Kapitola II
21.02.2010 |
Tomáš Gryč
KAPITOLA II
Kapitola 2: Inkvizitora plán
Kapitolu začnete při rozhovoru
s inkvizitorem Mendoza. Ať už jste člen Řádu, zda Bandita, máte pro něj
splnit jednu úlohu (Crystal disks for the Inquisitor). Je třeba najít
pět disků, které otevírají dveře do hory sopky. Své tvrzení o discích
podpoří tím, že jeden sám našel, no je poškozen. Poslal mága Cyrus, aby
s ním zašel za druidů Eldricom, který zná magii, která by mohla opravit
ten disk. Nabídněte se, že to zkontrolujete (Cyrus is late). Pro vaše
nasměrování podotknu, že i Banditi mohli najít nějaký disk, protože
rabují chrámy. I vy se zeptejte, kde byste mohli začít pátrat a
doporučí vám Severinová farmu, protože tam shromažďují vykopávky (Where
is the golden delivery?).
Zeptejte se Mendoza i na to, zda
se sem dá dostat nejak rychleji a dá vám teleportačního kámen, který
vás přemístí do Kláštera. Když budete v táboře banditů, zeptejte se na
rychlejší cestu i Finchera a dá vám teleportačního kámen vedoucí do
jejich tábora. Stejně se na to zeptejte i Belschwura a také dostanete
teleportačního kámen vedoucí do Města (ten jako člen Řádu můžete dostat
i od Carlose).
A. Klášter
Poté, co jste se stali
bojovníkem / mágem Řádu, máte možnost učit se využívat moc tří
magických krystalů. Ohně, magických střel a ledu. Ohnivý krystal jste
našli v roli "The Fire Crystal" pro mistra Ignatius. Ten vám také
řekne, že další dvě techniky vás mohou naučit Vitus a mistr Pallas.
Krystal magických střel jste již mohli najít, pokud ne, zadá vám Mistr
Vitus roli "The magic bullet". A mistr Pallas, pokud máte zájem o jeho
učení, vám zadá úkol "The Frost crystal".
1. The Magic Bullet
Pokud se chcete učit magii Magických střel, zajděte na doporučení
mistra Ignatius za mistrem Vitus. Ten vám řekne, že potřebujete krystal
magických střel a že jeden je v klášteře, ale musíte si ho najít sami.
Pokud jste podrobně přezkoumaly tajnou knihovnu, tak ho již máte. Je v
tajné knihovny, za tajnými dveřmi v hlavní hale (potáhnout železný kruh
nalevo od dveří) a tam je v uzamčeném truhlici. Podrobný popis je v
předchozí kapitole v návodu.
Odměna: 50 xp, Krystal magických střel, možnost učit se od Vitus
2. The frost Crystal
Pokud se chcete učit magii mrazu, zajděte na doporučení mistra Ignatius
za mistrem Pallasom. Je ochoten vás učit za příspěvek na Klášter v
hodnotě 1000 zlatých. Je ochoten cenu snížit, pokud mu přinesete dva
předměty, které také potřebuje. Prvním je ledové srdce z Močiarnikov
(Bog Body). Ve hře narazíte i na dalších, ale pokud jste již byli v
táboře banditů, tam jste mohli na pár z nich narazit (i tří zabít v
Rhobartovej roli). Dejte mu srdce a sníží poplatek o 250 zlatých. Ještě
chce safír. Safír jste mohli vzít z truhly při zlodějský gnome v úloze
pro Severina "Thieving gnomes". Za safír sníží poplatek o dalších 250
zlatých, takže už jen zaplaťte zbývajících 500 zlatých a je to.
Dostanete od Pallasa krystal ledu a budete se moci od něj i učit.
Odměna: 100 xp, ledový krystal, možnost učit se od Pallasa
B. Pět krystalových disků
Musíte najít pět zlatých, krystalových disků. První ukradli Gnómové ze
Severinová farmy. Druhý nesl Cyrus opravit k druidů Eldricovi. Třetí se
stal součástí pokladu pirátského kapitána Steelbearda. Čtvrtý je v
chrámu na východě, který přezkoumávají bandité. Pátý má vůdce banditů,
don Esteban. Splňte tedy úlohy v bodech B1 až B5 a získáte všech pět
disků a otevřete dveře do nitra sopky.
B1. První disk ze Severinová farmy
1. Uprising of the gnomes
Když přijedete na Severinová farmu, tak se zeptejte Severina, co je
nového. Řekne vám, že jejich sužují neustále útoky gnome, kteří nyní
začínají útočit ve větších skupinách, což již představuje problém i pro
zkušené bojovníky. Přímo během vašeho rozhovoru farmu napadne skupina
deseti gnome. Bojujte s nimi. V boji vám samozřejmě pomáhají všichni
členové farmy. Když všichni padnou, úloha je splněna. Řekněte o tom
Severin.
Odměna: 400 xp, 100 xp a 200 zlatých od Severina
2. Where is the golden delivery?
Když dorazíte na Severinová farmu, pomozte s útokem gnome (Uprising of
the gnomes). Pak si promluvte s Severin, který vám řekne, že útoky jsou
stále častější a organizovaněji. Zaslechl dokonce zvěsti o tom, že
gnómové jsou seskupení kolem jejich mocného vůdce, Gyrgera. Řekněte, že
vás posílá Inkvizitor a zjistíte, že disk, který hledáte, ukradli právě
gnome.
Odměna: 250 xp
3. The stolen crystal disk
O ukradeném disku vám Severin řekne, že ho vzali GNOME a jediné
vodítko, které má, je, že Gnomové přicházejí z východu a nejvíce se
jich vyskytuje na východním, skalnatém poloostrově, na který se
dostanete po provazový mostě. Tento poloostrov je vaším cílem.
Podrobnější popis jak se tam dostat a co cestou najdete, je v
následující části "Cesta na východní poloostrov a základna gnome".
Pokračujte po cestě na východ až k krouceného mostu. Před ním tábor
Henrik. Promluvte si a zjistíte, že také jde po Gyrgerovi a potvrdí, že
se nachází na poloostrově za mostem. Nabídněte mu pomoc při lovu
Gyrgera a Henrik se k vám přidá. Bude vás doprovázet a bojovat s vámi
na celém poloostrově. Nemusíte ho brát s sebou, ale pomoc neuškodí.
Na poloostrově se jen probojujte do pevnosti na konci, je to v podstatě
přímočará cesta. Na konci pobite velkou skupinu gnome před pevností a
dalších na nádvoří pevnosti. Přejděte do zadní části a dolů po schodech
až do velké haly, kde zabijte posledních GNOME a samotného Gyrgera.
Zabijte ho a vezměte si od něho zlatý disk. Získáním disku je úkol
splněn. Oznamte ještě Severin, že se vám ho podařilo získat.
Odměna: 400 xp a krystalový disk, 150 xp a 500 zlatých od Severina
3.1. The legend of the Gyrger
Když si promluvit s Henrikem, zjistíte, že lovena legendu Gyrgera. Když
Gyrgera zabijete (že je také vaším cílem kvůli ukradenému disku), tak
to oznamte Henrik, ať už je s vámi, nebo zda čeká před mostem.
Odměna: 1000 xp (+300 xp za Gyrgera), 150 xp, Luk Horn Bow a 30 šípů od Henrika
Cesta na východní poloostrov a základna gnome
- Cesta k jeskyni na východě
Zpod silnice vedoucí do Kláštera (kterou hlídá na začátku Stan) se
dejte cestou na východ (jak jste mohli jít poprvé do města s Tellur).
Na prvním rozcestí vidíte na mapě, že cesta se rozdvojuje a za okruhem
se spojuje. Můžete jít cestou dolů, no tam je cesta slepá, protože ji
protíná propast. Propast můžete prelevitovať, ale jednodušší je to
obejít shora. Zde dole u propasti však tábora dva gnome (Tool bag). Při
jejich táboře jsou i dvě mrtvoly a truhlica kde naleznete prsten
duelistu (+5 ochrana před sečných i tupými zbraněmi), lopata, krompáče,
zlatý talíř a pohár, trocha zlata a malý jantar.
Vraťte se
tedy na rozcestí a pokračujte horní cestou k malému kruhu (jak to
vidíte na mapě). Kruh je malé jezírko, nad kterým je dům, ve kterém
žije Leon. Můžete si s ním promluvit a přijmout roli "The Cursed
Lords". V truhlici v jeho domě je recept na masový guláš (Meat Stew),
rum a nějaké zlatky. Pokračujte cestou dále popod jeho dům. Dorazíte na
rozcestí se třemi směry. Cesta úplně napravo vede pod jeho dům az druhé
strany k propasti, která rozděluje jižní cestu pod Leonovým domem. To
jen pro orientaci.
Vy se dejte z rozcestí nad Leonovym domem
střední cestou. Ta se o chvíli rozdvojuje. Cesta napravo vede dolů k
městu a ta nalevo vás vede dále. Dovede vás k jezeru. Napravo nad
silnicí u jezera je malý tábor tří gnome s ohništěm. Od jezera vedou
dvě cesty, ta dolů vede ke zřícenině na jihu a ta horní vede do jeskyně
v hoře. Je to přechodová jeskyně vedoucí na východním pobřeží. U jezera
je pár mola a za jezerem je hromový ještěr. Při cestě, poniżej ještěra
jsou dvě mrtvoly (lopata, krompáče, vidle, koště, Varech, zlato) a
truhla (l, l, p, p; šípy, zlatý prsten, malý nápoj many).
