj léčení. Na plošině napravo se také můžete probít přes vlků a pokračovat nahoru úzkou pěšinkou. Nahoru je při mrtvole (svitek vtip, voda, pivo, malý nápoj many) Ashbeast, zlatá žíla a truhlica (l, l, p, p, l, l, p, p; malý nápoj many, prsten síly / +3 síla / , šípy, šipky). Na rozcestí jděte nalevo pokud Leonovmu domu.

Na malé plošině pod jeho domem je hrob. Můžete tam seskočit shora, kousek od ohniska, nebo si to oběhnout. Vykopejte truhlu (dopis, zlatá číše, 150 zlatých, nápoj obratnosti (+5 obratnost).
 
- Pátý hrob

Pátý hrob je při Kláštore. Pod klášterem je plošina, uprostřed níž je jezírko. Na konci je napravo ruina a nalevo je pod okrajem plošiny ještě jedna malá Kanálové vás. Můžete dole seskakují, nebo proste použít levitace. Dole roste Hrdinova koruna kousek od hrobu, z něhož vykopejte poslední truhlu (250 zlatých, stříbrná čaša, list).

Tím jste splnili úkol a našli všech pět indicií k pokladu. Za keřem nalevo od hrobu s truhlu je stolek s krystalem levitace, takže pokud náhodou nemáte vlastní svitek, můžete takto zlevitovať dole na farmu.

Odměna: 1000 xp, 1250 zlatých z truhlic

3.2. Follow Ergon to Romanov

Když se vrátí po Patty a bude tam čekat Ergon, tak vám řekne, že ho máte následovat. Velmi prosté, jen vás odvede Kanálové k místu, kde jste našli první truhlu z neoznačeného hrobu.

Odměna: 200 xp

3.3. Find Steelbeard's big treasure

Když v rámci úkolu "The leagacy of great pirate" naleznete Oceľbradov poklad, tak automaticky splníte i tento úkol.

Odměna: 1000 xp

3.4. Romanov's deal

Když najdete Romanova poté, co unesl Patty, tak vám navrhne, že vám ji vrátí, pokud vy mu získáte Oceľbradov poklad. Najděte jeho poklad v rámci úkolu "The legacy of the great pirate" a dejte Romanova z pokladu námořní mapu.

Odměna: 500 xp, klíč od Pattyinej cely

3.5. Where is Patty?

Pro záchranu Patty potřebujete klíč. Ten vám buď dá Romanov výměnou za mapu "Romanov's deal", nebo si jej vezměte z jeho těla, když ho zabijete. Patty je v západních ruinách tedy v rozvalinách, kterými jste šli za Romanova, v těch prvních, před kterými byl i bezejmenný hrob. Vraťte se tam a pod schody najdete zamčené dveře, které klíčem otevřete.

Odměna: 400 xp

3.6. Steelbeard's nautical map

Pokud jste vyměnili Pattyn život za námořní mapu Oceľbradu, tak Patty není rada, protože ta mapa byla jejím hlavním cílem. Řekne vám, že Romanov se jistě pokusí s mapou utéct, zřejmě loďkou při tajném východu z města ( "Steelbeard's nautical map"). Můžete Patty vzít s sebou a poběží tam, nebo se sami teleportovat do města a vyběhnout na pobřeží. Tam je již Romanov a jeho skupina (Erikson, Vasili, Balturo, Ergon). Pobite je a vezměte si z Romanovová těla mapu. Tu odevzdejte Patty.

Pokud jste s Romanova dohodu neuzavřeli, tak tento úkol získáte a splníte automaticky, když najdete Patty a odevzdáte její mapu.

Odměna: 250 xp

B4. Čtvrtý disk, Velký chrám na východě

1. The mystery of the eastern temple

Při rozhovoru o discích vám Don vzpomene vykopávky na východě a navrhne poohlédnout se tam. Při rozhovoru s Fincher vám Fincher vzpomene chrám na východě a jeho obavy, protože tam poslal skupinu hledačů pokladů, která se již měla vrátit, ale stále zde nejsou. Řekněte mu, že se tam rozhlédnout. Doporučí vám tam najít Danila, jehož pověřil velením výpravy. Vchod do chrámu vám zaznamená na mapě. Vydejte se tedy na místo a objevte chrám v rámci úkolu "Find the large temple entrance in the east".