- Jeskyně na východě
Ve vstupní části jeskyně jsou tři gnome (Tool Bag) a truhlica (p, l, l,
p, perla, chleba, mince). Pokračujte dále a vejdete do hlavní části
jeskyně. Jsou zde tři kostlivci. Napravo je zlatá žíla. Nalevo je vstup
do hrobky. Nemusíte ji hned přezkoumávat. Jsou v ní čtyři KOSTLIVÝ
bojovníci a Lord Patroscon (úkol "Kill Lord Patroscon" související s
úkolem "The Cursed Lords"). Po prohlídce hrobky pokračujte nahoru.
Nahoru je ještě menší jeskyně, v níž jsou tři Ghula. Je tu truhla (p,
ě, p, P, PL, ľ, ľ; Prsten šermíř / +1 Meč /, láhev, zlato, levitace) a
zlatá žíla. Také jsou zde dveře vedoucí do hlavní jeskyně, nad hrobku.
Oproti vám je malá plošina. Můžete tam prelevitovať a najdete tam
železnou žílu a truhlu (p, p, l, l; amulet ochrana / +10 magická
ochrana /, láhev, rychlost, kyjak, zlato). Pak vyjděte ven. Při východě
je napravo ještě jeden Ghul a truhlica (p, p, l, l; malý rubín, velký
nápoj léčení, šipky, zlato). Pokračujte cestou k mostu. Před mostem
tábor Henrik. Napravo za skalou jsou sudy a truhlica (l, l, p, p;
křídla, voda, Ragú, malý nápoj léčení, zlato).
- Východní poloostrov
Promluvte si s Henrikem a zjistíte, že také jde po Gyrgerovi a potvrdí,
že se nachází na poloostrově za mostem. Nabídněte mu pomoc při lovu
Gyrgera a Henrik se k vám přidá. Bude vás doprovázet a bojovat s vámi
na celém poloostrově. Nemusíte ho brát s sebou, ale pomoc neuškodí.
Přejděte mostem a na první plošině je devět Gnóm ve skupinkách po třech
(1 Tool Bag). Cesta z plošiny vede pomedzi dvě velké skály. Napravo od
cesty ještě před skalami je truhlica (perlový náhrdelník, perla, svitek
nautilus). Přejděte mezi skály na malou palouček s třemi vlky.
Zaměřte se na skálu nalevo, kolem níž jste šli. Slyšet z ní rev. Můžete
se na ni dostat strmou cestičku zepředu (od mostu), nebo odsud zezadu,
slaňovat po malých plošinách. Nahoru je Ashbeast, silná to potvora.
Kromě ní je zde truhla (ě, p, l, l, p, ě, p, p; zlatý nuget,
liliochvostec, láhev, zlato) a železná žila.
Pokračujte dále
kaňonem a po chvíli bude napravo cesta vzhůru. Cesta vede horní
plošinou a nakonec se spojuje dole s tou, po níž byste šli spod. Nahoru
čeká hromový ještěr, truhlica (p, l, l, p; kámen, zlatý kalich, malý
nápoj léčení, zlato) a dost rostlin. Dále vás cesta zavede ke dvěma
gnome (Tool Bag) u táboráku a Ogrovi. Mají tu i truhlu (P, PL, ľ; zlatý
talíř, bobule, nápoj léčení, zlato). Od jejich tábora vede cesta dolů k
velké skupině gnome.
K této skupině gnome by vás dovedla i
spodní cesta, na níž však již nemáte žádných jiných nepřátel, jen
zlatou žílu na pravé straně. Takže je na vás, zda chcete riskovat
souboje na horní plošině. No souboji s gnome se nevyhnete. Je jich tu
10, 5 obyčejných gnome, a 5 šéfík (1 Tool bag). Při jejich táboře je na
skalní stěně i jedna Obsidiánová žila.
- Pevnost východního poloostrova
Ve vstupní části zabijte 9 gnome (Tool Bag). Na nádvoří je také truhla,
která obsahuje recept na bramborové ragú (hotpot). Za rozboreným zdí za
touto truhlu je kamenná tabule (+4 Wisdom) a druhá truhlica (ě, p, p,
p, l, l; stříbrný kalich, pochodně, nápoj léčení). Napravo od vstupu je
věžička. V horní části jsou jen dva další gnome. Ve spodní části je
pouze truhlica (p, p, l, l; bobule, nápoj léčení, šípy, prsten lovu (+1
střelba)). No je tu i železný kruh na stěně, který otevírá tajný
přechod do hrobky. V ní je pár KOSTLIVÝ bojovníků a nemrtví lord, jeden
z pěti pro roli "The cursed lords". Zničte ho a vezměte si jeho meč a
prsten. Je zde i truhlica (l, l, p, p; svitek vyvolat kostlivce, malý
nápoj léčení, šípy), v níž je i Sword tip, součást unikátního meče
Stormwind. Kromě ní je tu ještě jedna (ě, p, l, l, p, ě, p, p; malý
safír, svitek telekineze, Pixie hat). Prohledejte i zbytek hrobky a
najdete různé věci (takové zajímavosti, 5 perel, perlový náhrdelník,
Fine Swrod) a knihu (+3 Wisdom).
- Gyrgerova pevnost
Konečně vstoupíte přímo do zadní budovy ruiny pevnosti. V první části
zatáhněte železný kruh a otevře se tajná místnost s truhlu (šípy,
svitek světla, stříbrný kalich). Zbehni dolů, za dveřmi je skříň (voda,
Ogreroot, malý nápoj léčení, zlato). Nad schody je ještě jedna tajná
místnost, také otvoriteľná železným kruhem av místnosti je skříň
(mince, rum, voda, ostny) a truhlica (p, ě, p, ě, p, p, l, l; svitek
pakľúč, zlatý svícen, nápoj many a zlato). Pod schody je druhá tajná
místnost, na začátku chodby železný kruh, kterým ji otevřete a místnost
je na konci chodby. Jsou v ní dvě truhly (stříbrný talíř, víno, zlatý
prsten, amulet magické ochrany / +10 obrana před magie /), (l, l, p, p;
malý jantar, rychlost, léčivý kořen). Nakonec vstupte do poslední sálu,
kde je pár gnome (Tool Bag, runa páčení) a samotný Gyrger. Po jejich
zabití ještě zatáhněte železný kruh na jednom ze sloupů a otevřou se
vám dvě tajné místnosti. Nalevo je jedna truhlica (ľ, ľ, ľ, p, ě, p, p,
p; dvě vlčí kůže, malý anti-magický krystal, pakľúč, vejce, mince a
nápoj regenerace). Napravo jsou dvě truhlice (p, p, l, l; svitek
berserker, prsten akrobacie, sipi, kyjak, mince), (l, l, l, l, p, p, p,
p; Nápoj zdraví / +10 život / , malý nápoj many, láhev, svitek vtip,
zlatý kalich). Je tu ještě jedna místnost, která má normální dveře, ani
nejsou zamčené. Za nimi je kotel a na poličce je kamenná tabule (+4
Wisdom).
Pokud jste brali s sebou Henrika, tak mu řekněte,
že je po Gyrgerovi. Poděkuje vám za pomoc při likvidaci legendy a
odmění vás. Opustí vás a vydá se do svého domu. Ten je pod kopcem, na
němž položil, při provazový mostě. Tam ho pak můžete najít při jeho
přítelkyni Jasmine.
B2. Druhý disk, oprava poškozeného disku u druida Eldrica
1. Cyrus is late
Od Inkvizitora Mendoza víte, že jeden disk se mu podařilo najít, no byl
poškozen. Poslal mága Cyrus (jako člen Řádu jej již znáte) za druidů
Eldricom, který má moc opravit ten krystal. No Cyrus se stále nevrátil,
tak se nabídněte, že se po něm poobzerat. Řekne vám jen, že Eldric žije
na východním pobřeží.
V předchozí úloze (získání odcizeného
disku ze Severinová farmy) jste potkali lovce Henrika při provazový
mostu za jeskyní, vedoucí na východní pobřeží. Pod místem, kde položil
je dům, kde žije se svou přítelkyní Jasmin. Zajděte k tomu domu a
pokračujte jedinou možnou cestou, na sever. Vedle pár molům a vlkoch.
Napravo budete utrácet převrácený vozík při kterém je grog, cibule a
pět mincí. Nahoru při zatáčce je nalevo na okraji hromový ještěr, ale
můžete se mu vyhnout, pokud s ním ještě nechcete bojovat. Povyšuje nad
zatáčkou mají nad cestou tábor čtyři gnome (Tool Bag). Při jejich
truhlici je šest mincí av truhlici rezavý meč, kouzlo iluze a zlatá
čaša. Pokračujte na rozcestník. Nalevo vede cesta dolů k plošině s
vodopádem a rovně přes dikobraza k Eldricovmu domu. Nalevo zatím
nechoďte, můžete akorát prozkoumat kousek cesty ponižuje. Tam najdete
obřadní oltář, při kterém jsou akorát čtyři houby. Napravo od silnice
pár dikobraz, železná žila a truhla s kusem železa, kyjem a mincemi.
Odtud se také dá dostat k Eldricovmu domu, silnice se tam sbíhají. Za
jeho domem ještě můžete vyrabovat truhlu v polojaskynnom příbytku (ľ,
ľ, p, p; páčidlo, Viliam klobouk, láhev, silný nápoj many, šípy a
mince) a pak jděte k domu.
Před jeho stanem stojí Cyrus. Promluvte si s ním a úloha s nalezením Cyrus je splněna.
Odměna: 250 xp
2. Searching the druid's hut
Cyrus vám řekne, že Eldric je pryč, no máte zkusit prohledat jeho stan
a možná něco najdete. Pod rozbitým stolem najdete recept na nápoj
trvale rostoucí manu. No hlavně si vezměte ze země rukáv (Sleeve), čímž
najdete stopu. Oznamte to Cyrus.
Odměna: 150 xp, 50 xp od Cyrus
3. No sign of Eldric
Ukažte Cyrus Eldricov rukáv a řeknete, že ho musíte najít. Nechce se mu
velmi pobíhat po divočině, tak připomene, že je to vaším úkolem. Vy si
vzpomenete na Jasmínu, dívka, co žije s Henrikem. Mohla by něco vidět.
Vraťte se tedy za ní a zeptejte se na druida. Zná ho, ale neví, kde by
mohl být. No možná by jí vlk Rufo mohl zachytit jeho stopu a vypátrat
ho. Odmítá vlka prodat, no je ochotná vám ho pronajmout, pokud si od ní
koupíte kůže v hodnotě 200 zlatých. Nemusíte kupovat z její nabídky v
"prodeji", rovně máte možnost koupit kůže za 200 zlatých, tak je kupte
(2 divokých, 3 vlčí). Tím vám Rufa pronajme a dodá, že byste si měli
získat jeho důvěru, nejlépe kusem syrového masa. To jistě máte, pokud
náhodou ne, má ho Jasmin na prodej.
Dejte Rufovi kus masa.
Potom ho znovu oslovte a dejte mu oňuchať Eldricov rukáv. Rozbehne se,
tak ho následujte. Nejprve vás zavede zpět k Eldricovmu stanu (můžete
vzít na sledování Cyrus s sebou). Pak k magickému oltáři nedaleko jeho
stanu. Poté se přesunete na plošinu pod oltářem, přes kterou protéká
řeka. Rufo vás zavede ke skupině Gnome. Společně jejich zabite. Řekněte
Rufovi, ať pokračuje. Provede vás přes most za řeku a na druhé straně
vás dovede až k ruine. Ta je blokována magickou bariérou. Tam zkuste
Rufa ještě popohnat k dalšímu hledání, ale když vidíte, že se tam
neodvažuje, tak ho pošlete domů za Jasmínou. Oskúšajte magickou bariéru
a zjistíte, že je běžně neproniknutelná.
Pokud jste nebrali
Cyrus s sebou, tak se za ním vraťte. Cestou zpět můžete prozkoumat tuto
malou luční plošinu na obou stranách řeky. Nedaleko ruin tábor pár
goblinů (Tool Bag). Při řece je pár divokých prasat a mola. Pár
rostlin, nic víc tu není.
Cyrus řekněte o magické bariéře
(50 xp). Chce se na ni podívat osobně, tak ho zaveďte k ruinám. Tam se
ho zeptejte na bariéru. Oskusi ji. Znovu ho oslovte a dá vám tři svitky
na odstranění magické červené bariéry. Jeden použijte na odstranění
této konkrétní bariéry.
Ruiny
Nyní vás čeká
průzkum ruiny. Cyrus vás bude doprovázet. Uvnitř vás čekají noví
nepřátelé, jašteriaci. Vstupní hala má tři východy. Choďte nejprve
napravo. V chodbě je MANOVÁ rostlina a za ní tři místnosti. V první
nalevo je truhla, v níž mimo jiné (mince, ještěři meč, svitek nautilus,
svitek léčení) najdete i mapu této ruiny. V místnosti napravo je jen
Greenleaf. V druhé místnosti nalevo je truhlica (p, p, l, l; svitek
telekineze, dva nápoje léčení, mince). Nalevo ze vstupní místnosti je
jen jedna místnost s ještěrů. V ní je díra, kterou se můžete dostat do
menší místnosti hlavního sálu (pokud změníte kouzlem Nautilus), no je
to zbytečné, protože se tam prebijete také hlavní cestou.
Prostřední cesta ze vstupní místnosti vás dovede do hlavní haly ruiny.
Zde vás čeká asi osm jašteriakov, tak pozor na ně. Dejte se napravo ke
schodům. Napravo od schodů je Weed a Obsidiánová žila. Nalevo od schodů
je malá místnost, ve které je truhla (svitek světlo, prsten života /
+10 život /, mince). Pak jděte nahoru po schodech. Nalevo je klika,
kterou potočte a otevřou se dveře ve zdi. Vběhněte do chodby, kde
zabijte dvou jašteriakov. Na stěně napravo je železný kruh, který
zatáhněte a otevře se tajná místnost. V ní je ještěři kněz. Zabijte ho
a vezměte si od něj ještěři amulet (+10 ochrana před čepelemi a ohněm)
a teleportačního kámen do severovýchodního chrámu, tedy sem. Je zde i
truhlica (p, ě, p, ľ; liliochvostec, svitek magické ochrany a vtip) a
skříň (svitek slabého léčení, syrové maso, liliochvostec, tesák). Než
se s ním popovídat, můžete prozkoumat zbytek ruin. Pokud nechcete, tak
jen přeskočte následující odstavec.
Vraťte se do hlavní
haly. Kanálové vstupních dveří vidíte na mapě dva výčnělky dolů a
nahoru. Horný vede do slepé chodby, na jejímž konci je kamenná tabule
(+4 Wisdom) a voda. V dolní části je malá místnost, do níž az níž se dá
dostat kouzlem nautilus přes díru ve zdi do místnosti nalevo od vchodu
do ruin. No to nepotřebujete, zastavte se tu jen kvůli truhlici (ě, p,
l, l, p, p; svitek iluze, velký nápoj many, mince). Na konci čeká ještě
vězení a propast s lávou. Ve vězení jsou dva ještěři, z nichž jeden je
strážcem vězení (Watchman). Zabijte ho a vezměte mu klíč. Tím můžete
otevřít všechny cely ve vězení. Tady dole v přízemí je v rohu na
kamenném stole kamenná deska (+4 Wisdom). Na patře otevřete celu s
ogromne. Je v ní ogr Drok, který vám poděkuje za záchranu. Pokud jste
ještě nenašli Eldrica sami, tak vám řekne, že je v tajné místnosti,
který je třeba otevřít. Když ho pustíte, tak jen vyjde ven k řece a
bude tam vysedávat. Nakonec ještě můžete prelevitovať přes lávu na
malou plošinu za propastí. Tam čeká nemrtvý kněz, kterého můžete zabít.
Má u sebe nějaké mince, svitek malého léčení a levitace, abyste se měli
jak dostat zpět. Roste zde Greenleaf a na zemi je svitek Inferno. To je
všechno.
Vraťte se do místnosti, kde byl kněz a pákou na stěně otevřete Eldricovu celu.
Odměna: 500 xp, + 200 xp za cestu s Rufom a 50 xp od Cyrus za odhalení magické bariéry
3.1. Druid staff found
Při pátrání po Eldricovi vás vlk Rufo zavede k řece, k pár Gnome.
Zabijte je a prohlédněte si jejich tábořiště. O skalu je opřena
Eldricova druidskou hůl. Vezměte si ji a splníte tento úkol. Když
budete později s Eldricom, můžete mu hůl vrátit a dostanete za ni
Amulet Moci. Pokud si chcete hůl nechat, můžete, nic se neděje, úloha
už je splněna.
Odměna: 300 xp, možných 200 xp a amulet moci (+5 síla a obratnost) od Eldrica
4. Get damaged disk from Cyrus
Když zachráníte druida Eldrica, požádejte ho o pomoc s opravou disku.
Není proti, ale když uslyší, že je s vámi Cyrus, tak odmítá. Nemá mágů
v lásce a chce, aby se Cyrus nezúčastnil. Jen si promluvte s Cyrus,
který vám disk dá. Úkol splněn. Momentálně bude čekat Cyrus zde, v
ruinách, ale později po obnově disku ho najdete zase v Kláštore.
Odměna: 200 xp, poškozený disk
5. Follow Eldric to his hut
Když máte disk od Cyrus, tak to oznamte Eldricovi a vraťte se s ním do
jeho stanu. Jen ho proste následujte ven z ruin a do stanu.
Odměna: 100 xp
6. The Broken disk
Když jste konečně zpět v Eldricovom stane i s ním, tak si promluvte a
dejte mu poškozený disk, aby jej opravil. Řekne vám, že na opravu
krystalu potřebuje nějaký další magický krystal, no ten po použití
ztratí svou, moc, tak na to pamatujte. Krystal získáte přes "Eldric
needs a magic crystal". Když mu dáte krystal a promluvit si o jeho
případné další úloze, tak ho následujte k nedalekému oltáři, kde
proběhne obnova disku.
Odměna: 250 xp a krystalový disk
6.1. Eldric needs a magic crystal
Eldric vám řekne, že na opravu krystalového disku potřebuje nějaký
další magický krystal, no ten po použití ztratí svou, moc, tak na to
pamatujte. Nějaký magický krystal můžete mít z Kláštera, no je zbytečné
používat ty. Eldric vám dá klíč od své truhly, v níž má víno, láhev,
mince a krystal magických střel (jaký jste také mohli získat v tajné
knihovně v Kláštore). Proste dejte Eldricovi tento jeho a je to.
Odměna: 200 xp
6.2. Report to the druid about the temple
Při rozhovoru se vás Eldric zeptá, načo vám ten disk je. Řekněte, že
pro Mendoza a otevření dveří do sopky. Než se vydáte obnovit magický
disk, tak vám řekne, že vám pomůže, protože jste mu zachránili život,
ale velmi by ocenil, kdyby jste ho informovali o tom, co zjistíte v
nahoru, když do ní vstoupíte i s Mendoza. Můžete souhlasit. Pak tento
úkol splníte až o hodně později, když získáte všech pět magických
disků.