Vstupte do chrámu av první místnosti postává Malik. Řekne vám, že celé to tu byla katastrofa. Přišli tři bojovníci a tři hledači pokladů. Jeden hledač se propadl podlahovou pastí při něm. Ostatní šli dál a nevrátili se. Danilo, jeho šéf mu kázal hlídat vchod a tak tu s radostí zůstal. Řekněte mu, že se rozhlédnout po Danilov "Find Danilo the Fighter".

V rohu místnosti s Malik je obsidiánová žila. Pokračujte pár chodbami do velké haly. V ní je na začátku Adan, jeden z bojovníků, který je však vystrašený z toho, co se tu děje a tak jen postává u východu. Níže v místnosti kope Dytar, jeden ze tří bratrů, hledačů pokladů. Řekne vám, že zmizel jeho bratr Olf (o dírkové zmizení neví, myslí si, že je u vchodu). Nabídněte mu pomoc při jeho nalezení "Lost in the eastern temple". Mimo jiné vám ještě řekne, že zajímavý je oltář v této místnosti, protože je nějakým mechanismem napojen na zavřené dveře, ale neví, jak to funguje.

Přejděte do sousední místnosti. V ní je napravo nad cestou truhlica (kost, svitek telekineze, mince) a nalevo jsou dva sarkofágy. V jednom se skrývá kostlivec av druhém je dobrý meč (Demon Blade, svitek středního léčení). Nedaleko sarkofágů je na stěně i obsidiánová žila. Pokračujte cestou nahoru do místnosti s dvěma Ghulam. Zde je na zemi mrtvý Danilo. Má u sebe mapu chrámu, ačkoli není příliš užitečná. Je zde i malá místnost se sarkofágem, ve kterém mimo jiné (svitek nautilus, šípy, kyjak) najdete i zlatou bustu.

Pokračujte odsud chodbou do poslední jeskyně. Zde je napravo Ghul a nalevo kamenná tabule (+4 Wisdom). Pak zatáhněte za páku napravo od zavřených dveří a přejděte do místnosti, kde je Olf. Poděkuje vám za záchranu. Zeptejte se ho i na to, co našel a vzpomene zlatou bustu. Vyžádejte si ji jako odměnu za jeho záchranu.

Vraťte se do vstupní části a skočte do propadliště při Malík. Dole najdete Dirka. Promluvte si s ním a slibte, že mu pomůžete najít východ "Find an exit from the eastern temple" (podrobnější popis v tomto úkolu). Jen Proběhněte na konec chodby a cestou otevřete pákou mříž blokující chodbu a na konci klikou nalevo otevřete východ. Oznamte Dirkovi, že jste našli východ a dostanete od něj za odměnu zlatou bustu. Můžete jít ven s ním, zamíří rovnou do chrámu. Stačí se vám držet levé stěny a dostanete se ven.

V chrámu se vraťte do místnosti s Adana a Dytarom, kam se vrátil i Olf. Tam jděte k zavřeným dveřím a na podstavec při nich položte zlatou bustu. Ještě vás čekají dva podstavce s dvěma dveřmi, na které položte zbývající dvě zlaté busty, aby se vám dveře otevřely. Při posledních dveřích je i svitek kouzla nautilus.

Za třetími dveřmi je na zemi past. Můžete se změnit na NAUTILA a obejít past dírou ve zdi nalevo, při svítících krystalech, nebo přejít rovnou po pasti, NAUTILA nezabije, nebo můžete ponad past prelevitovať (ačkoliv na vás ostne dosáhnou, překvapivě vám neublíží). Hned za pastí nalevo na stěně je železný kruh, jehož roztažením past deaktivujete. Přejděte z místnosti do sousední. Odtud se dá jít do poslední haly se sarkofágu a napravo skočit dolů do nějakého výmol. Když prohlédnete sarkofágy (svitek levitace, malý nápoj zdraví, svícen;; perla, nápoj many, svitek levitace;; kostlivec), tak skočte sem dole a tam naleznete přechod dále. Na jeho konci je jeden sarkofág (perla, čaša, šipky). Při něm vylezte nahoru do díry ve zdi, přejděte chodbou a na konci pozoskakujte dole.