Když budete ve třetí kapitole v útrobách chrámu, tak
musíte přečíst pět popsaných sloupů. První je před zavřenou bránou,
postává při něm Mendoza. Když otevřete bránu a Mendoóza ní projde,
můžete ho prostudovat. Hned za branou jsou dva další sloupy, jeden
těsně za branou napravo a druhý Kanálové při zvednutí mostu. Když pak
později získáte mapu a vrátíte se inkvizitorem, tak s ním i Ethanem
vejdete do místnosti, která byla dříve zavaleni. Zde je čtvrtý sloup.
Když pak později začne Ethan kopat, tak vás Mendoza zavede do místnosti
s ještěři knězem, kde je pátý sloup. Pro splnění úkolu je potřeba je
prostudovat. Eldricovi to ani netreba hlásit. Jemu můžete říct, co má
Mendoza v plánu (klidně i po splnění tohoto úkolu) a dostanete pár
svitků.
Odměna: Když Eldricovi řeknete o tom co je v chrámě
a co Mendoza plánuje, dá vám dva svitky Rychlosti a dva svitky
transformace na Ashbeast. Když prostudujete všech pět sloupů, tak úkol
splníte a získáte 300 xp.
B3. Třetí disk, Patty a poklad starého Oceľbradu
1. Patty in trouble
Při vstupu do Donoval chrámu vás osloví Balturo, chce vám něco říct.
Pokud se na něj zeptáte Finchera, řekne vám, že je to člen posádky
pirátského kapitána Romanova. Oslovte ho a řekne vám, že jeho šéf chce
od vás něco. Ukažte mu, že víte, že pracuje pro Romanova a netají to a
rovnou vyklopí, že chce, abyste šli za Patty a pomohly jí s tím, čím
potřebuje. Za Patty potřebujete jít tak, či tak, takže nic neztratíte.
Zeptejte se jí na Baltura a řekněte jí o něm. Pokud jste se také s
Balturom nezhovárali, tak po splnění Pattyinej první úlohy bude tato
automaticky splněna.
Odměna: 250 xp
2. Off to the west coast
Jděte za Patty, krčmárkou z města. Pokud jste jí v předchozí kapitole
pomohli, tak je na břehu, u hradeb města, nedaleko tajného přechodu.
Pokud jste jí nepomohli, tak je ve městě, ve své hospodě a stále čeká,
abyste splnili její úkoly a dostali ji z města. Když je už ven, tak ji
tu na břehu oslovte a řekněte jí, ať vyklopí pravdu o jejím otci. Myslí
si, že už z ostrova odešel, no něco tu ukryl a mělo by to být schované
v hrobě. Řekněte jí, že ji budete doprovázet a nic nenamítá. Dokonce je
ochotná vás učit (Akrobacia, páčení 3).
Řekněte, že můžete
vyrazit a Patty se rozběhne. Vám ji stačí následovat. Pokud jste ještě
nevyčistili cesty, tak vám jejich ztíží dikobraz, mole, supi a vlky.
Půjdete od města vedle Tristanovej farmě, popred Janov dům a popred
odboček k Rudolfova táboru ak bažin banditů. Cestou můžete narazit pod
odbočkou do kláštera na dvou ještěrů (teleportačního kámen jižních
ruin) a na dvou povyšuje Janova domu (teleportačního kámen západních
ruin).
Před vstupem do močiara banditů odbočte s Patty vlevo
a tam dorazíte na malý hřbitov. Pokud jste zde ještě nebyli, tak tu
čeká kostlivec a pod stromem zamčená truhla (p, ě, p, ľ; křídla, nápoj
léčení, šípy). Při rozkopanom hrobě je i lopata (kdybyste náhodou
neměli svou). Při pohřební hranici je kamenná deska (+4 Wisdom), mince,
rezavý obojručiak a malý štít. Řekněte Patty, že jste tu a úloha je
splněna.
Odměna: 300 xp, možnost učit se od Patty
2.1. Steelbeard's next clue
Patty vám dá klíč, kterým otevřete zakopané truhlice starého Oceľbradu.
Věří, že u vás bude klíč v bezpečí. Jděte k hrobu nedaleko ní, je tam
taková rozkopaná půda. Vykopejte (třeba mít lopatu) odtud truhlu a
otevřete ji klíčem od Patty. Z truhly si vezměte malou truhlička a tu
dejte Patty.
Odměna: 200 xp
3. The Legacy of the great pirate
Z malé truhlička Patty zjistí, že její otec, Oceľbrada tu někde na
ostrově zanechal svou kořist a cestu k ní pečlivě ukryl. Můžete se
Patty zeptat i na krystalové disky, které hledáte. Neví sice o nich
nic, ale věří, že by mohla být součástí kořisti jejího otce. Podotknu
také, že je jasné, že Romanov známo, že pátrá po pokladu svého otce a
že ho bude chtít získat pro sebe. Abyste se dostali k pokladu, musíte
najít indicie v pěti neoznačených hrobech. Neoznačené hroby vám Patty
označí na mapě, tak splňte úkol "Nameless graves" a najděte pět hrobů,
vykopejte z nich pět truhlic a zvolte jejich obsah včetně pěti indicií
k pokladu.
Pak se vraťte na hřbitov při bažinách banditů,
kde jste nechali Patty. Teď tam však není Patty, ale čeká tam Ergon,
Romanova poskok, který vám řekne, že Patty unesli a máte ho následovat
za Romanova ( "Follow Ergon to Romanov"). Odvede vás jen dolů k první
truhlici z neoznačeného hrobu, kterou jste našli (dle návodu) a tam vás
nechá. Pokračujte za Romanova, je to celkem přímá cesta a pokud se
nechcete zdržovat jejím průzkumem, tak přeskočte o tři odstavce dál.
Jen přejděte těmito rozvaliny staré pevnosti (a nezapomeňte, že tato
pevnost je čtvrtou věží z úkolu "The Cursed Lords"). Za ní pokračujte
jedinou cestou dolů. Za pár dikobraz budete povyšuje mostu. Napravo je
silná houština vegetace. Přejděte ní a narazíte na dvou gnome. Mají zde
sporák s pánví, truhlu (l, l, p, p; zlatý nuget, víno, Runa Telekinéza)
a na stěně naleznete i zlatou žílu. Pak jděte k mostu. Ve vodě jsou dva
rootworm. Napravo pokud chcete, můžete prozkoumat vodopád.
Je za ním jeskyně (ještě do ní pouze budete muset jít, je tam
nepřístupná část, ale její většinu můžete prozkoumat už nyní). Ve
vstupní části jeskyně jsou čtyři Ghula a dva dikobraz. Mrtvola (grog,
pivo, meč, mince) a truhlica (svitek rychlost, kost, zlatý talíř).
Pokračujte nahoru, treba vyskákal po plošinách. Tam doběhnete k
Ashbeast. Při ní jděte tunelem napravo do místnosti s Nautile a Ghulam.
Zde můžete vylézt nahoru, přes díru ve stropě do místnosti nad vámi.
Tam jsou čtyři Ghula. V místnosti je obsidiánová žila, v zasypané
chodbě kamenná tabule (+4 Wisdom) a při sloupu je meč Berserker.
Poslední místnost chrání magická bariéra, kterou zatím nevíte
odstranit. Vraťte se dolů a pokračujte chodbou, dovede vás opět do
vstupní části JASYKO, abyste se nemuseli vracet. Jděte zpět ven a za
mostem pokračujte po silnici.
Napravo bude dřevěná
rozhledna, v níž jsou tři kostlivci a truhlica (ě, p, ě, p; nápoj many,
náhrdelník, mince). Odtud se za chvíli bude cesta rozdvojoval a tam na
rozcestí čekají tři bojové modlivky. Horní cesta vede do páté věže
nemrtvých lordů ( "The Cursed Lords"). Pokud si jejich úlohu necháváte
na později, nemusíte tam teď jít a můžete jít spodní cestou, ta vás
dovede podél zlaté žíle za věž, kde už čeká Romanov a jeho posádka.
- Závěr 1: nesobecké dohoda s Romanova
Romanov vám rovnou řekne, co od vás chce. Dostanete Patty, pokud mu
získáte poklad ukrytý v jeskyni za nimi. Jsou tam pasti a jeden z jeho
lidí už při nich zemřel, takže protože jste našli všechny indicie, měli
byste vědět, který hrob je bezpečný a tak získat poklad. Můžete
souhlasit a přistoupit na dohodu s Romanova, čímž získáte roli
"Romanov's deal". Vejděte do jeskyně, kde leží mrtvola piráta Pigana,
při níž je i kamenná deska (+4 Wisdom). Vy jděte přes dvou Ghulam
nahoru k hrobu označeném "Dillinger". Vykopejte truhlu a vezměte poklad
(svícen, liliochvostec, perlový náhrdelník, rum, láhev, zlatý prsten,
900 zlatých) včetně Oceľbradovej námořní mapy a zlatého krystalového
disku pro Inkvizitora Mendoza. Poklad si můžete nechat, Romanova
odevzdejte jen mapu a dostanete klíč od Pattyinej cely. Řekne vám, že
je v západních ruinách, tedy v rozvalinách, kterými jste šli sem, v
těch prvních před nimiž byl i bezejmenný hrob. Vraťte se tam a pod
schody najdete zamčené dveře, které klíčem otevřete. Za nimi je
samozřejmě Patty, zamčená truhla (ě, p, ě, p, ě, p; kost, svitek
kostlivec, mince) a na sude kamenná tabule (+4 Wisdom). Sice je ráda,
že jste ji zachránili, ale je naštvaná, že jste dali mapu Romanova,
protože o tu hlavně její šlo. Řekne vám, že Romanov se jistě pokusí s
mapou utéct, zřejmě loďkou při tajném východu z města ( "Steelbeard's
nautical map"). Můžete Patty vzít s sebou a poběží tam, nebo se sami
teleportovat do města a vyběhnout na pobřeží. Tam je již Romanov a jeho
skupina (Erikson, Vasili, Balturo, Ergon). Pobite je a vezměte si z
Romanovová těla mapu. Tu odevzdejte Patty.