Dole skočte dírou v podlaze a dopadnete do domu. Na zemi je zde kamenná tabule (+4 Wisdom). Vedle je skříň (svitek levitace, malý nápoj many). Vyjděte ven z domu a objevíte se ve velké hale. Oproti vám je na schodech ještěři kněz. Můžete si odběhnout nalevo, tam je v malé místnosti sarkofág (ostny, kyjak) a napravo od domu, kde je druhý sarkofág, no ten skrývá jen Kostlivého bojovníka.

Pak jděte za ještěři kněžím a zabijte ho. Vezměte mu zlatý krystalový disk, teleportačního kámen do východního chrámu, svitek kostlivce a zlato. Tím je tato úloha ukončena.

Při knězi jsou dva sarkofágy (zlatý prsten, kalich, kalich, šípy, svitek světlo). Ještě můžete prelevitovať přes propast k zasypané chodbě. Tam je napravo sarkofág (svícen a svitek levitace - abyste se měli jako vrátit) a při zásypu je Runa Berserker.

Vraťte se zpět na začátek chrámu a Malikov můžete říct, že chrám jste prozkoumali a že se mohou sbalit. Venku před chrámem tábora Adan, Dirk, Dytar a Olf. Můžete je oslovit a poděkují vám. Pokud jste bandita, tak od Adana můžete žádat, aby vám dal to, co našel v chrámu a důvodu to tím, že je zbabělec a vy jste odvedli veškerou tvrdou práci. Dytar se vám, ať už jste kdokoli, odvděčí sám, stačí si s ním promluvit.

Odměna: 500 xp, zlatý krystalový disk, 233 zlatých od Adana, 134 zlatých a perlový náhrdelník od Dytara

1.1. Find the large temple entrance in the east

Jděte na křižovatku povyšuje Leona a tam zahněte doleva. Pokračujte cestou na zákrutu pod opuštěným domem (kde byly / jsou GNOME) a tam zahněte doprava směrem k močálu (celá cesta je podrobně popsán v úloze "The cursed Lords"). Před vstupem do močiara je nalevo na zemi truhlica. Napravo od ní se dá pokračovat nahoru pomedzi porosty. Pokračujte touto cestou až k ruinám.

(Tuto roli jste mohli při Fincherových úkolech splnit již v první kapitole hry).

Odměna: 250 xp

1.2. Find Danilo the fighter

Od Malika se dozvíte, že Danilo, vůdce výpravy se ztratil. Přejděte pár chodbami do haly, kde je Adan, také vám řekne, že Danilo šel dál a že si myslí, že ho dostali nástrahy chrámu. Přejděte o dvě místnosti dále od Adana a tam narazíte na dvou Ghulam a mrtvolu Danila. Projděte ji (mapa chrámu, liliochvostec, stříbrný talíř, stará mince) a tím splníte tento úkol. To, že jste ho našli, můžete oznámit Adana a Malík.

Odměna: 350 xp, 50 xp od Adana, 50 xp od Malika

1.3. Lost in the eastern temple

V prostřední hale najdete Dytara, který vám řekne o tom, že se ztratil jeho bratr Olf. Jen pokračujte přímo chodbami na konec chrámu, kde je zavřená místnost. Zatáhněte za páku a otevřete dveře, za kterými je Olf. Poděkuje vám za záchranu. Zeptejte se ho i na to, co našel a vzpomene zlatou bustu. Vyžádejte si ji jako odměnu za jeho záchranu. Záchranu Olfa můžete oznámit i Dytarovi.

Odměna: 300 xp, zlatá busta, 100 xp od Dytara

1.4. Find an exit from eastern temple

Od Malika ve vstupní části víte, že Dirk se propadl pastí při něm. Abyste ho zachránili, musíte za ním. Skočte dolů do propadliště a tam najdete Dirka. Slibte mu, že mu pomůžete najít cestu ven. Přejděte na konec chodby a vstupte do díry ve zdi. Tam vylezte k truhlici (p, ě, p, ľ; kalich, svitek nautilus, malý nápoj many, mince). Dále zde naleznete jednoho Ghula a kamennou desku (+4 Wisdom). Projděte ven dveřmi a jste za mřížemi, které předtím blokovaly cestu. Je tu páka, kterou jejich otevřete. (Mohli jste se sem dostat i po transformaci na Nautilus, při díře ve stěně byla menší, která by vás dovedla přímo sem a obešly byste tak Ghula, no je to zbytečné). Pokračujte dále a na konci chodby je východ. Nalevo do brány je klika, kterou bránu otevřete. Tím je úkol splněn. Ještě to jen oznamte Dirkovi, který vám za odměnu dá třetí zlatou bustu. Vydá se zpět k chrámu. Můžete jít s ním (a případně ho chránit), stačí se vám držet po východu stále stěny vlevo a dostanete se z močiara k cestě do chrámu.

Pokud chcete, můžete se dát nejprve napravo. Při dvou Rotwormoch je na stěně obsidiánová žila. Pokračujte podél pravé stěně a narazíte na malý tábor, kde je truhla (p, p, p, p, l, l, ľ, ľ; svícen, křídla, malý anti-magický křišťál, sekáč čelistí / Jaw Chisel /). Pokračujte dále vedle vodopádu a napravo za vodopádem je vstup do jeskyně. Tu čekají dva kostlivci a dva kosten bojovníci a opodál ještě dvě bojové modlivky. Jinak je v jeskyni, na jejím konci, jen mrtvola (krompáče, liliochvostec, nápoj léčení) a železná žila.

Odměna: 300 xp, 100 xp a zlatá busta od Dirka

2. Tell Fincher about the debacle at the eastern temple

Když vyřešíte záhadu chrámu na východě, tak řekněte Malikov, že to tam mohou zabalit. Řekne vám, abyste o celé situaci informovali Finchera, on si netroufá, protože průzkum nedopadl zrovna podle očekávání. Vraťte se tedy do tábora banditů a řekněte Fincher, jak to dopadlo v chrámě a co se stalo s Danilo.

Odměna: 400 xp, 150 xp a 300 zlatých

B5. Pátý disk, Don a Inkvizitor

- Pokud jste Bojovník Řádu, tak po odevzdání všech pěti disků Inkvizitora Mendoza vás Mendoza jmenuje za Vedoucího řádu a dostanete i nové, velitelské brnění.

- Za získání všech disků si jako Bandita můžete od Dona koupit za 2000 zlatých brnění bojovníka. Váš nový status okomentují téměř všichni bandité s měnami. Od Rachel dostanete i pečené maso.

1. Crystal disks for the Don

Jako bandita oznamte Donu, jaké jsou úmysly Mendoza. Souhlasí s tím, abyste mu pomohli, protože je to šance zbavit se magických bouří, které ohrožují všechny, ale abyste se pojistili, máte nejprve donést disky jemu. Když máte všechny čtyři ostatní disky, oznamte to Donu.

Pokud jste člen Řádu, tak vám disk na znak důvěry předá rovně.

Odměna: 300 xp, krystalový disk

2. Find all the golden crystal disks

V samostatných úlohách jste získali čtyři disky. Pokud jste bandita, pro pátý treba splnit úkol "Crystl disks for the Don". Pokud jste člen Řádu, Don Esteban vám rovnou disk předá. Když máte všech pět disků, je tento úkol splněn.

Odměna: 250 xp

3. Crystal disks for the Inquisitor

Když máte všechny disky, tak se vraťte do chrámu inkvizitorem. Jděte před velké zlaté dveře, kde jste se naposledy rozešli. Teď už tu čeká i skupina bojovníků Řádu, telepaticky zjistili, že už máte disky a tak se zde připravili. Odevzdejte Mendoza všech pět disků.

Odměna: 100 xp

3.1.Assisting the mages

Pokud jste mág, tak se Inkvizitora zeptejte, co říkají mágové na otevření sopečného chrámu. Odsudzovačne řekne, že se starají jen o ochranu svého posvátného plamene, ale prý se můžete zeptat mistra Ignatius, zda by se nechtěl zúčastnit průzkumu chrámu. Jen zabehni za Ignatius. Ten vám řekne, že Mendoza je ochoten riskovat kvůli svomi cíli všechno a každého a že musíte na něj dozrát. Oni zůstanou chránit svatý plamen. Abyste však měli od nich alespoň nějakou pomoc, dostanete Amulet Svatého plamene.