- Závěr 2: sobecká dohoda s Romanova
Romanov vám rovnou řekne, co od vás chce. Dostanete Patty, pokud mu
získáte poklad ukrytý v jeskyni za nimi. Jsou tam pasti a jeden z jeho
lidí už při nich zemřel, takže protože jste našli všechny indicie, měli
byste vědět, který hrob je bezpečný a tak získat poklad. Můžete říci,
že kašlete na Patty a navrhnout jen rozdělit si poklad, čímž
přistoupíte na jeho dohodu a čím získáte roli "Romanov's deal". Vejděte
do jeskyně, kde leží mrtvola piráta Pigana v níž je i kamenná deska (+4
Wisdom). Vy jděte přes dvou Ghulam nahoru k hrobu označeném
"Dillinger". Vykopejte truhlu a vezměte poklad (svícen, liliochvostec,
perlový náhrdelník, rum, láhev, zlatý prsten, 900 zlatých) včetně
Oceľbradovej námořní mapy a zlatého krystalového disku pro Inkvizitora
Mendoza. Poklad si můžete nechat, Romanova odevzdejte pouze mapu. Ta
byla jeho hlavním cílem a řekne vám, že zbytek si můžete nechat.
- Závěr 3: nekompromisní přístup
Romanov vám rovnou řekne, co od vás chce. Dostanete Patty, pokud mu
získáte poklad ukrytý v jeskyni za nimi. Jsou tam pasti a jeden z jeho
lidí už při nich zemřel, takže protože jste našli všechny indicie, měli
byste vědět, který hrob je bezpečný a tak získat poklad. Nebavte se s
ním a rovnou mu řekněte, že ať tasí zbraň. Napadne vás a také jeho
pomocníci, Erikson, Vasili, Balturo a Erongo. Zabijte je az těla
kapitána Romanova si vezměte klíč od Pattyinej cely. Pak jděte ještě
získat poklad. Vejděte do jeskyně, kde leží mrtvola piráta Pigana v níž
je i kamenná deska (+4 Wisdom). Vy jděte přes dvou Ghulam nahoru k
hrobu označeném "Dillinger" (Jména z ostatních náhrobků se zmiňují v
dopisech, kromě tohoto). Vykopejte truhlu a vezměte poklad (svícen,
liliochvostec, perlový náhrdelník, rum, láhev, zlatý prsten, 900
zlatých) včetně Oceľbradovej námořní mapy a zlatého krystalového disku
pro Inkvizitora Mendoza. Nyní jděte za Patty. Ta je v západních
ruinách, tedy v rozvalinách, kterými jste šli sem, v těch prvních, před
kterými byl i bezejmenný hrob. Vraťte se tam a pod schody najdete
zamčené dveře, které klíčem otevřete. Za nimi je samozřejmě Patty,
zamčená truhla (ě, p, ě, p, ě, p; kost, svitek kostlivec, mince) a na
sude kamenná tabule (+4 Wisdom). Odevzdejte její námořní mapu z
truhlice s pokladem.
Konečně se od Patty dozvíte, že námořní
mapa jejího otce ukazuje všechny ostrovy, na nichž zakopal své poklady.
Ona si nechá mapu, která vede k mnoha pokladům a vy si za odměnu můžete
nechat zbývající kořist z truhlice jejího otce a můžete si nechat i
jeho dům ve městě. Dokud trvají nebezpečné magické bouře, tak se
rozhodne vrátit zpět do hospody ve městě, ale jen co pomine hrozba, je
odhodlána ostrov opustit. S tím se s vámi rozloučí. V dobrodružných
filmech by to skončilo minimálně vášnivou nocí, tu si ani ruce
nepodají.
Odměna: 500 xp, zlatý krystalový disk, zbytek pirátské kořisti
3.1. Nameless graves
Patty vám označí na mapě pět neoznačených hrobů, které musíte navštívit
(Pokud ještě nemáte mapu od Nelsona, zda Finchera, tak dostanete i
celou mapu ostrova).
- První hrob
První hrob je
hned vedle vás, nedaleko hřbitova, na kterém jste s Patty. Jen Zbehni
dolů na křižovatku a zahněte doprava. Tam při cestě stojí Vasili, člen
Romanova posádky. Pokud si s ním pohovoru, vytáhnete z něj, že má na
vás dohlížet, aby se vám nic nestalo, protože pracujete na něčem, co
chce Romanov a co tedy chce, abyste našli "pro něj". Pokud chcete,
můžete mu říct, ať vám pomůže a bude vás provázet po tento první hrob,
ale není extra silný, takže je to na vás. Jen co hrob najdete, tak vás
opustí (100 xp).
Vydejte se dolů. Po chvíli se cesta
rozdvojuje na cestu vedle vlkoch a molům, ale obě cesty se o chvíli
opět spojují. A opět se rozdvojuje aby se ponižuje opět spojili a
zároveň vedly dvěma směry. Cesta nalevo vás dovede k ohnisku a truhlici
(mince, léčivá rostlina, dva kusy obsidiánovej rudy). Cesta napravo
vede vedle dvou bojových Kudlanky, kde je zlatá žíla a truhlica (malý
nápoj léčení, prsten obratnosti / +5 obratnost /, šípy). Obě tyto
poslední cesty se sbíhají na nádvoří při věži nemrtvého Lorda ( "The
Cursed Lords"). No jděte levou cestou, pod plošinou s ohništěm a Truhla
je ještě prostor před nádvořím věže, kde je zlatá žíla a při ní hrob, v
němž vykopejte truhlu (dopis a 400 zlatých).
- Druhý hrob
Jděte k městu před přední bránu. Oproti bráně je za cestou vůz a tělo
ženy. Od něj jděte vedle skalní stěně a na konci plošiny (prostor u
skalní stěně se mění na plošinu nad silnicí) je hrob. Vykopejte z něj
truhlu (200 zlatých, zlatý náhrdelník, list).
- Třetí hrob
Třetí hrob je na malém ostrůvku pod městem. Jděte k zadnímu vstupu do
města, který hlídá léto. Tam jděte cestou dolů až na pláž. Při pláži
postává Erikson. Z rozhovoru zjistíte, že na vás dohlíží, jak Vasili na
západě. Na pláži je pár molů, kopec mušlí a na pravé straně truhlica
(ě, p, p, ľ; ocelový plát, jablko, láhev, mince).
Přejděte
vedou až na malý ostrůvek. Na začátku jsou čtyři dikobraz a truhlica
(p, p, l, l; houba, malý nápoj many, mince). Nahoru na vrcholu ostrova
je pár supů a obrovský škorpión. Je tu truhla (malý nápoj léčení, šípy,
mince) a roste zde Hrdinova koruna. Na vyschlém stromě rostoucím z
útesu je zlatý kalich (můžete získat pouze telekineze). Kvůli hrobu
však nahoru ani nepotřebujete jít, protože na pravé, dolní části je
hrob. Vykopejte z něj truhlu (250 zlatých, list).
Ještě
můžete prozkoumat vnitřek ostrova, když už jste tady. Kanálové hrobu je
malý prostor vody s vyschlým větvím a rozbitým sudem. Tam zlezte do
vody a přejděte chodbou za rostlinami a dostanete se do útrob ostrova.
Uvnitř jsou dva KOSTLIVÝ bojovníci. Je tu truhla (ľ, ľ, ľ, ľ, p, p, p,
p, zlatý svícen, Smaragd, kyjak, mince, zlatnické kleště), v níž
najdete Broken bastard sword, druhou část unikátního meče Stormwind. Za
truhlu jsou ve vodě mušle a perla. Na vyvýšeném místě je na skále
kamenná tabulka (+4 Wisdom) a při kamenných kvádrů pod tímto místem je
malý safír. Cestou zpět můžete ještě říci Erikson, že jste svůj cíl na
ostrově našli (100 xp).
- Čtvrtý hrob
Čtvrtý hrob
je u domu, v němž žije Leon (role "The cursed Lords"). Můžete tam jít
krátkou trasou rovně od třetího. Jděte nahoru vedle městě, cestou,
kterou jste přišli a při první příležitosti zahněte doprava. Tato cesta
vede k Leonovmu domu. Po pravé straně poroste Hrdinova koruna a
povyšuje ní je truhla (liliochvostec, Weed, malý nápoj many). Nahoru
pod Rozcestím můžete jít na plošinu nad cestou, kterou jste přišli
napravo i nalevo. Na plošině nalevo je kopec vlků na konci Ashbeast. V
truhlici při něm je recept na vydatný masový guláš (Hearty meat stew),
mince a malý nápoj léčení. Na plošině napravo se také můžete probít
přes vlků a pokračovat nahoru úzkou pěšinkou. Nahoru je při mrtvole
(svitek vtip, voda, pivo, malý nápoj many) Ashbeast, zlatá žíla a
truhlica (l, l, p, p, l, l, p, p; malý nápoj many, prsten síly / +3
síla / , šípy, šipky). Na rozcestí jděte nalevo pokud Leonovmu domu.
Na malé plošině pod jeho domem je hrob. Můžete tam seskočit shora,
kousek od ohniska, nebo si to oběhnout. Vykopejte truhlu (dopis, zlatá
číše, 150 zlatých, nápoj obratnosti (+5 obratnost).