Odměna: 50 xp, Amulet Svatého plamene (+20 ochrana před čepelemi, tupými zbraněmi a průrazný zbraněmi, +10 ochrana před ohněm, ledem a magií)

3. The gate into the volcano

Když odevzdáte Mendoza disky, tak se chystá otevřít bránu a zeptá se vás, zda jste připraveni ho doprovázet. Řekněte, že jste. Podido napravo od brány k zlaté stěně. Jděte tam za ním av scénky vloží disky do mechanismu a brána se otevře. Vyrutil se jašetriaci. Pomozte bojovníkem jejich porazit.

Odměna: 500 xp

C. Vedlejší úkoly

1. The Cursed Lords

Jděte cestou, jak jste poprvé mohli jít do města s Tellur z Tristanovej farmy. Jděte tedy popod cestu vedoucí do Kláštera. Popod ni jděte po vyšlapané lesní cestě pomedzi nižší skály na rozcestí, kde je tabule ukazující napravo směr do města (tudy jste mohli jít dříve do města k zadní bráně, kterou hlídá léto). Vy jděte doleva, nahoru vedle pár dikobraz. Dostanete se k minijazierku, nad kterým je osamělý dům. Tam bývá Leon.

Zeptejte se Leona, co tu dělá, tvrdí, že je lovec, pak že je lovec pokladů, ale nakonec z něj vyleze, že se zde ukrývá, protože slyší hlasy. Našel nějaký prsten, vzal si ho a od té doby ho pronásledují hlasy mrtvých. Děsí ho to a nedopraje mu to spánku. Přímo k ní říká Lord Patroscon. Dá vám vazalský prsten, který našel. Řeknete, že musel patřit mrtvým a tím jejich Leon naštval. Nabídněte mu pomoc. Leon viděl ve svých vidinám věže, tak ho požádáte, aby vám jejich zakreslil do mapy. Takže třeba postupně navštívit každou z pěti věží. V truhlici v jeho domě je recept na masový guláš (Meat Stew), rum a nějaké zlatky.

Najděte všechny prsteny v rámci této úlohy.

Na zmiňovaného Lorda Patroscona můžete narazit i dříve, než navštívíte všechny věže a zničit ho. Oznamte to Leonovi, ale řekne vám, že kletba stále trvá a nyní k němu říkají ostatní nemrtví prekliatci. Takže i tak je třeba navštívit všechny věže a posbírat ostatní prsteny.

Vassal rings

Pokud nabídnete pomoc Leonovi, dostanete od něj první vazalský prsten. Abyste mu pomohli, musíte najít všech šest prstenů.

- První prsten

Dostanete ho rovnou od Leona.

- Druhý prsten

První věž je nad Leonem. Na rozcestí nad Leonem se dejte doleva a jděte vedle tabuli označující na východní pobřeží (směrem odkud jste přišli). Pokračujte dolů cestou vedle pár molům. Na zatáčce jsou dva ještěři (teleportačního kámen jihovýchodního pobřeží). Pod zatáčkou je pod kopcem na malé plošinky tábor tří gnome. Kanálové nich vede cesta k řece a popod nich k močálu. Pobite těchto tří gnome (Tool Bag). Pod nimi je cesta vedoucí k močálu a truhlica (ě, p, ě, p; liliochvostec, nápoj léčení). Napravo od vstupu do močiara vede cesta k ruine, do níž půjdete v rámci hledání disku a pomoci Fincher.

Cesta k řece vás dovede také k věži. No je tu i druhá cesta vedle domě gnome. Třetí cesta, vcelku zkratka, je přes jeskyni za Tristanovou hospodářstvím. Přesně ta, ve které jste zabíjeli vlků pro Henson.

Jděte k domu, který vidíte nedaleko tohoto malého tábora gnome. Při domě je velká skupina gnome (2 Tool Bagy). Je tam asi 9 GNOME a za domem u zábradlí jsou tři dikobraz. V domě je i truhlica (malý rubín, nápoj many, šipky a šípy). Pokračujte za domem cestou k mostu přes vlka. Za mostem je ještě pár dikobraz a tři Gnómové pod věží.

Nakonec vás čeká samotná věž. Venku jsou tři kostlivci a dva KOSTLIVÝ bojovníci. Pod schody je jedna truhlica (l, l, p, p; kost, nápoj regenerace, Kožená přilba, rezavý meč) a druhá nad schody (Haring, Koreň many, láhev, Amulet ledové ochrany / +10 ochrana před ledem /, mince) . Ve věži je už jen Nemrtví Lord, kterého zabijte a vezměte si prsten.

Tím je druhý prsten vybaven. Ještě můžete prozkoumat druhou alternativní cestu do věže. Za věží vede cesta, která se na konci roztrojuje. Cesta nalevo do kopce vede do jeskyně, která vyúsťuje za Tristanovou hospodářstvím (jsou v ní opět vlci, i pokud jste ji v první kapitole vyčistili). Cesta nalevo, uprostřed těchto dvou, vede přes pár vlků k truhlici (l, l, p, p; zlatý nuget, Amulet lovu / +10 obratnost, ochrana před průrazný zbraněmi /, mince) a do jeskyně, v níž jsou tři Ghula a truhlica (p, l, l, p, l, l, p, p; perla, mince, šipky, amulet ledové ochrany, nápoj many, svitek páčení zámků). Cesta napravo vede přes pár vlků dolů k řece. Při řece je velká skupina mola a dalších vlků. Roste tu Hrdinova Koruna a je zde truhla (ě, p, p, ľ; křídla, šípy, kyjak). Podél řeky ještě můžete proběhnout k vodopádu přes pár dikobraz a vlka. Na konci je jen truhla (perla, nápoj regenrácie, mince). Přes dalších dvou vlků můžete pak už jen vyběhnout od řeky do kopce a jste na zárodečném rozcestí pod opuštěným domem, při němž skupina gnome.

- Třetí prsten

Jděte do věže na severovýchodě, je na skalnatém poloostrově. Na tento poloostrov vás zavede i role "The stolen crystal disk" (v níž je podrobnější popis celé cesty). Přejděte po provazový mostě na poloostrov a jím až na konec, kde jsou ruiny malé pevnosti. Ve vstupní části zabijte 9 gnome (Tool Bag). Na nádvoří je také truhla, která obsahuje recept na bramborové ragú (hotpot). Napravo od vstupu je věžička. V horní části jsou jen dva další gnome. Ve spodní části je pouze truhlica (p, p, l, l; bobule, nápoj léčení, šípy, prsten lovu (+1 střelba)). No je tu i železný kruh na stěně, který otevírá tajný přechod do hrobky. V ní je pár KOSTLIVÝ bojovníků a nemrtví lord. Zničte ho a vezměte si jeho meč Zradcova čepel a třetí prsten vazala.

Je zde i truhlica (l, l, p, p; svitek vyvolat kostlivce, malý nápoj léčení, šípy), v níž je i Sword tip, součást unikátního meče Stormwind. Kromě ní je tu ještě jedna (ě, p, l, l, p, ě, p, p; malý safír, svitek telekineze, Pixie hat). Prohledejte i zbytek hrobky a najdete různé věci (takové zajímavosti, 5 perel, perlový náhrdelník, Fine Swrod) a knihu (+3 Wisdom).

- Čtvrtý prsten

Jděte do východní části k jezeru před jeskyní, která vede na východní pobřeží k mostu vedoucím na poloostrov, kde jste našli třetí prsten. Podle mapky vidíte, že věž je nedaleko zadního vstupu do města, ale není dole na pobřeží, ale na kopci, takže toto je jediná cesta. Od jezera vede jediná cesta směrem k jihu, předtím jste ji ignorovali. Přejděte ní a dřevěným mostem ke třem gnome (Tool Bag). Vedle pár dikobraz a vlkoch Vyběhněte cestou nahoru do kopce.

Nahoru je už samotná věž. Nalevo od ní tábora tři gnome (Tool Bag), při kterých roste i Hrdinova Koruna. Při věži poražte kostlivce a tří KOSTLIVÝ bojovníků. Pod schody je truhlica (l, l, p, p; liliochvostec, malý nápoj many, mince) a nahoru je další kostlivec a samozřejmě i samotný nemrtvý Lord. Zničte ho a vezměte si jeho prsten, čtvrtý vazalský prsten.