- Pátý hrob
Pátý hrob je při Kláštore. Pod klášterem je
plošina, uprostřed níž je jezírko. Na konci je napravo ruina a nalevo
je pod okrajem plošiny ještě jedna malá Kanálové vás. Můžete dole
seskakují, nebo proste použít levitace. Dole roste Hrdinova koruna
kousek od hrobu, z něhož vykopejte poslední truhlu (250 zlatých,
stříbrná čaša, list).
Tím jste splnili úkol a našli všech
pět indicií k pokladu. Za keřem nalevo od hrobu s truhlu je stolek s
krystalem levitace, takže pokud náhodou nemáte vlastní svitek, můžete
takto zlevitovať dole na farmu.
Odměna: 1000 xp, 1250 zlatých z truhlic
3.2. Follow Ergon to Romanov
Když se vrátí po Patty a bude tam čekat Ergon, tak vám řekne, že ho
máte následovat. Velmi prosté, jen vás odvede Kanálové k místu, kde
jste našli první truhlu z neoznačeného hrobu.
Odměna: 200 xp
3.3. Find Steelbeard's big treasure
Když v rámci úkolu "The leagacy of great pirate" naleznete Oceľbradov poklad, tak automaticky splníte i tento úkol.
Odměna: 1000 xp
3.4. Romanov's deal
Když najdete Romanova poté, co unesl Patty, tak vám navrhne, že vám ji
vrátí, pokud vy mu získáte Oceľbradov poklad. Najděte jeho poklad v
rámci úkolu "The legacy of the great pirate" a dejte Romanova z pokladu
námořní mapu.
Odměna: 500 xp, klíč od Pattyinej cely
3.5. Where is Patty?
Pro záchranu Patty potřebujete klíč. Ten vám buď dá Romanov výměnou za
mapu "Romanov's deal", nebo si jej vezměte z jeho těla, když ho
zabijete. Patty je v západních ruinách tedy v rozvalinách, kterými jste
šli za Romanova, v těch prvních, před kterými byl i bezejmenný hrob.
Vraťte se tam a pod schody najdete zamčené dveře, které klíčem
otevřete.
Odměna: 400 xp
3.6. Steelbeard's nautical map
Pokud jste vyměnili Pattyn život za námořní mapu Oceľbradu, tak Patty
není rada, protože ta mapa byla jejím hlavním cílem. Řekne vám, že
Romanov se jistě pokusí s mapou utéct, zřejmě loďkou při tajném východu
z města ( "Steelbeard's nautical map"). Můžete Patty vzít s sebou a
poběží tam, nebo se sami teleportovat do města a vyběhnout na pobřeží.
Tam je již Romanov a jeho skupina (Erikson, Vasili, Balturo, Ergon).
Pobite je a vezměte si z Romanovová těla mapu. Tu odevzdejte Patty.
Pokud jste s Romanova dohodu neuzavřeli, tak tento úkol získáte a
splníte automaticky, když najdete Patty a odevzdáte její mapu.
Odměna: 250 xp
B4. Čtvrtý disk, Velký chrám na východě
1. The mystery of the eastern temple
Při rozhovoru o discích vám Don vzpomene vykopávky na východě a navrhne
poohlédnout se tam. Při rozhovoru s Fincher vám Fincher vzpomene chrám
na východě a jeho obavy, protože tam poslal skupinu hledačů pokladů,
která se již měla vrátit, ale stále zde nejsou. Řekněte mu, že se tam
rozhlédnout. Doporučí vám tam najít Danila, jehož pověřil velením
výpravy. Vchod do chrámu vám zaznamená na mapě. Vydejte se tedy na
místo a objevte chrám v rámci úkolu "Find the large temple entrance in
the east".
Vstupte do chrámu av první místnosti postává
Malik. Řekne vám, že celé to tu byla katastrofa. Přišli tři bojovníci a
tři hledači pokladů. Jeden hledač se propadl podlahovou pastí při něm.
Ostatní šli dál a nevrátili se. Danilo, jeho šéf mu kázal hlídat vchod
a tak tu s radostí zůstal. Řekněte mu, že se rozhlédnout po Danilov
"Find Danilo the Fighter".
V rohu místnosti s Malik je
obsidiánová žila. Pokračujte pár chodbami do velké haly. V ní je na
začátku Adan, jeden z bojovníků, který je však vystrašený z toho, co se
tu děje a tak jen postává u východu. Níže v místnosti kope Dytar, jeden
ze tří bratrů, hledačů pokladů. Řekne vám, že zmizel jeho bratr Olf (o
dírkové zmizení neví, myslí si, že je u vchodu). Nabídněte mu pomoc při
jeho nalezení "Lost in the eastern temple". Mimo jiné vám ještě řekne,
že zajímavý je oltář v této místnosti, protože je nějakým mechanismem
napojen na zavřené dveře, ale neví, jak to funguje.
Přejděte
do sousední místnosti. V ní je napravo nad cestou truhlica (kost,
svitek telekineze, mince) a nalevo jsou dva sarkofágy. V jednom se
skrývá kostlivec av druhém je dobrý meč (Demon Blade, svitek středního
léčení). Nedaleko sarkofágů je na stěně i obsidiánová žila. Pokračujte
cestou nahoru do místnosti s dvěma Ghulam. Zde je na zemi mrtvý Danilo.
Má u sebe mapu chrámu, ačkoli není příliš užitečná. Je zde i malá
místnost se sarkofágem, ve kterém mimo jiné (svitek nautilus, šípy,
kyjak) najdete i zlatou bustu.
Pokračujte odsud chodbou do
poslední jeskyně. Zde je napravo Ghul a nalevo kamenná tabule (+4
Wisdom). Pak zatáhněte za páku napravo od zavřených dveří a přejděte do
místnosti, kde je Olf. Poděkuje vám za záchranu. Zeptejte se ho i na
to, co našel a vzpomene zlatou bustu. Vyžádejte si ji jako odměnu za
jeho záchranu.
Vraťte se do vstupní části a skočte do
propadliště při Malík. Dole najdete Dirka. Promluvte si s ním a slibte,
že mu pomůžete najít východ "Find an exit from the eastern temple"
(podrobnější popis v tomto úkolu). Jen Proběhněte na konec chodby a
cestou otevřete pákou mříž blokující chodbu a na konci klikou nalevo
otevřete východ. Oznamte Dirkovi, že jste našli východ a dostanete od
něj za odměnu zlatou bustu. Můžete jít ven s ním, zamíří rovnou do
chrámu. Stačí se vám držet levé stěny a dostanete se ven.
V
chrámu se vraťte do místnosti s Adana a Dytarom, kam se vrátil i Olf.
Tam jděte k zavřeným dveřím a na podstavec při nich položte zlatou
bustu. Ještě vás čekají dva podstavce s dvěma dveřmi, na které položte
zbývající dvě zlaté busty, aby se vám dveře otevřely. Při posledních
dveřích je i svitek kouzla nautilus.
Za třetími dveřmi je na
zemi past. Můžete se změnit na NAUTILA a obejít past dírou ve zdi
nalevo, při svítících krystalech, nebo přejít rovnou po pasti, NAUTILA
nezabije, nebo můžete ponad past prelevitovať (ačkoliv na vás ostne
dosáhnou, překvapivě vám neublíží). Hned za pastí nalevo na stěně je
železný kruh, jehož roztažením past deaktivujete. Přejděte z místnosti
do sousední. Odtud se dá jít do poslední haly se sarkofágu a napravo
skočit dolů do nějakého výmol. Když prohlédnete sarkofágy (svitek
levitace, malý nápoj zdraví, svícen;; perla, nápoj many, svitek
levitace;; kostlivec), tak skočte sem dole a tam naleznete přechod
dále. Na jeho konci je jeden sarkofág (perla, čaša, šipky). Při něm
vylezte nahoru do díry ve zdi, přejděte chodbou a na konci pozoskakujte
dole.
Dole skočte dírou v podlaze a dopadnete do domu. Na
zemi je zde kamenná tabule (+4 Wisdom). Vedle je skříň (svitek
levitace, malý nápoj many). Vyjděte ven z domu a objevíte se ve velké
hale. Oproti vám je na schodech ještěři kněz. Můžete si odběhnout
nalevo, tam je v malé místnosti sarkofág (ostny, kyjak) a napravo od
domu, kde je druhý sarkofág, no ten skrývá jen Kostlivého bojovníka.
Pak jděte za ještěři kněžím a zabijte ho. Vezměte mu zlatý krystalový
disk, teleportačního kámen do východního chrámu, svitek kostlivce a
zlato. Tím je tato úloha ukončena.
Při knězi jsou dva
sarkofágy (zlatý prsten, kalich, kalich, šípy, svitek světlo). Ještě
můžete prelevitovať přes propast k zasypané chodbě. Tam je napravo
sarkofág (svícen a svitek levitace - abyste se měli jako vrátit) a při
zásypu je Runa Berserker.
Vraťte se zpět na začátek chrámu a
Malikov můžete říct, že chrám jste prozkoumali a že se mohou sbalit.
Venku před chrámem tábora Adan, Dirk, Dytar a Olf. Můžete je oslovit a
poděkují vám. Pokud jste bandita, tak od Adana můžete žádat, aby vám
dal to, co našel v chrámu a důvodu to tím, že je zbabělec a vy jste
odvedli veškerou tvrdou práci. Dytar se vám, ať už jste kdokoli,
odvděčí sám, stačí si s ním promluvit.
Odměna: 500 xp, zlatý krystalový disk, 233 zlatých od Adana, 134 zlatých a perlový náhrdelník od Dytara
1.1. Find the large temple entrance in the east
Jděte na křižovatku povyšuje Leona a tam zahněte doleva. Pokračujte
cestou na zákrutu pod opuštěným domem (kde byly / jsou GNOME) a tam
zahněte doprava směrem k močálu (celá cesta je podrobně popsán v úloze
"The cursed Lords"). Před vstupem do močiara je nalevo na zemi
truhlica. Napravo od ní se dá pokračovat nahoru pomedzi porosty.
Pokračujte touto cestou až k ruinám.
(Tuto roli jste mohli při Fincherových úkolech splnit již v první kapitole hry).
Odměna: 250 xp
1.2. Find Danilo the fighter
Od Malika se dozvíte, že Danilo, vůdce výpravy se ztratil. Přejděte pár
chodbami do haly, kde je Adan, také vám řekne, že Danilo šel dál a že
si myslí, že ho dostali nástrahy chrámu. Přejděte o dvě místnosti dále
od Adana a tam narazíte na dvou Ghulam a mrtvolu Danila. Projděte ji
(mapa chrámu, liliochvostec, stříbrný talíř, stará mince) a tím splníte
tento úkol. To, že jste ho našli, můžete oznámit Adana a Malík.
Odměna: 350 xp, 50 xp od Adana, 50 xp od Malika
1.3. Lost in the eastern temple
V prostřední hale najdete Dytara, který vám řekne o tom, že se ztratil
jeho bratr Olf. Jen pokračujte přímo chodbami na konec chrámu, kde je
zavřená místnost. Zatáhněte za páku a otevřete dveře, za kterými je
Olf. Poděkuje vám za záchranu. Zeptejte se ho i na to, co našel a
vzpomene zlatou bustu. Vyžádejte si ji jako odměnu za jeho záchranu.
Záchranu Olfa můžete oznámit i Dytarovi.
Odměna: 300 xp, zlatá busta, 100 xp od Dytara
1.4. Find an exit from eastern temple
Od Malika ve vstupní části víte, že Dirk se propadl pastí při něm.
Abyste ho zachránili, musíte za ním. Skočte dolů do propadliště a tam
najdete Dirka. Slibte mu, že mu pomůžete najít cestu ven. Přejděte na
konec chodby a vstupte do díry ve zdi. Tam vylezte k truhlici (p, ě, p,
ľ; kalich, svitek nautilus, malý nápoj many, mince). Dále zde naleznete
jednoho Ghula a kamennou desku (+4 Wisdom). Projděte ven dveřmi a jste
za mřížemi, které předtím blokovaly cestu. Je tu páka, kterou jejich
otevřete. (Mohli jste se sem dostat i po transformaci na Nautilus, při
díře ve stěně byla menší, která by vás dovedla přímo sem a obešly byste
tak Ghula, no je to zbytečné). Pokračujte dále a na konci chodby je
východ. Nalevo do brány je klika, kterou bránu otevřete. Tím je úkol
splněn. Ještě to jen oznamte Dirkovi, který vám za odměnu dá třetí
zlatou bustu. Vydá se zpět k chrámu. Můžete jít s ním (a případně ho
chránit), stačí se vám držet po východu stále stěny vlevo a dostanete
se z močiara k cestě do chrámu.
Pokud chcete, můžete se dát
nejprve napravo. Při dvou Rotwormoch je na stěně obsidiánová žila.
Pokračujte podél pravé stěně a narazíte na malý tábor, kde je truhla
(p, p, p, p, l, l, ľ, ľ; svícen, křídla, malý anti-magický křišťál,
sekáč čelistí / Jaw Chisel /). Pokračujte dále vedle vodopádu a napravo
za vodopádem je vstup do jeskyně. Tu čekají dva kostlivci a dva kosten
bojovníci a opodál ještě dvě bojové modlivky. Jinak je v jeskyni, na
jejím konci, jen mrtvola (krompáče, liliochvostec, nápoj léčení) a
železná žila.
Odměna: 300 xp, 100 xp a zlatá busta od Dirka
2. Tell Fincher about the debacle at the eastern temple
Když vyřešíte záhadu chrámu na východě, tak řekněte Malikov, že to tam
mohou zabalit. Řekne vám, abyste o celé situaci informovali Finchera,
on si netroufá, protože průzkum nedopadl zrovna podle očekávání. Vraťte
se tedy do tábora banditů a řekněte Fincher, jak to dopadlo v chrámě a
co se stalo s Danilo.
Odměna: 400 xp, 150 xp a 300 zlatých
B5. Pátý disk, Don a Inkvizitor
- Pokud jste Bojovník Řádu, tak po odevzdání všech pěti disků
Inkvizitora Mendoza vás Mendoza jmenuje za Vedoucího řádu a dostanete i
nové, velitelské brnění.
- Za získání všech disků si jako
Bandita můžete od Dona koupit za 2000 zlatých brnění bojovníka. Váš
nový status okomentují téměř všichni bandité s měnami. Od Rachel
dostanete i pečené maso.
1. Crystal disks for the Don
Jako bandita oznamte Donu, jaké jsou úmysly Mendoza. Souhlasí s tím,
abyste mu pomohli, protože je to šance zbavit se magických bouří, které
ohrožují všechny, ale abyste se pojistili, máte nejprve donést disky
jemu. Když máte všechny čtyři ostatní disky, oznamte to Donu.
Pokud jste člen Řádu, tak vám disk na znak důvěry předá rovně.
Odměna: 300 xp, krystalový disk
2. Find all the golden crystal disks
V samostatných úlohách jste získali čtyři disky. Pokud jste bandita,
pro pátý treba splnit úkol "Crystl disks for the Don". Pokud jste člen
Řádu, Don Esteban vám rovnou disk předá. Když máte všech pět disků, je
tento úkol splněn.
Odměna: 250 xp
3. Crystal disks for the Inquisitor
Když máte všechny disky, tak se vraťte do chrámu inkvizitorem. Jděte
před velké zlaté dveře, kde jste se naposledy rozešli. Teď už tu čeká i
skupina bojovníků Řádu, telepaticky zjistili, že už máte disky a tak se
zde připravili. Odevzdejte Mendoza všech pět disků.
Odměna: 100 xp
3.1.Assisting the mages
Pokud jste mág, tak se Inkvizitora zeptejte, co říkají mágové na
otevření sopečného chrámu. Odsudzovačne řekne, že se starají jen o
ochranu svého posvátného plamene, ale prý se můžete zeptat mistra
Ignatius, zda by se nechtěl zúčastnit průzkumu chrámu. Jen zabehni za
Ignatius. Ten vám řekne, že Mendoza je ochoten riskovat kvůli svomi
cíli všechno a každého a že musíte na něj dozrát. Oni zůstanou chránit
svatý plamen. Abyste však měli od nich alespoň nějakou pomoc, dostanete
Amulet Svatého plamene.
Odměna: 50 xp, Amulet Svatého
plamene (+20 ochrana před čepelemi, tupými zbraněmi a průrazný
zbraněmi, +10 ochrana před ohněm, ledem a magií)
3. The gate into the volcano
Když odevzdáte Mendoza disky, tak se chystá otevřít bránu a zeptá se
vás, zda jste připraveni ho doprovázet. Řekněte, že jste. Podido
napravo od brány k zlaté stěně. Jděte tam za ním av scénky vloží disky
do mechanismu a brána se otevře. Vyrutil se jašetriaci. Pomozte
bojovníkem jejich porazit.
Odměna: 500 xp
C. Vedlejší úkoly
1. The Cursed Lords
Jděte cestou, jak jste poprvé mohli jít do města s Tellur z Tristanovej
farmy. Jděte tedy popod cestu vedoucí do Kláštera. Popod ni jděte po
vyšlapané lesní cestě pomedzi nižší skály na rozcestí, kde je tabule
ukazující napravo směr do města (tudy jste mohli jít dříve do města k
zadní bráně, kterou hlídá léto). Vy jděte doleva, nahoru vedle pár
dikobraz. Dostanete se k minijazierku, nad kterým je osamělý dům. Tam
bývá Leon.
Zeptejte se Leona, co tu dělá, tvrdí, že je
lovec, pak že je lovec pokladů, ale nakonec z něj vyleze, že se zde
ukrývá, protože slyší hlasy. Našel nějaký prsten, vzal si ho a od té
doby ho pronásledují hlasy mrtvých. Děsí ho to a nedopraje mu to
spánku. Přímo k ní říká Lord Patroscon. Dá vám vazalský prsten, který
našel. Řeknete, že musel patřit mrtvým a tím jejich Leon naštval.
Nabídněte mu pomoc. Leon viděl ve svých vidinám věže, tak ho požádáte,
aby vám jejich zakreslil do mapy. Takže třeba postupně navštívit každou
z pěti věží. V truhlici v jeho domě je recept na masový guláš (Meat
Stew), rum a nějaké zlatky.
Najděte všechny prsteny v rámci této úlohy.
Na zmiňovaného Lorda Patroscona můžete narazit i dříve, než navštívíte
všechny věže a zničit ho. Oznamte to Leonovi, ale řekne vám, že kletba
stále trvá a nyní k němu říkají ostatní nemrtví prekliatci. Takže i tak
je třeba navštívit všechny věže a posbírat ostatní prsteny.
Vassal rings
Pokud nabídnete pomoc Leonovi, dostanete od něj první vazalský prsten. Abyste mu pomohli, musíte najít všech šest prstenů.
- První prsten
Dostanete ho rovnou od Leona.
- Druhý prsten
První věž je nad Leonem. Na rozcestí nad Leonem se dejte doleva a jděte
vedle tabuli označující na východní pobřeží (směrem odkud jste přišli).