Nahoru na věži je ještě léčivý kořen, truhlica (p, p, l, l, p, ľ; malý jantar, mana houba, šípy, mince) a na sude nápoj trvale rostoucí manu o 5 bodů.

- Pátý prsten

Čtvrtá věž je na západním pobřeží. Půjdete k ní v rámci úkolu "The Legacy of the great pirate", že je při věži jeden z neoznačených hrobů, po kterých patří v rámci té úlohy "Nameless graves" (zde je i bližší popis cesty). V rámci této úlohy nejenže půjdete k věži, ale budete jí muset také projít, protože je to jediná cesta dále na severozápad.

Jděte jen povyšuje Janova domu na rozcestí. Napravo jsou cesty k Rudolfova táboru ak močálu banditů, uprostřed je cesta k hřbitova a nalevo je cesta vedoucí přímo k této věži. Na nádvoří rozvalin této pevnosti vás samozřejmě čekají kostlivci a KOSTLIVÝ bojovníci. Při věži je truhlica (kyjak, rostlina many, šípy). Vstupte do věže a jděte dolů vedle posteli. Dole ve sklepě jsou dva kostlivci, dva kosten bojovníci a nemrtvý Lord. Vezměte mu vazalský prsten.

Ještě můžete prozkoumat zbytek sklepa. Zde dole najdete i truhlu (p, ě, p, p, l, l; tesák, vlčí kůže, svitek kostlivce, mince). Více vzadu je skříň (liliochvostec, víno, láhev, nápoj malého léčení), truhlica (p, p, l, l; svitek iluze, šípy, šipky, kyjak, mince) a na poličce je recept na výrobu nápoje trvale zvyšujícího sílu. Vzadu můžete vyjít nad útes, ze kterého se dá po plošinkách pozoskakovať až dole, kde je pár mušlí a při padnutom vozíku i pár mincí. Vodou se můžete přebrodit na břeh severozápadního údolí nebo si odtud zkrátit cestu opět vyskákaním po skalních plošinách nahoru do sklepa.

Na konci nádvoří těchto rozvalin je ještě malá věžička av ní stříbrný kalich a nahoru jsou zlatý svícen a talíř, dva svitky malého léčení, svitek berserker, náhrdelník a malý smaragd.

- Šestý prsten

Poslední prsten je nedaleko pátého. Z věže, kde jste našli pátý prsten, pokračujte jedinou možnou cestou na severozápad a tam najdete pátou věž. Cesta za mostem u vodopádu se rozdvojuje, horní cesta vede do věže a dolní popod věž a za ni (sem půjdete tak i při čtvrté věži v rámci úkolu "The Legacy of the great pirate"). Toto je jen prostá věž na nádvoří níž je pár kostlivců a nemrtvý Lord, kterého zničte a vezměte mu šestý prsten. Měl u sebe ještě palcát Skullsplitter a malý štít. Na vrcholu věže je už jen jedna truhlica (p, l, l, p, ě, p, ě, p; Runa magické ochrany, amulet dřevěné kůže / +5 ochrana před čepelemi, tupými zbraněmi a průrazný zbraněmi /, šípy a mince) .

- Závěr

Když najdete všechny prsteny (můžete se zastavit i po prvním a druhém prsteni, abyste zjistili, že zřejmě se ho pokoušel ovládnout Lord Patroscon jako ostatních nemrtvých lordů), tak zajděte za Leonem a dejte mu je. Tím skončí jeho trápení hlasy a pronásledování nemrtvými. Poděkuje vám a odmění se. Tím je tato dlouhá úloha skončená.

Odměna: 500 xp, 300 zlatých, svitek Vtip, transformace na Ashbeast, páčení zámků

1.1. Find all the Vassal rings

Když v rámci úkolu "The cursed Lords" najdete všech šest vazalských prstenů, tak splníte automaticky i tuto úlohu.

Odměna: 500 xp

1.2. Kill Lord Patroscon

Hrobka Lorda Patroscona je v jeskyni na východě, která tvoří přechod od plošiny s jezerem k východnímu pobřeží při provazový mostě (podrobnější popis v "