Pokračujte dolů cestou vedle pár molům. Na zatáčce jsou dva ještěři
(teleportačního kámen jihovýchodního pobřeží). Pod zatáčkou je pod
kopcem na malé plošinky tábor tří gnome. Kanálové nich vede cesta k
řece a popod nich k močálu. Pobite těchto tří gnome (Tool Bag). Pod
nimi je cesta vedoucí k močálu a truhlica (ě, p, ě, p; liliochvostec,
nápoj léčení). Napravo od vstupu do močiara vede cesta k ruine, do níž
půjdete v rámci hledání disku a pomoci Fincher.
Cesta k řece
vás dovede také k věži. No je tu i druhá cesta vedle domě gnome. Třetí
cesta, vcelku zkratka, je přes jeskyni za Tristanovou hospodářstvím.
Přesně ta, ve které jste zabíjeli vlků pro Henson.
Jděte k
domu, který vidíte nedaleko tohoto malého tábora gnome. Při domě je
velká skupina gnome (2 Tool Bagy). Je tam asi 9 GNOME a za domem u
zábradlí jsou tři dikobraz. V domě je i truhlica (malý rubín, nápoj
many, šipky a šípy). Pokračujte za domem cestou k mostu přes vlka. Za
mostem je ještě pár dikobraz a tři Gnómové pod věží.
Nakonec
vás čeká samotná věž. Venku jsou tři kostlivci a dva KOSTLIVÝ
bojovníci. Pod schody je jedna truhlica (l, l, p, p; kost, nápoj
regenerace, Kožená přilba, rezavý meč) a druhá nad schody (Haring,
Koreň many, láhev, Amulet ledové ochrany / +10 ochrana před ledem /,
mince) . Ve věži je už jen Nemrtví Lord, kterého zabijte a vezměte si
prsten.
Tím je druhý prsten vybaven. Ještě můžete prozkoumat
druhou alternativní cestu do věže. Za věží vede cesta, která se na
konci roztrojuje. Cesta nalevo do kopce vede do jeskyně, která vyúsťuje
za Tristanovou hospodářstvím (jsou v ní opět vlci, i pokud jste ji v
první kapitole vyčistili). Cesta nalevo, uprostřed těchto dvou, vede
přes pár vlků k truhlici (l, l, p, p; zlatý nuget, Amulet lovu / +10
obratnost, ochrana před průrazný zbraněmi /, mince) a do jeskyně, v níž
jsou tři Ghula a truhlica (p, l, l, p, l, l, p, p; perla, mince, šipky,
amulet ledové ochrany, nápoj many, svitek páčení zámků). Cesta napravo
vede přes pár vlků dolů k řece. Při řece je velká skupina mola a
dalších vlků. Roste tu Hrdinova Koruna a je zde truhla (ě, p, p, ľ;
křídla, šípy, kyjak). Podél řeky ještě můžete proběhnout k vodopádu
přes pár dikobraz a vlka. Na konci je jen truhla (perla, nápoj
regenrácie, mince). Přes dalších dvou vlků můžete pak už jen vyběhnout
od řeky do kopce a jste na zárodečném rozcestí pod opuštěným domem, při
němž skupina gnome.
- Třetí prsten
Jděte do věže
na severovýchodě, je na skalnatém poloostrově. Na tento poloostrov vás
zavede i role "The stolen crystal disk" (v níž je podrobnější popis
celé cesty). Přejděte po provazový mostě na poloostrov a jím až na
konec, kde jsou ruiny malé pevnosti. Ve vstupní části zabijte 9 gnome
(Tool Bag). Na nádvoří je také truhla, která obsahuje recept na
bramborové ragú (hotpot). Napravo od vstupu je věžička. V horní části
jsou jen dva další gnome. Ve spodní části je pouze truhlica (p, p, l,
l; bobule, nápoj léčení, šípy, prsten lovu (+1 střelba)). No je tu i
železný kruh na stěně, který otevírá tajný přechod do hrobky. V ní je
pár KOSTLIVÝ bojovníků a nemrtví lord. Zničte ho a vezměte si jeho meč
Zradcova čepel a třetí prsten vazala.
Je zde i truhlica (l,
l, p, p; svitek vyvolat kostlivce, malý nápoj léčení, šípy), v níž je i
Sword tip, součást unikátního meče Stormwind. Kromě ní je tu ještě
jedna (ě, p, l, l, p, ě, p, p; malý safír, svitek telekineze, Pixie
hat). Prohledejte i zbytek hrobky a najdete různé věci (takové
zajímavosti, 5 perel, perlový náhrdelník, Fine Swrod) a knihu (+3
Wisdom).
- Čtvrtý prsten
Jděte do východní části k
jezeru před jeskyní, která vede na východní pobřeží k mostu vedoucím na
poloostrov, kde jste našli třetí prsten. Podle mapky vidíte, že věž je
nedaleko zadního vstupu do města, ale není dole na pobřeží, ale na
kopci, takže toto je jediná cesta. Od jezera vede jediná cesta směrem k
jihu, předtím jste ji ignorovali. Přejděte ní a dřevěným mostem ke třem
gnome (Tool Bag). Vedle pár dikobraz a vlkoch Vyběhněte cestou nahoru
do kopce.
Nahoru je už samotná věž. Nalevo od ní tábora tři
gnome (Tool Bag), při kterých roste i Hrdinova Koruna. Při věži poražte
kostlivce a tří KOSTLIVÝ bojovníků. Pod schody je truhlica (l, l, p, p;
liliochvostec, malý nápoj many, mince) a nahoru je další kostlivec a
samozřejmě i samotný nemrtvý Lord. Zničte ho a vezměte si jeho prsten,
čtvrtý vazalský prsten.
Nahoru na věži je ještě léčivý
kořen, truhlica (p, p, l, l, p, ľ; malý jantar, mana houba, šípy,
mince) a na sude nápoj trvale rostoucí manu o 5 bodů.
- Pátý prsten
Čtvrtá věž je na západním pobřeží. Půjdete k ní v rámci úkolu "The
Legacy of the great pirate", že je při věži jeden z neoznačených hrobů,
po kterých patří v rámci té úlohy "Nameless graves" (zde je i bližší
popis cesty). V rámci této úlohy nejenže půjdete k věži, ale budete jí
muset také projít, protože je to jediná cesta dále na severozápad.
Jděte jen povyšuje Janova domu na rozcestí. Napravo jsou cesty k
Rudolfova táboru ak močálu banditů, uprostřed je cesta k hřbitova a
nalevo je cesta vedoucí přímo k této věži. Na nádvoří rozvalin této
pevnosti vás samozřejmě čekají kostlivci a KOSTLIVÝ bojovníci. Při věži
je truhlica (kyjak, rostlina many, šípy). Vstupte do věže a jděte dolů
vedle posteli. Dole ve sklepě jsou dva kostlivci, dva kosten bojovníci
a nemrtvý Lord. Vezměte mu vazalský prsten.
Ještě můžete
prozkoumat zbytek sklepa. Zde dole najdete i truhlu (p, ě, p, p, l, l;
tesák, vlčí kůže, svitek kostlivce, mince). Více vzadu je skříň
(liliochvostec, víno, láhev, nápoj malého léčení), truhlica (p, p, l,
l; svitek iluze, šípy, šipky, kyjak, mince) a na poličce je recept na
výrobu nápoje trvale zvyšujícího sílu. Vzadu můžete vyjít nad útes, ze
kterého se dá po plošinkách pozoskakovať až dole, kde je pár mušlí a
při padnutom vozíku i pár mincí. Vodou se můžete přebrodit na břeh
severozápadního údolí nebo si odtud zkrátit cestu opět vyskákaním po
skalních plošinách nahoru do sklepa.
Na konci nádvoří těchto
rozvalin je ještě malá věžička av ní stříbrný kalich a nahoru jsou
zlatý svícen a talíř, dva svitky malého léčení, svitek berserker,
náhrdelník a malý smaragd.
- Šestý prsten
Poslední
prsten je nedaleko pátého. Z věže, kde jste našli pátý prsten,
pokračujte jedinou možnou cestou na severozápad a tam najdete pátou
věž. Cesta za mostem u vodopádu se rozdvojuje, horní cesta vede do věže
a dolní popod věž a za ni (sem půjdete tak i při čtvrté věži v rámci
úkolu "The Legacy of the great pirate"). Toto je jen prostá věž na
nádvoří níž je pár kostlivců a nemrtvý Lord, kterého zničte a vezměte
mu šestý prsten. Měl u sebe ještě palcát Skullsplitter a malý štít. Na
vrcholu věže je už jen jedna truhlica (p, l, l, p, ě, p, ě, p; Runa
magické ochrany, amulet dřevěné kůže / +5 ochrana před čepelemi, tupými
zbraněmi a průrazný zbraněmi /, šípy a mince) .
- Závěr
Když najdete všechny prsteny (můžete se zastavit i po prvním a druhém
prsteni, abyste zjistili, že zřejmě se ho pokoušel ovládnout Lord
Patroscon jako ostatních nemrtvých lordů), tak zajděte za Leonem a
dejte mu je. Tím skončí jeho trápení hlasy a pronásledování nemrtvými.
Poděkuje vám a odmění se. Tím je tato dlouhá úloha skončená.
Odměna: 500 xp, 300 zlatých, svitek Vtip, transformace na Ashbeast, páčení zámků
1.1. Find all the Vassal rings
Když v rámci úkolu "The cursed Lords" najdete všech šest vazalských prstenů, tak splníte automaticky i tuto úlohu.
Odměna: 500 xp
1.2. Kill Lord Patroscon
Hrobka Lorda Patroscona je v jeskyni na východě, která tvoří přechod od
plošiny s jezerem k východnímu pobřeží při provazový mostě (podrobnější
popis v "